Ik ben deze maand met de "Etos zwanger worden" pillen begonnen en heb vandaag mijn eisprong op dag 13 ipv dag 17 vorige maand! Nu weet ik niet of het door de pillen komt of doordat ik gewoon een wispelturige cyclus heb. Nu maar hopen dat de zwemmers van mijn man niet teveel hebben geleden onder de antibiotica [-o< . @Kaatje, hoe gaat het met je, al een beetje aan het idee gewend ?
hey ja al aardig aan het idee gewend. vooral omdat we het de ouders en beste vrienden bijna allemaal al verteld hebben. Kunnen het gewoon niet voor ons houden. Als een goede vriendin vraagt hoe het in het ziekenhuis was wil ik gewoon niet liegen ( doe ik wel tegen collega's enzo) Maar verder af en toe misselijk,moe, eten smaakt me niet en zere (.)(.) Maar das allemaal te overzien. Verder af en toe steken en krampen,hoort erbij maar vind ik toch wel eng hoor. Hoest met jullie? Liefs kaatje
haha, ja uit ervaring kan ik ook zeggen dat de symptomen echt pas na de positieve test komen! Geniet er maar van! Hier alles goed, ik heb op de wachtbank plaats genomen, dus als je nog tijd over hebt om te duimen Hoe gaat het met jou Debbie, zit jij ook ergens op te broeden ?
Hi Lady's, Wat is het hier rustig zeg, we waren zelfs van de 1e pagina gevallen! Gaat alles goed met jullie? Ik ga er maar vanuit, dat geen nieuws goed nieuws betekend. Met mij gaat het goed, ik zit warm op de wachtbank met een kopje thee. Kom je snel bij me zitten Debbie? Wel zo gezellig. Slaap lekker!
Hee wacht eens even: Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria, In de gloria, in de gloria \/ HIEPER DE PIEP HOERA! \/ Lieve Debbie, op de valreep nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat dit nieuwe levensjaar je veel baby-geluk zal brengen. Heb je een leuke verjaardag gehad? Veel liefs Gerlinde
Dank je wel voor de felicitaties. Weet niet hoe het kan, maar normaal krijg ik een mailtje als er een nieuw bericht van jullie is, nu krijg ik dat opeens niet meer. Vandaar mijn super late reactie. Ik ben zo blij voor je Kaatje! Gerlinde, ik heb eerder ook die etos pillen geslik en heb ze nog steeds liggen, ik vind die van Solgar erg goed, maar dat is sowieso een heel goed merk. Als ze idd je cyclus verkorten, dan ga ik ze ook weer slikken! Ik zit nog niet op de wachtbank, wij proberen nog steeds om de dag een klus-sessie te houden, haha. We gaan ervoor, 2008 wordt ons jaar! Het DGK jaar! Zei het toch Kaatje! Liefs en heel fijn weekend voor jullie! X Debbie
Hey debbie, heb ff gemist dat je jarig was. Nog gefeliciteed. leuke dag gehad? Meiden hoop dat jullie snel van dat wachtbankje af komen en met me mee komen schrijven. liefs kaatje
Dank je Kaatje! Ik zit nog niet op de wachtbank, althans niet dat ik weet, of ik heb een vroege eisprong gehad. Ik heb niks aan m'n verjaardag gedaan, ben niet zo'n verjaardags mens. Vier liever als ik zwanger ben! Dikke kus en fijne zondag! Liefs Debbie
@Debbie, gebruik je eigenlijk ovulatietests? Want pfffff het is me nogal wat zeg om de dag. Wij zijn absoluut niet vies van seks maar wekenlang om de dag zoals jullie, dan zou ik helemaal uitgeput zijn, haha! Zeker als je beiden werkt en zoals ik 2x per week hockey. Fijne zondag meiden!
Ik kan je melden, dat het niet bevoordelijk is voor je sexrelatie, want je MOET en dat werkt gewoon niet. Ik ben er normaal niet vies van, dus om de dag is voor mij geen probleem, maar het moeten wel. Nee gebruik geen ovu testen, dat houd ik nog geen 3 dagen vol, ben ik bang. Wel toevallig, heb ze net op een andere plek neergelegd, heb er nog een paar. Laat ik het de komende paar dagen gewoon 'ns proberen! Fijne avond nog! Liefs Deb
Ik zou ze maar lekker gaan gebruiken, misschien heb je ze na deze maand niet meer nodig ! Ik ben heel blij met mijn Persona, anders zou ik waarschijnlijk deze maand mijn eisprong gemist hebben. Veel energie toegewenst
Ik hoop het. Wil deze zomer wel lekker met een mooi buikje rondlopen! Heb net een ovutestje gedaan, maar niks op te zien. Misschien al geweest of nog in het verschiet, morgen weer eentje. Truste alvast! X Debbie
AU AU AU! Heb de hele dag al pijn aan m'n linker eierstok, niet normaal meer. Werd net zo erg, dat ik een half uur eerder naar huis ben gegaan van m'n werk. Ik neem aan, dat ik nu een eisprong aan het krijgen ben, want kan toch echt niks anders bedenken. Heb gister avond wel geklust, maar vanavond voorzichtg maar nog een keer proberen! Alles goed met de rest? Kaatje, hoe zit het met je eerste symtomen? Merk je iets aan jezelf? En vanaf wanneer? Ben benieuwd! Liefs Debbie
@Debbie, he bah wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad, nu maar hopen dat het voor een goed doel is geweest . Had je vanmorgen ook een positieve ovulatietest? Ik duim voor een wonderei ! Dikke knuffel Gerlinde
Heb geen positieve test gehad, heb het gisteren niet gedaan, net wel, maar gaf niks aan. We wachten af...... Liefs Debbie
Pijn lijkt nu wel minder, maar voel het wel nog steeds. Heb ik nu m'n sprong al gehad dan of juist niet, ik weet het niet meer. Wel lekker op tijd, daar ben ik dan wel weer erg blij mee! Fijne dag, ik ga vandaag met ons bruidmeisje een jurkje kopen, leuk hoor! Groetjes Debbie
Oh wat heerlijk, veel plezier! Mijn bruidsmeisje (nichtje van 5 jaar) was enorm onder de indruk van al die mooie princessenjurkjes. Oh ja, nog een kleine tip; maak zelf alvast een selectie voordat zij de jurkjes ziet. Voordat je het weet wil ze een zuurstokroze jurk! En vergeet je camera natuurlijk niet!
Nee, geen roze! Whaah! Ik zal haar zeker helpen met de keuze, moet wel bij mijn jurk passen. Ze is bijna 12 en meer jongens-meisje dan een meisje-meisje, dus komt goed! Ben de camera nu aan het opladen.... Ga zoveel mogelijk foto's maken! Doeg! Debbie
Het was leuk en we zijn geslaagd. Ze past bij mijn jurk en we vonden allebei dezelfde het mooist. Da's dus wel handig. Die goede smaak heeft ze van haar vader ;o) Groeten!