Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Eigenlijk moest ik tot morgen wachten om te testen, maar ik kon niet wachten en heb net een test uitgevoerd:

    :) :) IK BEN ZWANGER :) :) !

    Joehoe, 2 maanden na de LEO!

    Ik ben helemaal in de gloria en mijn man en ik kunnen het bijna niet geloven!
    Zo gaaf, nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

    Meiden ik duim voor jullie dat jullie straks ook een positieve test hebben!

    Dag dag
     
  2. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    woooooooooooooooooow ik ben echt blij voor je!
    xx sjaan
     
  3. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dank je wel Sjaan!
    Vanmorgen heb ik voor de zekerheid nog een test gedaan en die was gelukkig ook weer enorm positief!

    Jij heel veel sterkte met de komende 8 dagen, ik hoop echt dat het bij jou ook raak is!

    Fijn weekend!
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Gerlinde: Gefeliciteerd ! Geniet er lekker van.

    Ik zit nu op mijn 4de dag na de LEO. Ging net voor het eerst even mee boodschappen doen. Loop ik in de AH krijg ik me toch een partij steken in mijn doos.. Net met afvegen volgens mij klein beetje rood. Zal er nu al een ongi doorbreken?
     
  5. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Wow Gerlinde wat gaaf! :whistle:
    Van harte gefeliciteerd!
    Ben ook heel blij voor je!
    Nu de rest nog!
    Merkte je al wat of merk je inmiddels iets? Veranderingen aan je lichaam of een ander gevoel?
    Genier er maar lekker van!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Debbie
     
  6. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden, dank jullie wel!
    Ik hoop dat ik jullie ook snel kan feliciteren!

    Behalve zeer gevoelige (met name aan de zijkant) en vollere borsten merk ik nog niets vd zwangerschap. Maar mijn borsten zijn niet zo'n goede graadmeter, want voor mijn menstruatie waren ze ook altijd gevoelig.

    Ik heb gisteren meteen de gyn gebeld en ik heb een afspraak voor een 1e termijn echo meteen na mijn vakantie gekregen :D .

    Ik ga zo even naar de boekhandel om een paar boeken aan te schaffen, we vertrekken over een paar dagen 2 wk naar een tropische bestemming en heb dan alle tijd om me lekker in te lezen.

    Kaatje; ik heb best nog een tijd na de LEO last gehad van steken bij mijn baarmoeder. Wij hebben de eerste maand ook geen gemeenschap gehad omdat het nog te gevoelig was. Ik werd 28 dagen na mijn LEO ongesteld, volgens mij is dat gemiddeld. Je kan volgens mijn tot 4 a 5 dagen na de ingreep bloedverlies hebben, dat is normaal.
    Sterkte!

    Dag dag
     
  7. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hey..

    Nou ik heb vanmorgen ook 2x positief getest..
    2 dagen voor mijn NOD..
    Voor foto's zie mijn album..

    Succes..

    @Gerlinde1: Gefeliciteerd
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    He zwangere meiden, gefeliciteerd! Ik dacht, eens even weer hier kijken en gewoon 2 zwangeren erbij! En dat binnen 2 en 4 maanden na de LEO!

    Voor de rest blijf ik natuurlijk duimen en ook voor de zwangeren, voor een goede zwangerschap!

    Liefs,
    Snoopy
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mariebel: Gefeliciteerd. Geniet er lekker van.

    Nou gister voor het eerst weer aan de klus gegaan ( wil snoopy achterna met haar 10 dagen). Ging op zich wel aardig, alleen nog vrij gevoelig van binnen. Maar ja beetje zoeken na een lekker standje en dat lukt het wel. ( als je je buik tenminste vast houd tegen het schudden haha)
     
  10. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik had inderdaad 6 dagen na de leo opeens een bloeding, dit was geen ongesteldheid, maar echt een bloeding. dit was normaal volgens de gyn, omdat alles aan het herstellen is. ik heb zeker een week in bed moeten liggen ik kon niet eens lopen van de steken.
    ik hoop zo dat ik ook in het rijtje van de zwangere mag komen!
    ik voel me niet echt anders, zoals pijnlijke borsten ofzo. dus ik weet het niet...
    meestal merk je toch wel iets?
    gr sjaan
     
  11. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hoi Sjaan!
    Het is zeker niet zo, dat je persee iets zal merken, zeker niet als je net zwanger bent.
    Ik zit zoals je ziet ook op de wachtbank, ik merk nog niks.
    Heb wel gemerkt dat ik de 2 cyclussen 1,5 week voor m'n ongi pijn in mijn borsten had, dat begin ik nu weer te krijgen geloof ik. Ze zijn wat voller, maar ik ben ook wat aangekomen, dus het kan ook daarom komen.
    Ik ben benieuwd of wij hier ook snel goed bericht kunnen geven, jeetje, dat zou gaaf zijn. We kunnen hier toch niet blijven steken.
    Dus hop hop hop er bovenop!
    Haha, pret.
    Suuk6 op de wachtbank!
    Gr Debbie
     
  12. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    He Mariebel, wat gaaf! :) Gefeliciteerd :) !
    Wat een lekker gevoel he, dat het toch werkt zeg maar ;) .

    De andere meiden heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat ik over 2wk alleen maar positieve verhalen lees!

    Tot over 2 weken
     
  13. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb wel al positief nieuws! ik heb een eisprong gehad! iig dat denk ik toch met een progesteron waarde van 30,6 op dag 21! maar gister had ik echt zo'n misselijk gevoel in me buik opeens. net of ik ongesteld ga worden, maar er is nog geen bloed gekomen. meestal heb ik wel al wat rood of bruin bloed voordat de ongi doorbreekt...
    liefs van sjaan
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    He Sjaan, wat spannend! Ik had een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden ook een vaag weeig gevoel in mijn buik en een andere smaak qua eten. Dus misschien is het wel raak? ;) Ik had toen ook echt wel het gevoel dat ik zwanger was, ook omdat ik dat weekend wat lekkere dingen had gehaald (we waren op Texel), maar daar geen zin in had (geen zin in chocola is iets heel raars voor mij :) )

    Met progesteron van 30,6 zit je zeker goed trouwens!

    Goed om te lezen dat iedereen na de leo in ieder geval weer eisprongen heeft of zelfs zwanger is!

    Liefs,
    Snoopy
     
  15. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Goed nieuws idd Sjaan!
    Spannend, nog een paar dagen wachten!
    Ik ga morgen progesteron laten prikken, dan hoor ik vrijdag of er een eisprong was.
    Het rare is, dat ik m'n eisprong heel duidelijk gevoeld heb, heb 2 of 3 dagen steken gehad, da's nu een week terug, maar eerder had ik ,5 voor m'n ongi echt pijnlijke borsten en nu niet. Het zal in ieder geval geen zwangerschap betekenen, want dan moet je het juist wel hebben, zeker als je het normaal ook hebt, denk ik. Of m'n lichaam houdt me voor de gek.
    Wat kan wachten op iets dat je heeel graag wilt, verschrikkelijk lang duren zeg!
    Hoe houd ik het vol?
    Suuk6 allemaal en een fijne avond!
    Groetjes Debbie
     
  16. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Debbie, pin je niet teveel vast op die gevoelige borsten hoor.... ik had het normaal ook en de laatste keer niet... Succes voor vrijdag!

    Liefs,
    Snoopy
     
  17. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Dank je Snoopy!
    Daar moet ik me ook niet op vastpinnen, daar heb je helemaal gelijk in.
    Jeetje jij alweer 25 weken zwanger, wat gaat de tijd snel, heb jij dat ook niet?
    Geniet van je zwangerschap en succes meid!
    Groetjes Debbie
     
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het ook heel erg snel gaan, maar aan de andere kant ook wel langzaam... want alweer 25 weken betekent ook nog zo'n 15 weken te gaan en ik begin toch wel heel nieuwsgierig te worden! (en het wordt af en toe ook wel een beetje zwaar ;) maar ik klaag niet, ben superblij!) Ook ben ik nog wel een beetje bang dat er iets niet goed gaat, daar moet je niet vanuit gaan, maar die angst is er soms wel, is ook niet raar denk ik. Dus ik zal blij zijn als ik rond de 32 weken ben en het kindje buiten mijn baarmoeder ook een goede kans maakt.

    Liefs,
    Snoopy
     
  19. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien dat het al een keer genoemd is maar kan het zo snel even niet terug vinden. Wanneer begonnen jullie met het tellen na de leo? De dag van de LEO als cyclusdag 1 of niet?

    liefs kaatje
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wilde vanaf mijn eerstvolgende menstruatie na de leo gaan tellen.
     

Deel Deze Pagina