hoi hoi Hier ook nog steeds geen ongi.Wel al de hele dag lamlendig.Stond op met hoofdpijn. Verder de hele dag van die zware zwabber benen ( heb ik altijd voor ik ongi wordt) Beetje last van krampen in buik en rugpijn. Wacht dus maar rustig af. Ik duim voor je! Groetjes !
haha ik loop weer veel te ver op de zaken vooruit,maar als ik zwanger ben ben ik volgens de calculater uitgerekend op 06/07/08 Vind ik wel een mooie datum
Nee. Heb nog steeds ongi kramp dus wacht het nog even af of het doorzet. Verder wil ik wachten tot morgenmiddag of zondagochtend. Want als ik hem morgenochtend doe dan ben ik of de hele dag chago op mijn werk, of iedereen ziet dat het raak is, want heb namelijk geen pokerface haha. Liefs kaatje
Verdrietig dat het niet gelukt is deze maand, maar toch ook blij dat de weer zijn gekomen vannacht. Vandaag beginnen we weer met dag 1 en een nieuwe banner......
Kaatje houdt ons nog even in spanning! Gerlinde gaat door naar de volgende ronde en ik wacht tot de Gyn er weer is op die lekkere pillen... Had vandaag wel ff flink pijn aan de linkerkant van m'n rug onderin, in de buurt van m'n eierstok, dus weet het ff niet meer. Wacht maar af... Fijn weekend allemaal!
Ben gisteravond ongi geworden Ga nu even ovulatie en zwangerschapstesten bestellen voor de volgende ronde. Dikke knuff !
Vervelend voor je Kaatje, maar geef de moed niet op! Wel fijn dat je zo'n lekkere korte cyclus hebt. Ik hoop voor je dat het deze maand gaat lukken zodat je niet nog verder de mmm in moet. Zet hem op! Hoe gaat het met jou Debbie, weet je al iets meer? Dag dag
Jammer Kaatje! Ach, We stick together, haha! Ik heb net de Gyn gebeld, die belt mij straks terug. Ff afwachten. X Debbie
De assistente had door gegeven dat ik morgen nog een keer bloed moet laten prikken. Dus toch nog hoop misschien? Gr Deb
Hi meiden! Ik heb een aantal dagen niet geschreven omdat de moeder van mijn beste vriendin ploseling is overleden, vandaag was de begrafenis . Het was erg droevig allemaal. Ik hoop dat ze voor ons allemaal een engeltje naar beneden stuurt. @Debbie, heb je al uitslagen gekregen? Ik hoop het echt zo voor je dat je gewoon een heel lui/laat ei hebt gehad deze maand. Mijn eerste testdag van Persona zit er ook weer op vandaag. Ik heb gisteren op de valreep nog een doosje teststaafjes kunnen kopen bij een avond-apotheeek. Liefs Gerlinde
Hey Gerlinde! Wat vervelend joh, zeker voor je vriendin. Veel sterkte voor jullie gewenst! Ik hoop zeker dat het een laat eitje is... Morgen hoor ik de bloeduitslag. Ik denk van niet, maar mag niet negatief gaan worden..... Dus wacht morgen ff af. Slaapt lekker allemaal! Knuffel Debbie
Dank jullie wel meiden. @Debbie, hoe gaat het met je, heb je goed nieuws gekregen van je gyn? Ik hoop het zo voor je. Wij hebben net een weekend Parijs geboekt, even lekker samen weg om onze gedachten te verzetten. We gaan as vrijdag al weg, heerlijk! Hopelijk heb ik juist dan mijn eisprong, hihihi! Dag dag
heb je straks een kind die alleen maar stokbrood en croissants lust.hihi. M' progesteron gehalte was nu 1,7 dus helemaal niks, heb nu priomut gekregen en om het nog leuker te maken mag ik direct met 100 mg Clomid beginnen. joepie. Fijn weekend! kus Debbie
He getsie wat vervelend voor je! Pff en meteen aan de 100mg, heftig hoor. Had je de vorige keer veel last vd Clomid, in de zin van opvliegers en boosheid? Nou als je je frustraties kwijt wil schelden tijdens het K* Clomid , dan kan je hier terecht, het forum is gewillig. Maar goed probeer het positief te zien, na een LEO + 100mg Clomid een dubbele kans, toch? Ik wil je ontzettend veel sterkte en succes toewensen! Dikke knuffel Gerlinde
Denken jullie eigenlijk ook na over de verandering van jullie ziektenkosten verzekering? Je krijgt straks sowieso 150 euro eigen risico. Ik ben nu al aanvullend verzekerd, maar zit er over na te denken om mijn verzekering nog meer op te hogen. Stel dat zwanger worden op deze manier niet meer lukt. Clomid wordt wel vergoed, maar injecties vaak maar gedeeltelijk of helemaal niet. Moeilijk hoor.