Hoe lang is jouw haar?

Discussion in 'De lounge' started by pipootje, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb het nu weer op mijn billen hangen:D

4,5 jaar geleden had ik het ook op me billen hangen,en toen heb ik het afgeknipt tot stekels:$
    helaas beviel dit niet!

nu 4.5 jaar later is het gelukkig weer helemaal lang en hangt het weer op me billen..

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Ik heb een bob tot boven m'n schouders. De haren in m'n nek zijn ongeveer 3 cm en dan naar voren natuurlijk wat langer. Heb het altijd tot over m'n schouders in laagjes gehad, maar dit bevalt me heel goed!!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier hooguit 10 cm boven mn billen, misschien langer... Ik moet wel nodig weer puntjes bij laten knippen... maar korter doe ik nooit meer, dit past bij me! :)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb het net voorbij mn kin...een lang bob ;)

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik heb elke lengte inmiddels wel een keer gehad, maar nu laat ik mijn haar groeien. Inmiddels komt het tot halverwege mijn schouderbladen. Ik ga het laten groeien tot ik er teveel hoofdpijn van krijg :D (heel dik haar, dus op een gegeven moment word het te zwaar en uitdunnen vind ik niks)

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Ik heb kort haar, bevalt me prima en staat me ook het mooiste.

Ik heb al een paar keer een poging gedaan om het lang te laten groeien, maar als het dan op schouderlengte is, knip ik het weer af, want dan ben ik het "lange" haar al zat.

Ben gewoon eigenlijk heel blij met m'n korte koppie! :D

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik heb hetzelfde.....en laat het gewoon lekker kort want dat staat bij mij het beste en mijn man vind het geweldig. :D Af en toe scheer ik de zijkanten ook bijna eraf en dan heb ik een kuif die ik weer een apart kleurtje geef.;)

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geen foto :)
    Maar net over m'n schouders, heel iets lagen, donker gekeurd en mooie rechte pony ...

9. eline20

eline20 Niet meer actief

Tot mijn schouders.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Beetje een vage foto ( moet een beetje onherkenbaar haha ) en heb er de stijltang overheen gehaald.

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,059
    2,555
    113
    Limburg
    Momenteel een paar cm onder mijn schouders. Kan voorlopig dus nog even doorgroeien.
    Ik heb een hekel aan de kapper, dus ik ga misschien 1 keer per jaar. Volgens de kapster heb ik heel mooi gezond haar, dus dat scheelt, heb nl nooit gespleten punten, ook als ik zo lang niet geweest ben.

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    ok beetje chagerijnig maar had op dit moment van de foto (gisteren) ff de balen van mijn haar (ontplofde poedel!)

maar af knippen? No Way!

Attached Files:

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Net over mijn schouder en verschillende laagjes erin.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Net zolang als Partyrocker. Misschien iets langer.

15. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Zie mijn avatar, niet zo lang. Vind dat lange haar prachtig maar bij mijn haar kost dat te veel werk.
    Wow partyrocker, prachtig haar heb jij.

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    View attachment 295098
    Dit is mijn haar, hier wel gekruld met krultang.
    Achter komt t tot op mn bhbandje (laagjes;) )

17. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn haar is precies zo lang. Ik wil het heel lang laten groeien.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier ongeveer tot op mijn schouders en het begint nu al redelijk zwaar te worden , dus of het moet binnenkort uitgedund of korter. Heb heel veel en zwaar haar.

Gelukkig is mijn zusje geschoold kapster want als ik het wel lang wil moet het minimaal elke 6 wk/2 maand uitgedund. Dus meestal als het op mijn schouderbladen hangt ben ik het zat en gaat het weer kort. Zusje blij want heb het soort gezicht dat lang en kort en stekels en dreads en kleur allemaal gaat.. hihi

19. Female

Female Niet meer actief

@ Nessy; staat je idd heel goed! :)

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn eigen haar tot 10 cm onder mijn bh bandje en mijn extensions zijn 40cm lang. Ik kan mijn haar, sinds de kinderen, niet meer laten groeien omdat ze dun en spoezelig zijn geworden.

Share This Page