Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cede, Jul 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    als we maar vaak en lang genoeg duimen komt het met ons allemaal goed !

Kwam gisterochtend de kantine in..riep één van mijn collega's :

"ik heb vanacht gedroomd dat je zwanger was van een tweeling" dus iedereen lachen en ik zei " nou misschien heb je wel gelijk, en als het zo is dan mag jij oppassen " :) :)

2. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Jeetje spannend voor je Kaatje, nu moet je helaas nog 2 lange weken wachten voordat je het weet....

Ik duim voor ons allemaal!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ben net ongi geworden :cry: :cry:

27 dagen na de leo.

Volgende NOD 27 oktober?

4. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Wat rot voor je.....
    Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Blijft erg vervelend!
    Kop op!
    Gr Debbie

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    He balen zeg!

Het positieve is wel dat je een mooie korte cyclus hebt.
    De meeste van ons (snoopy is een echte uitzondering!) zijn ook minimaal 1 keer ongesteld geweest voor ze zwanger waren.
    Op naar de volgende maar weer........

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,231
    7,277
    113
    Female
    Brabant
    Kaatje, wat raar eigenlijk, je zou toch donderdag een eisprong hebben gehad? Kan me in ieder geval voorstellen dat je niet verwacht had nu ongesteld te worden...

Maar hopelijk heb een mooie cyclus met een eitje van jezelf, dat zou al heel wat zijn. Want ik weet nog wel dat het voor de leo in ieder geval heel moeilijk was voor jou om een ei te krijgen, hopelijk gaat het nu een stuk beter, maar het zag er bij de gyn in ieder geval gelukkig goed uit.

En ik ben inderdaad echt een uitzondering, maar had natuurlijk wel gehoopt dat meer mensen dat zouden gaan meemaken ;)

Liefs,
    Snoopy

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja idd. Dacht twee weken later te testen of ongi te worden,maar had deze maand dus pas mijn ei op cd 23 of 24.

Ben vandaag weer begonnen met tempen en ga vanaf cd 10 maar regelmatig klussen.

is idd wel een goed teken dat ik nu een eitje heb,maar neemt niet weg dat ik toch een behoorlijke dipdag heb vandaag. Heb lekker pindarotjes gekocht en ga vanavond met een kleedje op de bank de hele avond Grey's anatomy seizoen 3 kijken.

Liefs kaatje

8. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Ahhhh! Arma kaatje.
    Ik zit aan 4 afleveringen van As the World turns, altijd goed.
    Hoop dat je je morgen wat beter voelt!
    Knuffel van Debbie

9. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Ik vergeet te melden dat ik nu al ruim 10 dagen vloei, als dat langer dan 10 dagen zou zijn, de dokter moest bellen om alsnog naar het ziekenhuis te moeten. Het is nog steeds hezelfde als een paar dagen terug, lijkt er niet op dat het stopt binnen nu en een paar dagen.
    Vraag me af wat dit nou weer is.
    Iemand ervaring? Zou er toch iets zijn achtergebleven? Anders afwachten dan maar...
    Gr Debbie

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zou morgen de gyn bellen> heb er geen ervaring mee maar de gyn zegt denk niet voor niets dat je na 10 dagen naar het ziekenhuis moet. Misschien heb je wel een klein wondje aan je baarmoeder ofzo.

11. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    hoi cede,
    een kennis van mij had hetzelfde verhaal met paar dagen overtijd en toen bloeding, dus het vruchtje wat was afgestoten:
    die kennis van mij heeft 3 weken gevloeid. je moet het wel laten checken bij de dokter. ze is wel die cyclus daaropvolgend meteen weer zwanger geworden.
    groetjes van sjaan

12. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Ik heb me wel redelijk gevoeld vanaf een dag na de fikse bloeding en pijn, maar voel me nu niet goed meer. Had toen ik overtijd en zwanger was geen koortslip, maar een koortsmond, m'n lippen zaten allebei onder de kleine bultjes. Het is overgegaan, maar nu heb ik weer een dikke bult. Voel me moe en niet lekker, dus morgenvroeg echt maar ff de dokter bellen, hopen dat alles oke is.
    Dank je Sjaan!
    Liefs Debbie

13. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Debbie, mijn gyn vertelde dat de tijd dat vrouwen vloeien na een MK nogal uit een loopt. De meeste vrouwen blijken 1 a 1,5wk te vloeien, maar 3 weken blijkt ook nog normaal te zijn. Wat wel belangrijk is, is dat je na 8 tot 10 weken weer moet gaan menstrueren. Is dat niet het geval, dan moet je echt aan de bel trekken.
    10 dagen lijkt me dus redelijk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat wanneer je twijfelt dat je gewoon je gyn moet bellen.
    Ik heb ook een nieuw onderwerp geopend bij Miskraam: " hoe lang is jullie cyclus na de MK" en daarin heb ik ook de vraag gesteld hoe lang de andere meiden nog vloeien, kijk daar anders ook even.
    Ik ben gelukkig gestopt met vloeien, na 7dgn en voel me weer goed.
    Beterschap meid en zet 'em op!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Debbie succes bij de dokter !

15. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Debbie hoe gaat het met je?

16. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Alsof de duvel er mee speelt.
    Vloeien is gestopt en ik voel me weer beter. Ben dus ook niet naar de dokter geweest.
    Goed nieuws en op naar de volgende rondes.
    Ga nu eerst ff wat reizen verkopen!
    Fijne dag allemaal!
    Liefs Debbie

17. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Fijn, goed nieuws Debbie!

Hier geen nieuws, voel me goed!
    Vandaag weer lekker gesport.

18. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Goed nieuws dus!
    Ben blij dat je je goed voelt, goed teken dat je je goed genoeg voor sporten voelt!
    Ik ben ook weer met goede moed verder gegaan.
    Komt allemaal helemaal goed met ons!
    We kunnen in ieder geval zwanger raken, dus bij mij is die angst weg, dus en een stuk ontspannender merk ik.
    M'n onderbuik doet wel wat raar, had gister en vandaag menstruatie-achtig gevoel, maar misschien is het een eierstok die weer met de productie van de eitjes is begonnen of misschien is het mijn lichaam, dat nog ff moet herstellen.
    Ik zie het wel
    Ga zo lekker slapen.
    Fijn weekend allemaal!
    Liefs Debbie

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gerlinde, goed om te lezen dat het weer beter met je gaat.

Debbie, ik ga heel hard duimen dat er nu een mooi eitje groeit dat over een dag of 4 springt

Groetjes !

20. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Haha!
    Ik ook!
    Ik ga lekker aan de klus!
    Ik voel nu nog niks, maar zal één dezer dagen wel gebeuren.
    Liggt eraan hoe lang m'n cyclus nu is, dat weet ik natuurlijk niet.
    Bye bye.
    Liefs Debbie

Share This Page