Welke wandelwagens hebben een zitje dat naar je toe gedraaid kan worden. Dus echt 2 kanten, zowel naar mama, als de andere kant op. Meisje schrikt hier heel vaak van voorbijkomende vrachtwagens, harde geluiden enz. en wil dan echt mama zien, Ze huilt dan heel erg hard en is pas stil als ik ff voor dr sta. en aangezien we heel veel buiten lopen is dit met mijn kinderwagen niet zo handig meer.
Bugaboo heeft het ook. Ondanks dat het de wagen is waarvan ik tijdens mijn zwagerschap heb gezegt, dat ik noooooooooooooooooooooit zo'n vreselijke buikschuiver wilden hebben, vind ik het toch een super wagen. Keertje de bugaboo van mijn nichtje geleend op een verjaardag .
Stokke , net wat eerder al genoemd is dat je kindje dan hoger zit en voor haar misschien wel fijner is dat ze ook meer oogcontact met je heeft
Joolz bloom is een overweging. Hier zit je kindje ook een stuk hoger. Wij kochten hem 3 jaar geleden, was toen nog niet zolang op de markt, zaten dus nog wat kinderziektes in. Ik zag er pas iemand mee lopen, vind hem persoonlijk erg mooi geworden.
wij hebben de nieuwe Joolz, kindje zit hoog en naar je toe. Ik vind het ideaal, we giebelen heel wat af als we aan het wandelen zijn.
Eens!!!! Ik ben ook erg tevreden over deze wagen! Kan ook heel makkelijk gedraaid worden. Dus wind in de wagen, draaien maar!