[-o< ow geef gerlinde morgen een positieve test ! [-o< Wij willen geen ongi, wij willen geen ongi ! [-( [-X Debbie dikke knuff meid, en idd leg de lat niet te hoog deze week. Ik ben net terug van werken en ga zo lekker op tijd naar bed. Moet volgende week 6 dagen werken :thumbdown:
En en en en en en en Gerlinde? Ik heb mijn lat op de grond gelegd vandaag! hahaha Fijne dag meiden! X Debbie
(Goede) morgen Debbie, mijn test was helaas negatief, wij gaan op naar ronde 20 Jullie meer succes deze maand meiden!
Balen zeg! Het zegt nog niet alles...maar wel balen. Kop op meid! Wat dacht je van een kerstkindje (verwekt op kerst dan) . Komt goed met ons! XXXXXXXXXXXX Debbie en een dikke knuffel!
Zie mijn banner, ben net ongesteld geworden. Het is lastig, maar we moeten positief blijven, een eind Augustus baby is ook leuk!
Gerlinde dikke knuff ( de rest van de meiden natuurlijk ook) Nou morgen is mijn nod, en tot vanochtend dacht ik echt dat het wel eens raak zou kunnen zijn ( door steekjes, brandend maagzuur en zoooo moe) maar sinds vanochtend ben ik daar niet meer zo zeker van. Heb zo'n giga pijn in mijn heupen,en dat had ik de afgelopen twee maanden ook vlak voor ik ongi werd. Nog maar even afwachten dus. Liefs kaatje85
@Kaatje, ik hoop echt zo voor je dat het WEL RAAK is deze maand, het is jullie zo gegund! Veel sterkte met het doorkomen van deze laatste lange dag! @Debbie, hoe gaat het bij jou? Ben je je hormonen nog de baas? Krijg je nog een echo met FM tussendoor? Liefs Gerlinde
Nou vandaag is mijn NOD en tot nu toe nog geen ongi.... en nu maar hopen, duimen, bidden, smeken enz........
Waarom nou toch, he balen zeg Kaatje! Nu maar hopen dat je snel gaat menstrueren, zodat je weer verder kunt. Sterkte meid! @Debbie, Hoe gaat het? Zet hem op, alle hoop is op jouw gevestigd deze maand! Hier verder geen nieuws, heb het zeer druk. Succes vandaag!
Nou nog steeds niet ongi, en de ongi gevoelens zijn sinds gistermiddag ook weer weg. Wacht het nog even af en anders doe ik van het weekend weer een test.
Ik duim me rot, blijft wel xtra spannend zo. Inderdaad maar ff rustig afwachten. Met mij gaat het wel, heb wel last nog steeds van de hormonen, zweet me rot en ben super humeurig, maar hopelijk hoeft het niet nog maanden zo te gaan! Gr Debbie
Ja erg he die bijwerkingen van de clomid. Het ergste van de clomid vond ik nog de opvliegers. Bij de injecties kreeg ik daar ook nog eens brandend maagzuur bij,en daar kom ik geloof ik niet meer vanaf.. Nog even volhouden meid !