Test was negatief, maar ook nog geen ongi! Plaste trouwens ook niet echt goed op het staafje, was nog te suf, de teststreep werd wel duidelijk, maar meer ook niet. Afwachten tot m'n ongi komt dan maar?
Zou nog twee dagen wachten ofzo en anders weer een test doen. Kan zijn dat je pas heel laat het zwangerschapshormoon aanmaakt waardoor het nog niet goed af is te lezen. Ik duim voor je. Nam vanochtend mijn temp op, en die is normaal altijd tussen de 36,5 en 36,9 en nu was die 37,2 Ben hem gister vergeten te meten,dus weet niet hoe die gister was,maar heb dus wel last van gevoelige tepels, licht zeurend gevoel in onderbuik en sinds gister brandend maagzuur. Zal het dan ?....
Hey Kaatje spannend allemaal. Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen, maar ja, zo lang de testen ook neg zijn. Hoop maar dat mijn lichaam later het hormoon in grotere hoeveelheden gaat aanmaken. Had net na een toiletbezoek, een paar druppeltjes helder rood bloed aan een papiertje zitten, weet niet waar vandaan. Dus even een tampon gebruikt en even later was die gewoon nog wit. Dus niks. Ik ga dus morgen ochtend/nacht op studiereis voor 5 dagen naar Turkije, is echt heel dubbel nu. Met 25 meiden, maar wel zonder m'n vriend, dus een test daar zit ik ook niet op te wachten. Spannende en waarschijnlijk lange 5 dagen. Hoop dat ik m'n gedachten ff kan verzetten. Heb nog steeds veel krampjes en steekjes in m'n buik en m'n borsten doen zeer en m'n tepels jeuken steeds. Raar lichaam....... Tot over 5 dagen, had niet slechter uit kunnen komen die studiereis, of niet beter, dat weet ik nog niet, dat horen jullie volgende week woensdag wel. Suukses allemaal! X Debbie
veel plezier op je studiereis, nu moeten we wel heel lang wachten op je antwoord of je wel of niet ongi bent/ zwanger bent geworden... groetjes van sjaan
Nou zit met mijn temp al de hele week boven de 37 graden,terwijl ik normaal tussen de 36.5 en 36.8 zit. Verder zag ik gisteravond opeens dat ik licht roze vlekjes op mijn tepels heb... is dat ook een kenmerk van? Nog 2 daagjes en dan weet ik meer.
Nou had vandaag de nacontrole. Zag er goed uit. Mooi dik baarmoederslijmvlies en een giga groot ei die op springen staat. In mei had mijn vriend een zaadonderzoek laten doen,toen zei mijn vorige gyn dat er wel iets verminderd was,maar hoorden vandaag dus pas hoe erg. 7% goede, 45% gemiddelde. Verder ook een laag aantal. Is wel mogelijk maar zal moeilijker gaan. We mogen het nu twee maanden zelf gaan proberen en daarna wordt het waarschijnlijk IVF, hoop dus dat het nu snel lukt want met ivf zie ik heel heel heel erg tegen die punctie op,maar ja als het nodig is zal ik het zeker doen. liefs kaatje85
Ik ben zaterdag heel vroeg ongi geworden. 5 dagen te laat, da's dus wel vreemd, heb ook heel veel pijn gehad, waar ik 's nachts van wakker werd en dat alleen in het buitenland, met collega's. Bel morgen de Gyn wel ff of ik langs kan komen, of alles ok is, mits hij het nodig vind. Op naar de volgende maanden... Heb er wel ff m'n buik vol van, figuurlijk dan helaas. Kaatje succes, ik hoop dat het goed komt, je blijft hier dus ook niet alleen achter. Gr Debbie
Hi Sjaan, Wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Ik heb helaas minder goed nieuws; ik heb een miskraam gehad op 24/9 (in de 7e week) in het buitenland. Ik moest 1 nacht opgenomen worden, maar mocht daarna met antibiotica gelukkig naar huis. We zijn erg verdrietig dat het toch misgegaan is. We gaan zo naar de huisarts.
Gerlinde..wat erg meid. heel veel sterkte en hoop dat je het voor je zelf een plekje kan geven. liefs kaatje
We hebben via de HA meteen een spoedafspraak bij de gyn gekregen vanmiddag. Die heeft weer een echo gemaakt en mijn eierstokken en baarmoeder zagen er goed uit. Het is een complete miskraam geweest wat betekend dat er gelukkig niets is achtergebleven. Volgens de gyn is de miskraam gewoon ontzettende pech geweest en heeft het niets met het voorgaande te maken, dat was wel een geruststelling! Over 3 wk heb ik weer een afspraak, nu is het wachten op de eerst volgende menstruatie voordat we weer verder kunnen.
Hey Gerlinde, wat klote voor je, wat een pech! Heel veel sterkte. Ik ben vandaag ook bij de arts geweest, want bij mij was het ook raak, het is helaas ook mis gegaan. Bij 5 weken, maar hoefde niet naar het ziekenhuis, want tot op heden kan ik ervan uit gaan, dat alles ook wel is gegaan. M'n bloeding mag alleen niet langer dan 10 dagen gaan duren, want dan moetik wel terug. Heb wel een afspraak moeten maken in het ziekenhuis bij m'n Gyn, maar meer om er even over te praten en kijken hoe het dan gaat. Ik was ook in het buitenland, zonder mijn vriend en met mijn werk, dus dat was wel moeilijk, maar ben nu gelukkig thuis. Ik ben net wakker, want ik ben best moe, dus ik maak m'n verhaal later ff af. Groetjes Debbie
hallo gerlinde en cede, ik vind het echt zo rot! cede ik dacht al toen ik las dat je vijf dagen overtijd was dat t raak was. echt vreselijk voor je dat het mis is gegaan. en ook voor jou gerlinde. ik zit nu op 6 weken. ik voel me moe en misselijk. ik ben bij elk pijntje bang dat t mis gaat, maar ik heb veel hoop. sterkte allemaal! en ik blijf jullie volgen groetjes van sjaan
Lief van je Sjaan! Heel veel succes jij en hou ons in de gaten en andersom zeker ook! Geniet lekker! Gr Debbie
Gerlinde en Cede, heel veel sterkte... ik vind het echt heel erg voor jullie dat het niet goed is gegaan en hoop op snel een zwangerschap die wel goed blijft gaan. Als het dan eindelijk raak is, dan mag het gewoon niet mis gaan, daar ben ik ook zo bang voor geweest (en heel dankbaar dat het wel goed gaat). Liefs, Snoopy
Hi meiden, dank jullie wel voor jullie steun! Fijn om er hier over te kunnen schrijven met elkaar. Debbie wat ontzettend vervelend voor je! Ik heb pas gelezen dat 40% van alle bevruchte eicellen niet in kunnen nestelen, om wat voor reden dan ook en hierdoor dus een verlate menstruatie geven. Dit heb ik waarschijnlijk de eerste keer ook gehad, toen ik ook 4 dagen te laat was en het hcg in mijn bloed wel iets verhoogd was. Maar goed, wat iedereen ook schrijft en zegt, het blijft erg verdrietig allemaal! Het goede nieuws is natuurlijk wel dat het "systeem" weer werkt bij ons! Door dat telkens tegen mijzelf te zeggen, houd ik de moed er in. In mijn geval is er hoogstwaarschijk in de aanleg al iets fout gegaan en heeft mijn lichaam het daarom afgestoten. Gelukkig maar. Nou ja, veel sterkte Debbie en geef de moed niet op! Het kost een hoop tijd en moeite maar we moeten blijven geloven dat ook WIJ moeder worden! Blijf daarin geloven! Een dikke knuffel voor je
wat een lief bericht. Je hebt helemaal gelijk! Wij worden moeder. Al het gebeurt, zijn we dubbel zo blij en gelukkig! We worden gewoon ff in spanning gehouden! X Debbie
Idd..we moeten positief blijven ! Had net een druppel bloed bij het afvegen.. Dacht wat is dit nu weer ?!?!? Heb als het goed is afgelopen donderdag ofzo een eisprong gehad ( dinsdag zat hij er tegen aan en moesten we ons best doen van de gyn) Nu al een beetje bloed van innestelen of.... misschien gewoon een klein wondje. is iig bij die ene druppel gebleven. liefs kaatje