Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    dat geeft niet hoor, ik hou het zelf niet eens meer bij. ik moet t/m morgen primolut slikken, 12 dagen dus in totaal, daarna pas clomid. Ik trek het nog wel hoor. groetjes daar op de wachtbank!
    x Debbie

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Groetjes terug :) en suces met de clomid !

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He meiden!

Wat is het rustig hier!
    We moeten elkaar wel op de hoogte houden hoor, we schrijven al zo lang samen!
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

Met mij gaat het redelijk, ik heb iets onder de leden denk ik want ik heb al dagen buikloop en ben ENORM moe :( .
    Ik hoop dat je Sint dit weekend een ooievaar voor ons allen meeneemt uit Spanje ;)

Fijne avond!

4. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ja, haha, eentje met 3 baby's!
    Zou zo mooi zijn. Zijn jullie er nou niet bang voor dat het misschien nooit gaat lukken, daar denk ik steeds meer aan. Zal wel door de hormonen komen.
    Gister mijn laatste primolut ingenomen, nu ongi worden, dan Clomid, dan hopelijk een ei en dan nog een snel en sterk zaadje!
    Fijne avond meiden en tot snel, met goed nieuws!
    Hoe lang moeten jullie nog wachten nu?
    X Debbie

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Debbie,

Natuurlijk ben ik ook wel eens bang dat het niet gaat lukken, vorige maand nog! Af en toe heb je gewoon een dip moment, dat is helemaal niet zo gek hoor!
    Mijn man is gelukkig heel lief en probeert altijd overal iets positiefs in te zien en hij zegt gewoon; het is toch al een keer gelukt, dan lukt het vast nog een keer!
    Maar goed, vrouwen en mannen zitten emotioneel op een ander level, wij voelen/ervaren de hormonen en zijn daardoor minder stabiel.
    Zet hem op Debbie, geef de moed nog niet op! We worden allemaal flink op de proef gesteld, maar daardoor zal onze overwinning des te groter zijn!

Ik hoop voor je dat de :evil: :evil: :evil: snel komen zodat je met Clomid in de weer kan en daarna zelf ook feitelijk iets kan doen.

Als bij mij de :evil: :evil: :evil: vrijdag niet zijn gekomen, gooi ik er een testje tegenaan.
    Omdat mijn eisprong deze maand op dag 13 was, kan ik er toch wel vanuit gaan dat mijn cyclus deze maand rond de 26 dagen zit, toch?
    Wat denken jullie?

6. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wat ongelofelijk lief!
    Wat een bemoedigende woorden, daar wordt een mens weer beter van!
    Dan ken je me verder nog niet eens, heelspeciaal dus.
    Thanx!
    X en fijn weekend.
    P.s. ben benieuwd hoe het met jou zal gaan!
    Testje? Spannende!

7. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik heb al een hele rits schoenen en laarzen klaar staan voor de Sint, en jullie?
    Ik werd helemaal emotioneel van de intocht op tv, stom he :oops: !

Kus terug

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee doe niet meer aan sinterklaas.... heb de intocht ook niet gekeken.

Krijg vanavond een baby ( nou ja 11 maanden) te logeren,verheug me er echt al 3 weken op,en nu heb ik dus de griep.
    Ben futloos,en loop contant naar de wc. Of ik loop leeg, of het lukt niet.
    Hoop dat het na het eten wat beter gaat.

liefs kaatje

9. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He getsie Kaatje wat vervelend voor je, net nu je een logeetje krijgt!
    Ik hoop dat je je vandaag alweer iets beter voelt.
    Bij mij duurde de buikgriep 4 dagen, het is nu gelukkig over, maar voel me nog wel erg moe.

Hoe gaat het met jou Debbie, zijn de :evil: :evil: :evil: er al?
    Volgens mij duurde het bij mij 4 dagen na het stoppen met de Primolut voordat ik begon te menstrueren.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    nou mijn darmen zijn weer rustig,maar ben nog wel een beetje slap en heel heel heel erg moe. Vanavond ook knallende koppijn,dus heb twee para's ingenomen, een douche en daarna even op bed een dvd gekeken. Gaan zo eten en vanavond op tijd naar bed.

Vanacht veel wakker geweest voor fles en speen geven,hakt er best in als je het niet gewend bent haha.

Gerlinde,nog 4 daagjes. Spannend meid

11. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hey meiden!
    Hoop dat jullie snel weer beter zijn!
    Mijn ongi is vanmorgen gekomen, met flinke buikpijn! Geen sint gekeken, was er niet, anders vind ik dat ook altijd leuk om te zien.
    Over een paar jaartjes hoop ik dat wij met met onze kleintjes kunnen vieren!1
    Ik heb wel ander goed nieuws:
    Mijn vriend heeft mij afgelopen vrijdag avond ten huwelijk gevraagd, we hadden een romantisch avondje thuis....ik vroeg of ie het nog een keer wilde herhalen, want ik geloofde niet wat ik hoorde.
    Uitendelijk, na de herhaling heb ik Ja gezegd!
    Heb ik iets leuks om me op te gaan richten, is wel goed voor me denk ik!
    Fijne zondag nog!
    Liefs debbie

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super meid ! Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen.

liefs kaatje

13. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Dank je wel!
    x Debbie

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Wauw wat een geweldig nieuws Debbie, ontzettend gefeliciteerd :whistle: !
    Hebben jullie al een datum in je hoofd?
    Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd en ik kan je zeggen dat het echt een heerlijke tijd is, nu al!
    Ze zeggen altijd jammer dat zo'n dag zo snel voorbij gaat, maar het gaat echt niet alleen maar om 1 dag.
    Al het brainstormen over de dag, jurken passen, het iedereen vertellen en telkens weer champagne drinken en alles wat erbij komt kijken is ook al 1 groot feest! Nou meid ga er enorm van genieten, want het was tot nu toe mijn mooiste tijd en dag van mijn leven!
    Spannend he zo'n aanzoek!
    Mijn man vroeg mij tijdens onze vakantie, was ook super romantisch!

Wel vervelend dat je nu veel last van buikpijn hebt, maar je beebje heeft wel een schoon opgeruimd huisje nodig straks ;)

Zet hem op!

@Kaatje, ha ha jij hebt al een generale baby repetitie gehad. Wel leuk om het moederschap zo eens uit te proberen, hebben wij nog nooit gedaan.
    Fijn dat het griepje weer verder is gevlogen, die moeheid blijft nog wel even, moet volgens mij slijten.

Tja meiden, ik moet nog 4 dagen wachten [-o<

Balen he dat Gooische vrouwen afgelopen is, kon ik altijd zo naar uit kijken op zondag.

15. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wat lief van je Gerlinde!
    We hebben nog geen datum geprikt.
    Hij heeft het ongepland gevraagd, dus hij heeft ook geen idee. Niet te snel in ieder geval, wil wel lekker lang ergens naartoe leven.
    Zeker jammer van Gooische vrouwen, wij doken altijd net voor die tijd ons bedje in en na de serie ging ik vast lekker pitten. Jammer.
    Oefenen met baby's vind ik altijd erg leuk. Mijn nicht is alleenstaand en heeft nog niet zo lang geleden een tweeling 2 maanden te vroeg gekregen, dus kon wel hulp gebruiken, dus hielp ik graag mee. Alleen je eierstokken gaan er wel erg van rammelen!
    Fijne avond meiden!
    Liefs Debbie

16. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He meiden!

Gaat alles goed met jullie?

@Debbie, volgens mij moet jij vandaag starten met Clomid, veel sterkte!

@Kaatje, heb je de buikgriep weer buiten de deur gezet?

Met mij gaat het goed, ik denk alleen dat het niet mijn maand is :( .
    Ik heb sinds gisteren af en toe een soort krampen onder in mijn buik, nou ja we kunnen niet anders dan afwachten.

Fijne dag!

17. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Joehoe ladies, waar zijn jullie en hoe gaat het?
    We vallen bijna met ons onderwerp van de eerste pagina!

Ik denk aan jullie,

Dag dag

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ben ik !
    Ow gerlinde, ik hoop dat de ongi wegblijft !

Hier is de buikgriep weer over, maar ben zoooo moe, lag gister in bed te lezen, kwam er opeens een golf braaksel ( sorry :rolleyes: ) omhoog.
    Verder vanochtend een soort spierpijn gevoel onder in mijn buik.

Nog 4 dagen tot NOD.

hoest verder met jullie?

Liefs Kaatje

19. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wij willen geen menstruatie! Wij willen geen menstruatie! Wij willen geen menstruatie! Wij willen geen menstruatie! Wij willen geen menstruatie!
    Zo! en zo is dat!
    Ben benieuwd hoor! Ik ben dol van de hormonen, zit me eindeloos te ergeren en voornamelijk aan mezelf. Heb dus voor mezelf net maar een mooie vaas en bloemen gekocht!
    Nou nou Kaatje, wel vreem dat je zo moe bent.....zou het......enne Gerlinde.....jij houdt het ook spannend! Ik ga hier nog even verder, mezelf in de weg zitten (is best knap hoor).
    X Debbie

20. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    :D Gelukkig jullie zijn er nog! :D

Pfff wat een spannende tijden he kaatje, laten we toch hopen op een wonder [-o< !
    Ik denk dat ik morgen een test ga wagen, tenzij ik natuurlijk vannacht ongesteld wordt.

Ik heb het met je te doen Debbie, ik begrijp volkomen hoe je je voelt!
    Leg de lat de komende dagen niet te hoog voor jezelf en probeer zoveel mogelijk moeilijke zaken uit de weg te gaan.
    Zet hem op en je kan en mag hier je frustraties van je afschrijven.................

Slaap lekker voor straks!

Deel Deze Pagina