Oh nee Debbie wat een verschrikkelijk nieuws! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik ging er zo vanuit dat je een fantastische eisprong gehad zou hebben. Een baby is jullie zo enorm gegunt! Ontzettend veel sterkte en een dikke knuffel, Gerlinde
Dank je, lieve reactie, doet me goed. Ik had he ook wel verwacht. Hopen dat er verder nog iets kan..... Liefs Debbie
Natuurlijk kunnen ze nog iets voor jullie doen, daar moet je in blijven geloven lieve Debbie! Ik ben zelf ook nog niet zo thuis in de medische fertiliteits wereld, maar misschien moet je nu over op injecties (GonalF ofzo?)? Het schijnt dat deze een nog betere werkzame stof hebben dan Clomid, maar dat weet ik niet zeker. Het klinkt misschien wel heel zakelijk, ik kan me voorstellen dat je hoofd daar nu totaal niet naar staat, maar ik zou toch even goed naar de vergoedingen van je verzekering kijken. Het schijnt dat deze injectie waanzinnig duur zijn! Sorry voor dit zakelijke gedeelte. Ik denk aan je, kus
Dat wilde ik nou juist graag even weten, ben blij als er nog iets is, hopen dat het bij mij ook zou kunnen! Dank je juist voor dit bericht! Gelukkig maar, dat als mijn verzekering dit niet vergoed, dit precies de tijd is dat je over kan stappen. Morgen de verzekering maar ff bellen dus! Ben ik vas geïnformeerd.... Thanx! X Debbie
Verdorie debbie ! Heb nog zo hard geduimd voor jullie ! Blijf moed houden hoor, want ze kunnen echt nog wel meer. Ik dacht dat GonalF meestal wel vergoed werd hoor, en blijkt ook een goede werking te hebben. Ik denk aan jullie. Had nog even een vraagje aan jullie wat betreft de LEO. Ik heb nu nog steeds af en toe last van benauwdheid, wat ik ook vlak na de operatie had. En hoe zit het bij jullie met de sex? Ik kan er namelijk nog steeds niet echt van genieten, heb er ook niet echt zin in, en is van binnen nog steeds erg gevoelig. ( vandaag weer voor het eerst na anderhalve maand) Beetje lullig voor mijn vriend ook :S Dikke knuff !
Hi Kaatje! Grappig dat jij er over begint, want bij mij is het idd ook nog steeds gevoelig. Ik ben gelukkig nooit benauwd geweest na de LEO, denk je dat er een verband zit tussen je benauwdheid van toen en nu?
De dag na mijn operatie heb ik het ziekenhuis nog gebeld,omdat ik het steeds zo benauwd had. Blijkt te komen omdat ze gas in mijn buik hebben gespoten, wat op mijn longen heeft gedrukt ofzo. Na een week was het over, maar heb het nu dus weer af en toe ( vooral onder de douche of warme ruimtes) Mijn vriend is 4 jaar geleden geopereerd aan zijn darmen, heeft ook gas in zijn buikholte gehad,en heeft ook nog steeds last van benauwdheid af en toe. Hoop toch niet dat ik dat de rest van mijn leven hou. Groetjes !
Kaatje, je zou het eens kunnen vragen aan je arts, weet het niet, heb het ook niet gehad. Pijn van binnen is wel ff, maar gaat denk ik snel wel over bij je en trek anders even aan de bel, want je moet natuurlijk wel sex kunnen hebben, anders heb je niks aan die operatie. Nou, Klus-se meid! Knuffel voor jou en Gerlinde!
Hey Meiden. hoe gaat ie met jullie? Hier alles wel goed hoor, op 1 ding na dan. en vind het echt erg. Heb gewoon geen zin meer in sex Weet niet of het door de operatie komt, of "gewoon" omdat ik het op het werk heel druk heb en het toch allemaal een beetje onder druk komt omdat de volgende stap iui of ivf wordt, maar zie er af en toe gewoon echt tegenop. Gisteravond was ik al alles behalve opgewonden,en kon aan mijn vriend voelen/merken dat het bij hem ook niet van harte ging,maar ja aan de andere kant toch bang dat je je eisprong mist dus uiteindelijk toch maar " ff snel" gedaan. Hoop zo dat ik er gewoon weer van kan gaan genieten. Stel je voor dat het gevoel niet meer terug komt Vind mijn vriend nog steeds super aantrekkelijk dus daar ligt het zeker niet aan maar kan me er af en toe gewoon niet toe zetten en ga het steeds meer zien als moeten dan als willen. help ! Zo dat was weer het klaaguurtje voor vandaag. Nog meer meiden die even willen klagen? Groetjes
He wat naar voor je Kaatje, ik denk echt dat je aan de bel moet trekken hoor! Dit gaat zo niet de goede kant op. Het hele medische traject weegt psychisch al zo zwaar, daar moet je geen lichamelijke klachten bij krijgen. Op deze manier gaat het vrijen straks tussen jullie in staan. Heel veel sterkte, ik denk aan je. Hoe gaat het met jou Debbie, heb je het slechte nieuws een beetje kunnen verwerken? Hier geen nieuws, ik voel me eindelijk weer goed/gezond en ben lekker druk zodat ik voldoende afleiding heb! Sterkte meiden, ik denk aan jullie Dikke knuffel
Hey meiden, Met mij gaat he nu wel weer, vrijdag maar ff afwachten en ga er open in, m'n vriend gaat mee dus heb ik steun en een exra oor en mond. Kaatje, ik heb ook gemerkt doordat het een MOETEN wordt, dat je daarom nou niet echt zit e springen op sex. Ik werd ook gek van dat om de dag, zeker als ik dan moest opperen aan hem, nou moeten we en het toch nog spontaan te laten gebeuren, nou, echt niet dus. Komt heus weer terug, geef het de tijd en waarschijnlijk heeft je lichaam iets langer nodig om te herstellen en je geest weer ff de knop om te laten zetten. Gerlinde, gelukkig dat jij je goed voelt! Dikke knuffel voor jullie! Debbie
Debbie alvast heel erg veel succes voor morgen bij de gyn! Heb je voor jezelf al een lijst met vragen opgesteld? Dat werkt bij mij altijd erg goed. Ik denk aan jullie. En hoe gaat het met jou Kaatje, voel je je al iets beter? Dikke kus
Dank je! Supertip, ga ik doen! Weet alleen niet wat ik moet vragen alleen of er voor mij nog een goede kans is. Ga ff goed verzinnen. Let you know! Liefs Debbie
Lieve Debbie, Hoe is het gegaan bij de gyn, hebben jullie een vervolg traject afgesproken? Dikke kus Gerlinde
Hey! Het was wel een goed gesprek. Ik heb voor de zekerheid nog een keer progesteron moeten prikken, zit nu op CD 33 en heb beetje last van m'n borsten, kijken dus of ik toch misschien een eisprong heb gehad, alleen aan late dan. Daarna ga ik nog 1 keer Clomid proberen, maar dan 150 mg, jippie! Las wel ff kleine pauze is voordat ik dat doe. Mocht dat ook niet baten, dan ga ik hormonen spuiten en krijg ik een IUI behandeling, dan wordt het kunstmatig, best wel raar, hoop dat ik daar dus niet aan hoef. Zit nu zeker weer aan de positieve kant! Wens jullie een fijn weekend, X Debbie
Oohh dus het is nog even spannend voor je! Laat het toch alsjeblieft zo zijn dat je een late eisprong hebt gehad en dat je al het andere niet meer nodig hebt! Mijn duimen blijven dus nog even draaien voor jou, wanneer kan je bellen voor de uitslag? Fijn dat je opgewekt het weekend en de kerst in kan! Dikke kus
Maandag, hoop dus dat het goed is, met die volgende ronde clomid neem ik ook nog wel genoegen, maar die kunstmatige inseminatie....... Dikke kus en fijne avond! Dank je voor je lieve berichtjes! Debbie
Hey Debbie. Best wel positief terug gekomen van de gyn dus. Hoop idd ook dat je een late eisprong hebt en dat het met alleen clomid lukt. Ik zit nu ergens op dag 20, en had net volgens mij een tweede licht streepje op de ovu. dus hier ook een late eisprong. Vriendje is vanavond opeens met zijn broer naar de kroeg, beetje jammer want is eigenlijk de klusavond,maar ja dan morgenavond maar. Heb dan hopelijk ook een duidelijkere ovulatie test. Denk aan jullie. liefs Kaatje
Hey Meiden. hoe gaat het met jullie? Ik had net mijn eerste positieve ovulatietest in handen ! Wordt dus gezellig vanavond in de slaapkamer. Wordt het misschien toch nog een goede start van het nieuwe jaar. NOD zal ongeveer 6 januari zijn,dus misschien krijg ik 3 januari bij de gyn wel heel goed nieuws.