Hoe lang is jouw haar?

Discussion in 'De lounge' started by pipootje, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Nu lekker kort met eigen krullen mijn haar is niet meer zo als het geweest is. Meestal heb ik het tot aan mijn bh bandje krullend maar dit jaar echt de schaar er in laten zetten ben mijn haar soms lekker zat zit soms zo makkelijk met klitten nu makkelijk te kamen.

Vind lang haar wel mooi maar het kost wat verzorging. Mijn zusje heeft het haar tot op haar kont. Past bij haar.

2. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Mijn haren komen inmiddels tot aan de bovenkant van mijn bh bandje.
    Eens in de 2 jaar zo'n beetje knip ik ze helemaal kort en dan laat ik ze weer groeien tot ik het zat ben

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn haar is ongeveer net zolang als Partyrocker in ieder geval niet korter :)

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

mijn haren zijn ong 5/7 cm maar :p:p

5. maffedoo

maffedoo Actief lid

Dec 6, 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Mijn haar....1 kant tondeuse kort en de andere kant zo'n 4cm?! Lekker wild:p

Ooit heel lang gehad maar alles er in 1 keer afgeknipt.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nog 1 of 2 cm en het zit tot aan mn kont:)
    Het is vanaf mn kruin ongeveer 54 cm.
    Maar het is vreselijk dik en veeel te zwaar. Ik heb regelmatig hoofdpijn en last van mn nek erdoor.
    Het drogen duurt veel te lang dus moet altijd fohnen. (gelukkig is mijn haar sterk en kan er goed tegen. Het is nog nooit afgebroken)
    Iedereen is er jaloers op, maar binnen kort ga ik het toch weer een stukje korter knippen.
    Ik vind het ook jammer dat er bijna geen 1 kapper is die mijn haar wil verven. Ze vinden het allemaal zonde...
    Maar na 26 jaar alleen maar zwart haar te hebben gehad wil ik ook wel eens iets anders.
    Ik ben zoooo jaloers op al die dames die van dat mooie bruine haar hebben!!

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Mijn vriend heeft heel lang en dik haar. Het zijn dreads, die komen nu bijna tot aan zijn knieholtes. Gaat altijd een fles shampoo en een fles conditioner per keer door heen. Duurt ook dag voor dat het droog is. Ik verf ze ook 1x per half jaar ongeveer. Gaan dan 10 pakjes haarverf in. Echt veel werk dus. En hij heeft er ook wel eens last van, hoofd en nek. Maar afknippen? No way! Daar pest ik hem dus ook weleens mee.:p Grapjes over tondeuse pakken als hij slaapt..
    Als we bv naar een pretpark gaan, zijn er ook altijd mensen die openlijk staren en wijzen. Of ze komen vragen of ze echt zijn, hoe hij ze wast en een enkeling wil zelfs even voelen.;):D Wel grappig maar soms ook irritant.
    Stiekem ben ik wel jaloers hoor, ik had wel willen ruilen met mijn bosje haar. Maar aan de andere kant, het lijkt mij ook wel lastig en zwaar.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nu ben ik wel benieuwd naar een foto?!:$

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik was al even op zoek, maar kan zo geen goede foto vinden waar zijn haar volledig op staat. Ik zal als hij straks thuis komt even een foto maken en hier plaatsen.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ben benieuwd! :p

11. Dinges89

Dinges89 Actief lid

Jun 15, 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn haar is nu zo lang met mijn eigen krullies erin (en een fijne net-uit-bed-look, dus nog lekker warrig en pluizig:)) :

Attached Files:

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Tot aan me billen :D

13. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Mijn haar komt tot op mijn schouder ongeveer. Wil het graag met oud en nieuw opsteken..

Iemand nog leuke ideeën??

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

Mooi Dinges! Mooie kleur en lengte, en leuk zo met die krullen onderin.

Mijn haar is bruin en valt nu bijna over mijn bh qua lengte. Wil het nog wel wat langer hebben en hopelijk wordt het nu met mijn zwschap weer wat voller. :D (zul je zien dat ik dit keer een zielig bosje krijg haha)

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wat een prachtig kleurtje. Mooi haar hoor! :)

Heb overigens even lang haar als jij, alleen stijl. Krullen willen nooit lukken!

16. Dinges89

Dinges89 Actief lid

Jun 15, 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Dankjewel... maar de credits gaan naar Guhl want de kleur is hartstikke uit een pakje:p.

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Tot iets boven m'n beha sluiting.
    Ik heb het een tien jaar gelede afgeknipt (toen hing het op m'n kont)
    En sindsdien wil het niet meer zo mooi lang groeien helaas :(
    Spijt met hoofdletter S!

18. pipootje

pipootje Niet meer actief

#58 pipootje, Dec 29, 2012
    Last edited by a moderator: Dec 29, 2012
  19. Triskele

Triskele Niet meer actief

je haar heeft boven een hele andere kleur dan de onderkant, ongeveer rond je schouders zie je de kleur veranderen.

Persoonlijk zou ik heel die punt erachter afknippen en opnieuw gaan sparen, ik vind lang haar heel mooi maar dan wel 200% gezond haar anders ziet het er snel onverzorgd uit.

Ik zie zoveel mooie meiden lopen met van dat touwhaar, en ze zijn er nog trots op ook dan denk ik hallo even naar de kapper, mooi bijhouden en niet meer zo vaak met die stijltang erbij (en/of hele goede producten gebruiken) dan blijft het veel mooier!

Daarnaast vind ik heel lang haar bij vrouwen van 30/35 plus (ligt een beetje eraan of je jong lijkt ja of nee) zoiezo niet meer zo, dan vind ik het jeugdiger om het een beetje leuk en speels te knippen (hoeft niet superkort maar geen barbielengte meer zeg maar)

20. pipootje

pipootje Niet meer actief

me haar is gewoon 1 kleur hoor, maar de flits stond aan, komt daardoor dat het zo lijkt, en me haar is niet dood ofzo hoor, me haar krult aan de onderkant en had het net voor de foto ff een borstel doorheen gejaagd
    verder is het pas geknipt en gebruik ook nooit stijl tang of fonh:cool:

en indd sommige van 35+ staat het beter kort haar te hebben dan lang haar maar ik ken ook wel vrouwen die lang hebben en al wat ouder zijn en het ze echt mooi en goed staat. zelf ben ik begin 20 dus kan nog alle kanten op met mn haar, miss als ik later 50 ofzo ben dat het wel kort is maar de eerste 20 jaar denk nog niet;)

Share This Page