Cede hoe gaat het nu met je? Zie dat je nog een weekje in spanning moet zitten. ook al kom ik niet zo vaak meer kijken hier..denk nog wel veel aan je hoor. Mijn duimen draaien...
Hey Kaatje! Met mij gaat het goed hoor, ben de helft aan dosering verlaagd met clomid, dus zou zomaar kunnen dat ik deze cyclus geen eisprong heb of een hele late, heb in ieder geval nog niks gevoeld en de pijn in m'n borsten die ik normaal na een eisprong hevig heb, heb ik nu ook niet. We gaan rustig verder met proberen, probeer het ook maar een beetje los te laten, te veel erover nadenken helpt ook niet, is gebleken..... Lief dat je aan me denkt! Met jou alles goed hoop ik? Met jullie moet ik zeggen, haha. Geniet lekker! Dikke kus Debbie
ja idd er teveel mee bezig zijn helpt ook niet echt,maar ik weet dat dat makkelijker gezegt dan gedaan is. Hier alles goed hoor. voel de kleine vandaag veel bewegen, allemaal kleine plopjes. Babykamertje is zo goed als klaar ( zie babysite) Liefs
Hi meiden, I'am back! We zijn gisteren laat thuis gekomen na een heerlijke vakantie, dus ik heb nog niet alles gelezen. Ik hoop wel dat alles goed met jullie gaat. Debbie, nog een spannende week voor je! Vanmorgen mocht ik weer op controle, mijn bloeddruk was goed,ik ben in totaal nu 2kg aangekomen en de baby was ook goed gegroeid. We hebben naar het hartje geluisterd EN we mochten nog even naar onze beeb kijken ! Zo gaaf om te zien, de baby lag in het begin helemaal dubbel met zijn voetjes bij zijn gezichtje en later draaide het telkens. Helaas liet de baby het "grote geheim" nog niet zien, dus daar moeten we nog 4wk op wachten. Zo ga nu maar even mijn koffer uitpakken........ Tot snel weer! Liefs Gerlinde
Hey Gerlinde! Vakantie, heerlijk zeg! Ben jaloers, heb 3 dgn op een beurs gestaan, ben echt verrot...... Ik denk dat er deze ronde niks is, geen eisprong noppes, 50 mg Clomid werkt dus gewoon niet. Ben ook bijna niet ermee bezig, wel ff lekker. Normaal heb ik super pijnlijke (.)(.) en daar hb ik nu totaal geen last van en ik zit op cd 25, heb ook geen eisprong gevoeld, dus denk dat ik ff moet afwachten of er een menstruatie komt en dan weer naar de 100 mg Clomid. We blijven doorgaan! Fijne weekend meiden! X Deb p.s. Kaatjes, je site loopt steeds vast, kan hte kamertje niet bekijken, probeer het snel nog 'ns! x
Hi lieverd, Sorry hoor, maar ik ben de laatste tijd niet meer zo actief hier op het forum. Phoe vermoeiend hoor 3dgn op de beurs staan, heb ik ook wel eens gedaan, maar wel altijd gezellig, toch? Jeetje, ik hoop dat de 50mg toch zijn werk heeft kunnen doen, maar alleen minder "klachtjes" heeft gegeven. Nog 2 dgn wachten en dan weten we het. Stel dat 50mg toch niet aanslaat mag je dan zelf weer ophogen naar 100mg? Heeft jouw gyn ook iets gezegd over de "houdbaarheid" van de LEO? Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar mijn gyn heeft altijd gezegd dat de LEO maar 1 jaar aanhoudt. Ik ga gewoon enorm hard voor je duimen! Met mij gaat alles goed, ik heb een leuk maar druk weekend gehad en ga vanavond maar eens vroeg naar bed aangezien ik ook nog een hele drukke week voor de boeg heb. Ik krijg steeds meer de drang om allemaal baby spulletjes te kopen, maar ik probeer me nog even in te houden tot na de 20wk echo. Vanmorgen voelde ik heel duidelijk de bovenkant van mijn baarmoeder net onder mijn navel. Het voelde net alsof je op een waterballon drukt, haha! Ga nu even een lekker Nespresso'tje maken........ Dikke kus
Hey! Nee, daar heb ik totaal niet bij stilgestaan..... Een jaar, nou dan moet het toch echt gaan opschieten, desnoods doen ze er nog maar 1. Haha. Wist niet dat dat ook was onder invloed van hormonen, dacht alleen als je uit jezelf een eisprong hebt. Ik ben zelf ook niet zo heel actief meer op het forum, probere het een beetje naast me neer te leggen, jammer alleen dat dat heel lastig is. Voel sinds vandaag een soort van eisprong links onderin, dat zou wel heel laat zijn dus......heb maar wat zw-testen en ovu-testen besteld. Iedereen om me heen wordt nu echt zwanger, maakt het er niet makkelijker op..... Knap van je dat je nog geen kamer vol spulletjes hebt, ik zou denk ik alles al hebben, kan me nu soms bijna niet bedwingen, maar ik weet het, ik zou echt te vroeg zijn. Morgen heb ik de uitslag van de kweek die de Gyn heeft gedaan, voor evt een schimmelinfectie, kan er nog wel ff bij. De afscheiding was ff weg, maar is er sinds vandaag weer volop, de geur ook....sorry voor de details.....maakt het klussen er niet prettiger om...hebben we echt bijna niet gedaan. Wens je een prettige avond, de nespresso heeft vast heerlijk gesmaakt. Dikke kus!
Hey hey! Ik heb nu geen normale cyclus, vanwege de halvering van de hormonen. Dus kan voorlopig geen of totaal geen menstruatie verwachten. Even afwachten dus, al wil ik dat ff helemaal niet meer doen. Wordt er gek van, ben er veel te veel mee bezig. Ik ga ff m'n gedachten op iets anders zetten, me lekker concentreren op m'n bruiloft. Ik leef er nu te veel voor en ben veel te bang dat het niet gaat lukken. Heb ff een breakdown gehad, dus ff weer wat andere dingen oppakken. Dus ben hier ff niet meer zo vaak, zo lang als ik het volhoud. Als er grote dingen zijn, houd ik die wel in de gaten hoor, maar verder even niet. Dikke kus voor jullie! Debbie
Misschien wel een goed idee. even ergens ander mee bezig zijn. Hoop dat je snel goed en groot nieuws komt brengen. Knuff
Lieve Debbie, Ik begrijp het volkomen dat je hier iets minder zal zijn en ik denk dat het misschien wel goed voor je is om je nu lekker te gaan richten op jullie huwelijk! Als we leuke of spannende dingen te melden hebben moeten we elkaar gewoon even een pb'tje sturen, ik ben hier zelf namelijk ook niet meer zo veel. Veel sterkte met alle ongemakken, ik hoop dat het inmiddels al minder is en natuurlijk ontzettend veel plezier met alle voorpret van het huwelijk! Ik ben gisteren even de stad in geweest en heb even lekker geshopt; ik heb een rode maxi cosi (staat mooi bij mijn rode Bugaboo) en easy base (soort bevestigingsding voor de maxi cosi in de auto) gekocht en verder een nieuwe zwsch.broek, een zwsch.jurkje en 7 shirtjes, echt super leuk allemaal! Mijn buikje is nog niet echt indrukwekkend, maar ik moet toch zeggen dat iets soepelere kleding wel prettiger draagt. Ik zal binnenkort eens een buikfoto maken, vergeten we steeds . Nou lieverd, geniet van het lekkere weer en van elkaar natuurlijk! Ik blijf voor je duimen en aan je denken! Dikke kus Gerlinde @Kaatje, wauw 20wk alweer, gefeliciteerd hoor! Wanneer heb je je 20wk echo en willen jullie weten wat het wordt? Voel je je goed? Ik voel me gelukkig echt geweldig, ik sport ook nog steeds (hockey en tennis).
Ik heb over een uur de 20 weken echo en begin nu toch wel heel zenuwachtig te worden. Mijn vriend wil het niet weten,dus we gaan er niet om vragen,maar hoop stiekem wel dat we het geslacht zien. Hier alles goed, voel me nu prima. Ben benieuwd naar je buikfoto. Liefs
Lieve Debbie, Hoe gaat het met je? Heb je genoten van de afgelopen vrije dagen? Ik voel me nog steeds erg goed, totaal geen kwaaltjes en ik voel me super energiek! Wat ik je even wilde laten weten is dat ik de baby sinds 3 dagen voel, zo gaaf ! Eerst twijfelde ik nog, maar nu is het echt overduidelijk. Nog 1,5wk wachten tot de 20wk echo, ik kijk er zo enorm naar uit! Fijn weekend! Dikke kus Gerlinde
Wat leuk zeg! Een vriendin van mij is ook zwanger, die is nu 23 weken, maar die voelt het al weken er goed, echt zo leuk! Ben benieuwd hoe het zal zijn bij de 20 wkn echo! Jij ook fijn weekend! p.s. alles is in orde, geen nieuws eigenlijk, zit in CD 40 ofzo, maar moet tot volgende week afwachten van de Gyn, dan weer met de pillen beginnen. X Debbie
helemaal vergeten te vertellen hier. Ik schaam me diep. 20 weken echo was goed. Kindje is helemaal goedgekeurd, en lag van begin met zijn benen wijd,dus is geen geheim gebleven. We krijgen een zoontje !
Hi meiden! Daar ben ik ook weer eens, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook zo genoten van het lange weekend en het lekkere weer? Wij zijn lekker een weekend weggeweest naar de omgeving van Brussel, HEERLIJK ! @Kaatje, wat leuk een zoon, gefeliciteerd ! @Debbie, zijn je al komen kijken? Afgelopen donderdag heb ik een pretecho gehad, zo leuk om onze ZOON lekker te zien spartelen ! Zo gek om nu te weten dat er een jongetje in mijn buik zit, hihi! Morgen heb ik de officiele 20wk echo. Oh ja voor ik het vergeet, ik heb (eindelijk) een foto van mijn buik in mijn album gezet. Knuffel Gerlinde