Wat een mooie echo! Kreeg er kippenvel van! Het ondertrouw gebeuren was leuker dan verwacht. Zijn ook bij de Ambtenaar thuis geweest, dat was heel erg leuk. Super leuke vrouw, dat komt echt helemaal goed! Hey Kaatje, leuk dat je weer ff langswipt, hoe is het met jou? Je buik is al aardig, leuk hoor! Gerlinde, ik zit trouwens sinds een weekje weer aan die etos pillen, toch een beetje een bijgelovigheid door jou gekregen. Schreeuw het strakjes maar lekker uit aan iedereen die het wil worden dat jullie een kindje krijgen. Als ze allemaal zo blij zijn voor jullie als ik voor jullie ben, dan wordt dat een leuke belevenis! Dikke kus Fijne Paasdagen! Debbie
Hey ! Ja gaat hier allemaal wel goed hoor. Buik groeit idd lekker door. Dit is een foto van 3 weken geleden. Helaas nog wel steeds veel misselijk en overgeven + bekkeninstabiliteit. Ga vanaf volgende week dus ook al minder werken. Jammer,maar ja gezondheid voor alles he. Zie net in je onderschrift dat je het tot augustus moet proberen met clomid. Vind het best lang ! Sommige krijgen binnen notime iui en jij bent al zolang bezig. Mijn duimen draaien !
He hallo verloofde mevrouw, hihi! Gefeliciteerd met 3 dikke zoenen! Wat leuk dat jullie een leuke en gezellige ambtenaar hebben, want dat ik heel sfeer bepalend. Hebben jullie lekker en romantisch gedineerd na afloop? Ik heb zo'n zin in morgen, ik ga zo alvast een aantal boodschappen halen. Oh ja, wat goed dat je weer aan die Etos pillen bent begonnen, ik hoop met heel mijn hart dat ze jou net zo veel geluk zullen brengen! Nog 5 spannende dagen........ Geniet van je paasweekend en natuurlijk vooral ook van je verloofde! @Kaatje, wat leuk en gezellig dat je ook weer af en toe meeschrijft! Phoe, je hebt al een lekkere buik he voor 12wk, haha! Maar wat vervelend dat je zoveel klachten hebt, ik hoop dat je desondanks toch heel erg van je zwangerschap geniet! Vandaag al lekker 15wk zie ik, gaaf hoor! Oh ja, is het bij jullie ook alsof we in Siberie wonen, wat een verschrikkelijk weer, bah! Dikke kus
Ja, ech,het heeft z'n voordeel en z'n nadeel.Ga in Julie natuurlijk trouwen, dus kan ik zonder veel gedoe naartoe leven. Ff m'n gedachten verzetten, vaak is dat ook de sleutel, dus hoop dat ik eind aug niet redt. Als het niet lukt, dan duurt eind aug nog wel ff, maar ik ga tot die tijd nog op bezoek in 4 verschillende landen ( Italie, Griekenland, Kroatie en Frankrijk) én ga nog trouwen, dus we zitten er waarschijnlijk zo. Dikke kus! Debbie
Da's toevallig Gerlinde, zat net bericht te tikken, toen ik een melding kreeg, dat er een nwe reactie was geplaatst. Dus nog ff een nieuw bericht. Het was echt heel leuk gister, dank je voor je felicitatie! We hebben echt op een prachtige lokatie aan het water gegeten, in een lekker luxe restaurant. Halverwege de avond kreeg ik een mooie rode roos, die had Cees geregeld, wat lief van hem, ik begon helemaal te blozen. Ik ben al 2 keer naar de AH geweest deze week, maar ga straks weer, heb best veel nodig voor de paasbrunch....misschien komen we elkaar wel tegen in de supermarkt, tenzij je ook in de AH van Gorinchem komt....haha.... Kom wel pas net m'n bed uit, was best moe, tot mijn verbazing ook een flinke koortslip! Ik belde Cees net, zei, die had ik het laatst toen met die MK. O zei die.... Ik heb zondag al m'n NOD, als ik het goed heb, kan het niet echt goed bepalen, als ik mijn eisprong voel, is ie al geweest 1 of 2 dagen daarvoor, maar als ik niet ongi wordt, test ik dinsdag pas. Heb die testen ook niet meer in huis, zodat ik ook niet in de verleiding kom. Of zal ik er 1 halen, hahaha. Nee, maak mezelf niet weer blij met een dooie mus. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit weekend voor je wordt, leuk hoor, lekker vertellen! Dikke kus en hele fijne dag! Debbie
Oh dat moet een geweldige avond zijn geweest, lekker hoor! Spannend spannend spannnend! Ik zou het heel knap vinden als je je kan bedwingen tot dinsdag, hihi! Ik kon het de laatste keer niet en heb toen op dag 26 getest, precies 13dgn na mijn eisprong. Ik weet niet of het nog kan, maar bij deze alvast een dozijn hcg'jes! Ga me nu maar douchen en dan idd naar de kaasboer, notenboer en AH. Ik heb 2 prachtige taarten besteld bij de bakker, maar die hoef ik pas morgen te halen. Veel plezier met je paasbrunch. Kus kus
Jeetje mina wat een gekkenhuis bij de AH, er stond op een gegeven moment zelfs een file op de parking ! Gelukkig alle grote dingen nu in huis, nu nog naar de Kaas- en Notenboer. Was het bij jou ook zo erg Debbie?
Haha, volgens mij zijn we echt bij dezelfde AH geweest..... Het was echt supersuper drukl, parkeerdek was vol en er stond een file voor, toen na 10 uiteindelijk geluk gehad met een plekkie op een andere parkeerplaats. AH zelf was ook druk, blehhhh. Ben super moe en niet helemaal lekker vandaag, dus was niet fijn. Had nog maar weinig nodig, dus gelukkig zo weer klaar. Ik ben helemaal klaar voor de paasbrunch, we krijgen 11 mensen, maar heb eten voor een weeshuis, geloof ik, wel allemaal heerlijke dingen. Wordt echt top, denk ik, hoop ik. Ga alleen 10 uur de keuken in, niemand mag erin komen en om 14 uur zijn de gasten er. Welke AH kom jij eigenlijk? Waar woon je eigenlijk? Mag je ook PB-en hoor. Dikke kus! Debbie p.s. heb maar een digitest van Clearblue gehaald, heb ik ze in ieder geval in huis, voelde goed om hte te kopen, dus ben puur op m'n gevoel afgegaan.
Hoi Gerlinde! En, hoe was het gister? Ben heel erg benieuwd! Ik heb m'n banner even aangepast, zo klopt ie, heb ik ook 'ns OVERTIJD staan! Haha! Ik voel en zie nog niks van een aankomende menstruatie.......laat dat maar zo blijven....... Happy Easter! Hihi Dikke kus Debbie
hee, het is al weer een tijdje geleden, maar ik volg nog steeds alles. ik zie dat je 1 dag over tijd bent cede! ik zal zeker even komen kijken morgen hoe het gaat. ik hoop dat jij ook in verwachting bent! zal voor je duimen. groetjes van sjaan
Hey! Dat zou heel mooi zijn ja! We zien het weer, niet te blij worden, straks ik het niet zo..... Jij alweer 31 weken zwanger, ik nog steeds aan het ploeteren, dus schiet niet echt op! Hoest met je? Groetjes Debbie
He lieverd, Jeetje al 2 dagen overtijd ! Heb je je al aan een testje gewaagd? Mijn duimen draaien overuren voor je! Hoe was je paasbrunch gisteren? borrel van zaterdag was waanzinnig gezellig, ik heb er zo van genoten! Iedereen was enorm enthousiast toen wij het blijde nieuws vertelden, zo leuk! De mensen die het al wel wisten hadden allemaal leuke baby cadeautjes meegenomen. De laatste vrienden ginngen om 2.15 uur weg, dus lag pas om 3 uur op bed, ik was erg moe maar oMijn ok oh zo blij! Gisteren heb ik echt moeten bijkomen, ik heb lekker liggen lezen en 2 keer een slaapje op de bank gedaan, haha! Maar goed, ik ben natuurlijk reuze benieuwd hoe het met JOU gaat? Dus kom op, tell me.......... Dikke kus
Heb nu wel wat bruinverlies, nog geen menstruatiebuikpijn en nog steeds pijnlijke borsten, dus weet het nog niet, maar denk dat ik weer door ga voor de volgende ronde...... Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Ik heb vandaag de brunch gehad, er zitten nog wat mensen, maar ben moe, dus ben blij als ik naar bedje kan. Fijne avond, dikke kus! Debbie
Debbie..hoe gaat ie?Geen rood is hoop ! Ik had vanaf 3 dagen voor mijn NOD ook bruin verlies dus misschien is het een goed teken. Duim duim duim
Sorry, wel nieuws.....helaas het is gister doorgebroken, was ff van het padje...... Zal m'n banner ff aanpassen. Bedankt voor jullie medeleven. Dikke kus voor jullie Debbie p.s. met goede moed de volgende periode tegemoet!