Is het bruidsmeisje de dochter van je aanstaande? Leuk hoor dat jullie het meteen eens waren over de jurk! Wanneer is de grote dag? Hoe gaat het verder met je, heb je het idee dat je eisprong al is geweest? Hier weinig nieuws, ik wacht maar af............................. Alvast een heel fijn weekend!
Ja, is idd de dochter van m'n aanstaande. We gaan zaterdag 5 juli trouwen. Ik denk van wel, heb 1 dag heel erg pijn in m'n linker onderbuik gehad, de dag daarna wat minder, dus dat zal denk ik wel een eisprong zijn. Ik heb net mijn progesteron laten prikken en als er niks uitkomt, dan moet ik volgende week weer. Ging net onder de zonnebank en toen ik er onder vandaan kwam had ik ineens boven en onder m'n oog allemaal vlekjes, leken wel pigment vlekken, is nu gelukkig weer minder. De vrouw van het zonnecentrum gelijk; Ben je niet zwanger? O o dacht ik. We wachten rustig af, denk dat ik nu wel op de wachtbank mag gaan zitten, maar dat weet ik maandag zeker! Fijn weekend! Gr Debbie
"Ik haak even in hier" Ik hoor hier niet thuis maar ben een vriendinnetje van Debbie "Cede" en wilde alleen even zeggen dat ik echt zo erg hoop dat je snel zwanger bent. Ik weet hoe graag je het wilt en vind het wel eens vervelend dat ik niet kan toveren! En voor de rest natuurlijk ook heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal... Dikke kuss Ivana en Jasmijn
Wat lief! Dank je schat! Toveren, ja, dat zou mooi zijn! Wat goed is komt van ver zeggen ze wel eens, dus de bekroning is des te groot! Ik ga strakkies lekker werken, oei wat heb ik daar zin in! Knuffel van Debbie
Hi Ivana, welkom hier! Dank je wel voor je gelukswensen. @Debbie, spannend zeg dat je je progesteron hebt laten prikken, kan je maandag al bellen voor de uitslag? Ik duim voor je! 5 juli trouwen, wat een heerlijk vooruitzicht. Je kan er natuurlijk niet zoveel over zeggen omdat je vriendinnetje hier nu ook meeleest, maar kan je jurk makkelijk aan een buikje worden aangepast ? Geniet van je weekend, of moet je het hele weekend werken? Dikke kus
Dat was m'n eerste vraag, dus ja, hij kan worden aangepast. Ja, mag hier niet te veel zeggen nee, hihi. Ik mag maandag bellen, dus da's spannend! Heerlijk vooruitzicht 5 juli, ben de dagen al aan het aftellen! Gr Debbie
Haha natuurlijk mag je niet teveel zeggen... Maar ik kan jullie wel iets verklappen! Als er iemand is die geen geheimen kan bewaren dan is het Debster wel. Ze is er dan veel te enthousiast voor dus dan lijkt het wel of ze iets moet zeggen! Hihi... Maarja ik ben precies hetzelfde dus kan er over mee praten... Zeg dan ook bv heb een taart voor Jasmijn d'r verjaardag besteld maar ga niet vertellen hoe hij eruit ziet nouja 2 minuten later weet ze het toch want dan wil ik het toch graag vertellen. Nou meiden ik hou jullie in de gaten en zodra ik kan toveren dan horen jullie het! Hihi... Kuss Ivana
Haha, gekkie! Nou, ga maar snel een cursus volgen dan! Maarre, Gerlinde voor jou wordt het spannend he! Heb je al last van pre-menstruele symptomen? Hoop van niet! Spannend spannend spannend! X Debbie
Hi Debbie, Ik voel niets, maar dat voelde ik de vorige keer ook niet. En jij? Morgen is een spannende dag voor je, ik duim voor een hoge uitslag! Dag dag
Door de enthousiaste en positieve verhalen van andere meiden heb ik ook de stoute (test) schoenen aangetrokken. Met trillende vingers en hartkloppingen wil ik jullie laten weten dat: IK ZOJUIST POSITIEF GETEST HEB! Ik durf mijn banner nog niet aan te passen, ik ga eerst woensdag nogmaals een test doen. Ik hoop toch zo dat het nu wel allemaal goed gaat [-o<
Neee! Wauwi! 't is niet waar! Wat ben ik super super blij voor je! Gefeliciteerd mama Gerlinde! Het is je meer dan gegund. Zie je nou wel, het is het DGK jaar, zet mijn letter wel even in het klein dGK, maar 3 maal scheepsrecht enzo toch? Geniet ervan meid! Pas die banner maar lekker aan, je mag blij zijn! Dikke kus Debbie
Dank je wel lieve Debbie! Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ik hoop echt dat je ons HEEL SNEL VOLGT en dat we jouw D ook in hoofdletters kunnen zetten! Ik heb vanavond nog een CB-test gehaald en ik denk dat ik die dinsdag of woensdag nog een keer voor de zekerheid ga doen. Oh ja, misschien is het puur toeval hoor, maar dit was wel mijn 1e maand met de etos zwanger worden pillen .
Goed, ik ga morgen naar de Etos! Ben echt super blij voor je, fijn hoor! 2 in 1 maand! Vanmorgen om 8:30 was ik denk ik de eerste die de Poly Gyn beldde, maar uitslag was er nog niet. Mocht einde van de ochtend terugbellen, zo gezegd, zo gedaan. De uitslag was er nog niet, bel om 15:30 maar terug, ja maar ik heb geen geduld! Als het er dan niet is, bellen we het lab. 15:30 weer aan de telefoon......de uitslag is er nog niet, we bellen het lab even.........sorry mevrouw maar het apparaat waarmee getest wordt is kapot, we testen het morgen opnieuw. Kunt u om 16:00 bellen? Weet je hoe lang dat in mijn wereld zonder geduld nog duurt? Ik heb al dagen pijn in m'n (.)(.), vandaag nog weer veel erger.....heb ik de vorige keren ong 10 dagen voor m'n menstruatie gehad.... Fijne avond, ik ga lekker As the world turns kijken! Kus Debbie
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet! Heb jij weer! Nou heel veel succes en sterkte voor morgen, laat je het snel weten?! Ik blijf duimen voor dat wonderei
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Nou als dit nou niet goed gaat! Wie weet heb je wel ergens anders gevoelige (.)(.) van!
Duurt nog best lang tot 16:00! Help! Heb nog steeds ontzettende zere (.)(.). Heb jij daar geen last van of van gehad? Je banner staat leuk trouwens! Aanstaande mama Gerlinde! Hele fijne dag! Dikke kus Debbie
Ik heb geen geduld, ik weet het, dus ik heb maar vast gebeld en wat denken jullie? Ga hier maar even voor zitten. Ik had, afgelopen vrijdag, dus al op CD21! een prgesteron gehalte van: 62,2! De ass van de Gyn zei al, dit is echt super hoog, dit zijn waarschijnlijk 2 eitjes! Wauwi! Whoeiiiiiiiiiiiiii! Ik ben echt helemaal blij! Korte cyclus en een mega eisprong en ik hoef ff niet meer om de dag verplicht te klussen! Jippie! Ik heb een hele fijne dag, ondanks dat ik zo moet werken..... Kus Debbie
Jeetje mina wat gaaf Debbie, daar moest ik idd even bij gaan zitten! Wow wat een hoog getal en wat een fantastisch nieuws dat je eisprong netjes op tijd was! Vanaf wanneer mag je testen, dat is nu zeker ook al snel? Stel je toch voor dat er nu al 2 mini mensjes in je buik groeien! Mijn bortsen beginnen nu iets gevoeliger en voller te worden, maar het is ook nog vroeg. Morgen ben ik pas 4wk. Zoals ik eerder al zei, als ze bij jou nu al gevoelig zijn............................. Oh ik hoop het toch zo, dan kunnen we gezellig samen verder kletsen bij de Oktober mama's! Je moet wel even je banner aanpassen. Ik blijf maar duimen