Ik ben even benieuwd of ik nou echt zo'n uitzondering ben met mijn mannetje die nu met 3.5 maand 68 cm is en 7900 gram Hij is erg lang, gelukkig niet dik of zo, juist erg gespierd, gigantische beenspieren. Maar ik ben dus benieuwd of er meerdere kinderen zijn die zo lang zijn met dit termijn. Ik ga nu over naar maat 74...ik ben benieuwd hoe lang hij dit zal dragen zeg..volgens mij moet ik na de zomer weer inkopen doen, of misschien eerder
ik vraag me dus af hoe groot hij wel niet zal zijn als hij 1 is, jeetje dan komt hij tot mijn middel hihi
is inderdaad een flinke jongen. MIjn zoontje was met 3 maanden, 63.5 cm en 6900 gram. mag dinsdag weer naar het consultatiebureau toe, hij is alleen voor mijn gevoel niet echt gegroeid. Mijn zoontje zit in maatje 62-68, hangt een beetje af van het merk
ik vind hem wel erg lang maar lengte en gewicht passen goed bij elkaar. hier was ze met 3,5 maand 4970 gram en 59 cm en dus een behoorlijk stuk kleiner. Ze is nu met bijna 14 maand 7940 gram en 72/73 cm en draagt kleding maat 68 soms past 62 nog en als het klein valt 74 maar het meeste is tegroot. de meeste kindjes zitten met 1 jaar op 80/86 en vaak groeien ze dan ook langzamer. hier groeide ze vanaf 6 maand al wat langzamer omdat ze begon te tijgeren. ik ben 1.70 en man 1.84.
zo, inderdaad een lange jongen, maar indd lengt en gewicht staan wel in verhouding met elkaar. zoonlief was met 3 maand rond de 5 kilo en lente weet ik zo niet meer, dochterlief was met 3 maand ongeveer 4 kilo lengte weet ik zo niet meer, maar ze is nu met 9 maand 8,5 kilo en 68,5 cm.
N.oah was 57 cm, maar die was maar 46 cm bij de geboorte. Nog steeds is hij niet zo lang, hihi. LIefs Suzanne
Mijn zoontje was met 3 maanden net zo lang. Hij heeft met zijn lengte altijd de +2 lijn gevolgd. Zijn laatste meting was met 11 maanden en toen was hij dus 82 cm. Hij is nu net een jaar en zit met broekjes in maat 80 en shirtjes in maat 92. Hij heeft een erg lang bovenlijf. Met de lengte die je zoontje heeft zal je tegen een aantal praktische zaken aanlopen (naast dat je erg vaak nieuwe kleertjes mag shoppen ). Ons zoontje paste met 4,5 maand echt niet meer in de wandelwagenbak. Hij ging toen in de ligstand van de wandelwageninzet en met ongeveer 7 maanden paste hij ook niet meer in de Maxicosi dus toen moest hij al over naar een autostoel terwijl hij nog niet echt stevig zat. Ik zou me in ieder geval niet druk maken over zijn lengte. Zo lang lengte en gewicht in verhouding zijn is het goed. Gewicht is hier trouwens elke keer op de +1 lijn.
ja hij oogt helemaal niet dik of zo, maar wel groot en flink, echt een kleine spierbundel, ik ben benieuwd of hij dan ook sneller zal gaan kruipen met die gespierde beentjes, hij rolt nu heen en weer op zijn zij constant en op zijn buik houdt hij zijn hoofd heel goed en lang omhoog
erg lastig he? Noah past nu al bijna niet meer in de bak, gelukkig ligt hij altijd met zijn beentjes opgetrokken, maar binnenkort hangen ze eruit
Ik heb 2 verschillende kindjes Mika was met 3.5 mmand 7285gram en 65cm nu met 2 jaar is hij 12 kilo en 92,5 cm. Mika heeft altijd de plus 1 lijn gevolgd qua lengte en zjn gewicht blijft achter. Hij heeft ook erg gespierde beentjes. Nora was met 3,5 maand 5160 gram en 59cm. Met 5 maand was 5900 gram 62,5 cm. Zij zit tussen de min1 en min2 lijn. Groot verschil dus tussen mijn 2 kindjes. groetjes ylona
Inderdaad zeg...ik ben benieuwd of een tweede ook zo groot zou zijn of misschien dus juist niet, maar voorlopig nog even niet over nadenken
hier 66 cm met 3 maanden maare wat is er mis met een dikke baby? ze noemen het toch niet voor niks 'babyvet'?
Mijn zoontje is ook erg lang. Met 3 maanden was hij 67cm met een gewicht van 6460. Dus hij was wel een stuk lichter als jou kindje. Nu met 13 maanden is hij 82 cm met een gewicht van 10kg. Dus nog steeds een lange dunne, maar gelukkig niet te. Het is eigelijk allemaal wel in verhouding met elkaar. Mensen denken meestel wel dat hij ouder is als hij is.
nee maar als je 8 kilo leest voor een baby van 3 maanden zou je misschien kunnen denken dat hij TE dik is, dus dat hij teveel voeding krijgt of zo. Maar ik bedoel dus te zeggen; lekker babyvet natuurlijk maar wel allemaal in proportie
oh inderdaad zeg dat zit wel in de buurt, tja ik was ook vrij lang als kind maar niet zo lang als mijn zoontje