Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Kaatje, heb je al nieuws?

@Debbie, is het einde vd Clomid al in zicht?

Hier geen nieuws, ik hoop ergens volgende week een eisprong te hebben.
    Hopelijk niet het weekend, ik ben dan namelijk een weekend met mijn zussen weg. Nou ja, we zien wel...............

Alvast een fijn weekend meiden, Kaatje ik hoop dat je als nog met goed nieuws komt!

Dag dag

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :evil: :cry:

Ben vandaag ongi geworden. Van de week maar de gyn bellen om een afspraak te maken.
    Gerlinde, veel plezier dit weekend met je zussen!

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He bah Kaatje wat vervelend!
    Ik zou zeker je gyn bellen, bij mij mocht de cyclus na de LEO niet langer zijn dan 35 dagen, jij zit met 34 toch op het randje.
    Verwen jezelf dit weekend met iets leuks of lekkers, dat helpt bij mij altijd wel een beetje!

Kus

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik moet het hele weekend werken,wordt ik dus al niet vrolijker van.
    3 weken na mijn LEO had ik nacontrole, toen mocht ik het van hem nog 2x zelf proberen, en dan moest ik terug komen. Dan wil hij of 1x IUI proberen, of gelijk IVF, omdat we al zolang bezig zijn en omdat het zaad van mijn mannetje ook niet helemaal goed is ( door medicijn gebruik)

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oh jeetje, dat wist ik niet.
    Dan zou ik zeker bellen voor de verdere stappen!
    Sterkte met werken!

6. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Balen zeg Kaatje!
    Sterkte meid!
    Duim voor je dat het allemaal goed gaat!
    X Debbie

7. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Nou, maar ff een update over mij, zit nu op CD17, weet niet of ik een eisprong gehad heb of die nog kan verwachten, geen idee. Word wel een beetje moe van de onzekerheid. Ik moet CD21 bloed prikken voor m'n progesteron gehalte, maar dat is op zaterdag, dus ga maandag ochtend vroeg wel, als het lukt...Ben benieuwd of de Clomid aanslaat of niet.....en wat dan verder.....
    Hou jullie op de hoogte!
    Hoest met jullie?
    Groetjes Debbie

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Debbie! Hoop dat je al een eisprong hebt gehad,en dat die nu onderweg is naar een mooi plekje in je baarmoeder. Hier gaat het wel aardig,alleen zo'n last van hartkloppingn !Wordt er gek van.

Ga weer aan de schoonmaak.

Groetjes !

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net even de gyn gebeld voor een afspraak. Kan pas 3 januari terecht. Deze maand dus maar weer aan de ovulatietesten,en hopen dat het alsnog deze maand lukt en ik onder de IUI of IVF uitkom.

Liefs kaatje

10. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Da zou wel geweldig zijn! Het vervelendezal zijn, dat je misschien een enorme druk voelt en en niet mee bezig zijn, is ook onmogelijk.... Hoop dat het gaat lukken en anders is het wel zo, dat je in het vervolg traject méér kans hebt, dus misschien alles snel goed kan gaan.....denk daar maar aan.
    Als ik geen eisprong heb deze maand, dat Clomid dus niet aanslaat bij mij, dan neem ik ff pauze, wan het is allemaal erg vermoeiend!
    Al is het maar een maandje, moet deze maand sowiezo naar de Gyn voor controle.
    Liefs Debbie

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. af en toe heb je echt ff pauze nodig. Ik heb toen ook 2 maanden pauze genomen,gewoon omdat ik het niet meer trok. En je eigen lichaam is wel het belangrijkste ! want die moet straks 9 maanden een baby dragen, baren en bevallen. Goed op je eigen lichaam letten dus.

12. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He meiden!

Wat een moeilijke en onzekere tijden he!
    @Debbie, ik hoop echt dat de Clomid heeft aangeslagen en dat het raak is!
    Ik kan me een pauze wel voorstellen, het is idd allemaal erg heftig. Maar zou je het echt kunnen?

@Kaatje, ik hoop dat het jullie nog gaat lukken dit jaar zonder de IVF!

Mijn duimen draaien voor jullie!

Vandaag zou mijn meest vruchtbaarste dag moeten zijn, maar mijn persona geeft nog geen sjoegem :( !
    Daar komt nog bij dat mijn man en ik beiden enorm grieperig zijn, bah bah bah!

Ik hoop wel dat mijn eisprong morgen komt, ik ga namelijk het hele weekend met mijn zussen op pad.

Succes, ik denk aan jullie!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Gerlinde, hoop op een eisprong morgen,en ja dan maar aan de klus terwijl je grieperig bent.
    En anders moet je toch maar het weekendje weg met de zussen afzeggen haha.

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Helaas nog geen EI, wel veel snot en een knallende hoofpijn :x !

15. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Lady's!

Hoe gaat het?

Ik zit helaas thuis, voelde me te ziek om met mijn zussen weg te gaan :( .
    Tickets retour en het hotel geannuleerd, dat kon gelukkig zonder al teveel extra kosten.

Mijn persona gaf vanmorgen nog steeds geen eisprong aan op dag 16.
    Wel zag ik dat het linker streepje sterk was vervaagt en dat de rechter een beetje opkomt, hopelijk komt mijn eisprong dan morgen!
    Nou ja, ik ga maar een kaarsje opsteken voor morgen.

Fijn weekend!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Balen meid dat je weekend nu in het water valt. Gelukkig kon je het nog annuleren.
    Hoop dat je eisprong snel komt.

Ik ga volgende week weer met de ovulatietesten beginnen.

Liefs Kaatje

17. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Balen Gerlinde! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Dat als je eisprong er is, je ook gezond ervoor kan gaan!
    Ik ga vandaag symbolisch 3 kaarsjes aansteken voor ons alledrie!
    Fijne zondag nog!
    Liefs Debbie
    p.s. met mij gaat het goed, geen idee of ik een eisprong gehad hebt, ga morgen vroeg prikken voor progesteron...dan hoor ik het dinsdag!

18. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik hoop echt dat je een eisprong hebt gehad Debbie, spannend hoor, ik duim veel voor je!

Vandaag heeft persona gelukkig mijn eisprong gevonden!

Meiden laten we toch hopen op een kerstwonder voor ons alle drie!

19. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim voor een goed EI voor Debbie!
    Ik hoop op een hoog progestron gehalte!

Knuffel gerlinde

20. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Helaas maar waar. Mijn Progesteron gehalte was 2,1. Geen eisprong in de verste verte te bekennen.
    De Gyn wilde niet over de telefoon vertellen hoe nu verder, maar ik moet daar voor langskomen, dat klinkt niet veelbelovend. Heb 21 dec een afspraak. Heb echt geen idee wa en of er nog iets te doen valt. Voor alle vruchtbaarheidbehandelingen heb je toch echt een ei nodig, die ik net niet heb. Ik heb de aller allergrootste wil van de wereld, maar misschien is die wil niet genoeg.
    Voor jullie meer geluk alsjeblieft!
    X Debbie

Deel Deze Pagina