Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb de ongi gehad en ik ben blij dat het mooi op tijd was. het was wel weer erg pijnlijk met de endo. maar goed nog even doorbijten. ik hoop zo dat het nu goed is. ik heb net gemaild naar het ziekenhuis om te vragen of ik deze cyclus de progesteron mag laten testen. dus dan weet ik of er een eisprong is.
    ik hoop het echt! maar ja wat denken jullie? als je geen eisprong hebt wordt je toch ook niet (of pas heel laat) ongesteld? en ik was mooi op tijd. of zou het nu nog steeds kunnen dat ik geen eisprong heb?
    groetjes van sjaan
     
  2. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Dat lijkt me onwaarschijnlijk, dan zou je ook geen regelmatige ongi hebben. Dat zit goed, dus denk dat dat wel goed zit. Ik heb afgelopen cyclus ook geen prog. laten prikken, maar wel ongi, dus ga er zeker wel vanuit.
    Ik vraag het vrijdag wel ff na bij m'n Gyn, dan hoor je het wel!
    Succes!
    Debbie
     
  3. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    heel erg bedankt, ik ben ook een zenuwpees he.
    haha ik kan gewoon niet wachten!
    groetejs van sjaan
     
  4. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik ben natuurlijk geen medicus, maar volgens mij heb je wel een eisprong nodig voor een ovulatie. Het is de verandering van je hormoonspiegels NA je eisprong die er voor zorgen dat je baarmoederslijmvlies afgestoten wordt. Door de PCO waren onze hormoonspiegels ontregeld en hadden wij juist hierdoor GEEN eisprong en GEEN (regelmatige) menstruatie.
    Aangezien jullie een normale cyclus lengte hebben gehad, kan je er volgens mij vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad.
    Maar ja, voor de zekerheid kan je natuurlijk om een lab.formlier vragen bij je huisarts of gyn. De waarde is meestal na 1 dag al bekend.
    Een andere goede manier zijn de ovulatietesten, wel zo makkelijk!

    Vorige 2 cyclussen heb ik het ook laten prikken, gewoon om te checken of alles werkte.
    Deze cyclus laat ik het denk ik niet prikken, ik ga van mijn Persona uit.

    Volgens mijn Persona heb ik mijn eisprong op dag 15/16 gehad.
    We zien het wel, ik kan er nu wel iets beter mee omgaan en jullie?

    Dag dag
     
  5. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik ga deze maand bloed laten prikken ongeveer op dag 22, maar wil ook ovulatietesten kopen. dan kan ik het zelf bij houden.
    groetejs van sjaan
     
  6. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ha ha zo grappig, volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong, terwijl mijn Persona vandaag weer een groene dag weergeeft!
    De 2 weken op de wachtbank zijn nu weer ingegaan, waarom duurt een cyclus ook zo lang!

    Dag dag
     
  7. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    ik ben nu weer bezig met Clomid 50mg na de LEO behandeling en deze lijkt nu wel aan te slaan..
    Vandaag dag 14 en zit nu een blaasje van 16.1mm, de gyno denkt dat deze na het weekend gaat springen..

    Succes
     
  8. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi cede, hoe was het gegaan bij de gyn vrijdag? had je nog iets gevraagd over de eisprong?
    ik ga toch maar niet de ovulatietesten kopen. jeetje mina wat zijn die duur. iig bij kruidvat en da hier hebben ze die van clearblue alleen en die zijn 32 euro. dat is me een beetje veel. dus ik ga maar gewoon er van uit dat het goed is en dan op cd 22 bloedprikken.
    groetjes van sjaan
     
  9. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo allemaal. ik zit nu op cd 10 en ja hoor vanacht en vanmorgen kleine bloedingen. ik weet niet wat dat betekend? ik heb ook pijn aan me endometriose in mijn rug. ik ben bang dat het niet goed is. want dit had ik ook voor de operatie! is er nog iemand die dit heeft gehad? en was de cyclus toen wel of niet goed?
    groetejs avn sjaan
     
  10. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb nog eens op internet gekeken. en ik denk zelf dat de bloedingen afkomstig zijn van de endometriose. ik voel de endo ook pijn doen in mijn rug. dus wie weet is die nog gevoelig van de mesntruatie ofzo. ik hoop het maar dat mijn cyclus in stand blijft. op 7 sept laat ik bloed prikken voor de prog. anders dan maar 14 sept alles melden bij de gyn en spuitjes! misschien ben ik een beetje te gestressed, maar ik wil het allemaal ook zo graag! :)
    groetjes van sjaan
     
  11. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hallo, Sorry voor mij late reactie!
    Sjaan, het is zeer waarschijnlijk edat je een eisprong gehad hebt, anders zou het wel erg toevallig zijn. Ik heb nog nooit tussentijdse bloedingen gehad, dus kan je daar niet mee helpen. Wederom heb ik het er over gehad dat als je er te veel mee bezig bent, het zeker niet in je voordeel werkt. Verder is het goed gegaan bij de Gyn, hij had niet veel bijzonders te melden, alles tot dusver oke, maar alles wel goed in de gaten houden.
    Op CD 26 mag ik progesteron gaan prikken, zo laat vanwege mijn wisselende en nu wat langere cyclus.
    Verder afwachten!
    Groetjes Debbie
     
  12. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Sjaan,

    Ik zou de bloeding eerder toeschrijven aan je endometriose dan aan een eisprong. Het lijkt mij erg vroeg om op dag 10 al een eisprong te hebben (gezien je historie), maar het kan natuurlijk altijd. Ik heb nog geen 1 keer mijn eisprong gevoeld of bloedverlies waargenomen.

    Debbie, fijn dat alles in orde was bij de gyn!

    Hier geen nieuws.

    Dag dag
     
  13. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    He Mariebel,

    Welkom!
    Heb jij goed nieuws of heb je nog geen follikel meting gehad?
    Ben jij na de LEO niet spontaan gaan ovuleren en ben je daarom weer aan de Clomid?
    Ik hoop dat ik dat NOOIT meer hoef te slikken, ik voelde me er verschrikkelijk van!

    Succes!
     
  14. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ach ja ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn hoor, maar ik schrok gewoon erg ervan. ik heb nog even het ziekenhuis gebeld en zij vinden t toch maar vreemd. dus woensdag toch maar even een echo.
     
  15. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    @Gerlinde; Ik heb misschien 1 cyclus na LEO gehad dus daarom moest ik weer aan de CLomid..
    Daar heb ik 1 hele mooie ei van gekregen.. Laatste meting was 23.2mm Bij 24.5mm deze is ook gesprongen..
    Zit nu dus voor het eerst echt in de wachtweken..

    Zelf kan ik redelijk goed tegen 50mg clomid, maar hoger ben ik niet te genieten..

    Groetjes..
     
  16. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Spannend voor je Mariebel, ik hoop op goed nieuws, nog even afwachten!
    Gr Debbie
     
  17. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    vandaag volgens de banner de eisprong. volgens de echo van de dokter pas na het weekend de eisprong, maar mnijn mannetje is werken vandaag! wel eitje, geen visje, das niet goed he
    wie weet wacht het eitje nog even.
    groetejs van sjaan
     
  18. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ik zie dat het mijn meest vruchtbare dag is, gemiddeld genomen, nou heb de hele dag al steken bij m'n eierstok, dus goed benut vandaag!
    Ovulatietesten geven keihard NIKS aan, dus daar ga ik ff niet op af, maar puur op mijn eigen gevoel en mag volgende week ofzo bloed prikken, dan weet ik zeker dat ik gelijk had. Leuk leuk leuk!
    Dat moest ik even kwijt.
    Gr Debbie
     
  19. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    morgen ga ik bloed laten prikken om te kijken of er een ei is geweest.
    ik heb de ovulatietesten toch niet meer gekocht. ik heb wel vorige week een echo gehad op dag 13. daar was een eitje te zien dat als het goed zo doorgroeien 4 dagen erna zou springen. dus ik ben benieuwd of dat gebeurd is.
    ik heb daarna geen echo's meer gehad, ik moet de bloedtest afwachten. dinsdag krijg ik de uitslag. volgende week vrijdag ga ik weer naar het ziekenhuis op controle. als er geen eisprong is geweest wil ik beginnen met de spuitjes.
     
  20. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi gerlinde, nog 1 dag en dan mag je testen! spannend! ik pas over 9 dagen,. als ik een eisprong heb gehad dan....
    groetjes van sjaan
     

Deel Deze Pagina