Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cede, Jul 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Jeetje wat is het rustig op dit forum!
    Hoe gaat het met jullie?
    Met mij gaat het goed, ik heb bloed laten prikken en mijn hcg is gelukkig weer genormaliseerd :D .
    Ik heb alleen nog geen eisprong gehad :( , de laatste cyclussen had ik mijn eisprong op dag 15.
    Afwachten dus maar............................

Dag dag

2. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Ik voel ook nog niks.....
    Misschien hebben we vanwege de MK, een wat langere en dus latere eisprong...
    Laten we dat hopen althans...
    Anders moet ik weer aan die rot-Clomid en daar heb ik helemaal geen zin in.
    Heb net de griepprik gehaald, wordt in ieder geval niet ziek, maar hopelijk wel zwanger!
    Voel me anders wel erg warm, je mag toch niet ziek worden van zo'n prik, zeggen ze.
    Is inderdaad erg stil hier....geen nieuws is goed nieuws....zeggen ze....maar dat is helaas niet altijd het geval.
    Wij gaan wel een beetje gelijk op he, Gerlinde, wel toevallig! Nu een beetje voorspoed jij dus, dan ik ook! Haha
    Groetjes Debbie

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ben ik ook weer even.
    Hier gaat alles goed hoor. Was deze cyclus begonnen met tempen,maar ben er maar mee opgehouden want klopte niets van. Eerst 2 dagen 36.7 toen 3 dagen 36,9 en toen weer twee dagen 35.4.

Als het goed is ga ik vandaag mijn vruchtbare periode in. Volgens de berekeningen van internet moet ik over 3 á 4 dagen een eisprong hebben,maar ja had hem vorige cyclus pas op dag 23 terwijl ik een cyclus van 27 dagen had. Erg vreemd allemaal.

Ga vanaf vandaag maar 2 weken met regelmaat klussen,dan moet het wel goed zitten.nu alleen nog hopen op een ei.

Als het eind november niet gelukt is moet ik terug komen en wordt het IUI of IVF, maar ik stel het uit tot eind december,omdat ik geen zin heb om met de kerst aan die rothormonen te zitten.

Liefs Kaatje85

4. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Hi Kaatje,

Ik heb dat tempen ook 1 cyclus geprobeerd, maar het klopte bij mij ook niet en ik werd er ook enorm onrustig van!

Daarna ben ik begonnen met Persona, dat werkte perfect. Hij gaf de 1e en 2e maand keurig mijn eisprong aan.
    Nu helaas nog steeds niet na mijn miskraam.
    Ik heb daarom mijn banner maar aangepast.
    Ik hoop er nog wel een te krijgen.

Succes meiden!

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Gisteren was er een lichte 2e streep zichtbaar op mijn persona stickje, het computertje gaf het echter niet aan.
    Wie weet was dat toch mijn eisprong?
    Ik hoop het maar.

6. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Misschien morgen een betere/dikkere streep, ik hoop het maar!
    Bij, mij nog geen eisprong voelbaar, wel wat slijm net, misschien in aantocht?
    X Fijn weekend!
    Debbie

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb sinds gister ook veel slijmverlies, voelde het vandaag gewoon lopen. gatver ! Hoop dat mijn vriend een beetje op tijd thuis komt. kaarsjes aan, dvd tje op en daarna.. en dan maar hopen dat ik mijn eisprong niet gemist heb.

8. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Fijne avond Kaatje!
    Dat gaat vast wel lukken
    ;)
    Groetjes Deb
    ps, ik heb volgens mij gister m'n eisprong gevoeld.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Spannend !

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    He meiden,

Spannende tijden!
    Vanmorgen had ik weer maar 1 streep op mijn persona teststaafje, ik denk dat mij eisprong 2 dagen geleden is geweest.
    Maandag ga ik bloedprikken, dan weet ik het zeker.

Slaap lekker

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Had gister gevoelige borsten, brandend maagzuur en afscheiding ( lekker smakelijk) dus dat zouden tekenen van een aankomende eisprong kunnen zijn.

En natuurlijk precies gisteren was vriendje lief een beetje chago en ging hij boos slapen. Geen sex dus.

hebben het nu woensdag gedaan en toen vanochtend pas weer. Vanochtend toch even een ovulatietest gedaan maar geen tweede streepje. Hoop dat die 2x genoeg was en anders dat mijn eisprong nog moet komen ( als hij er al is)

We blijven maar klussen en afwachten.

Liefs kaatje

12. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Ik heb geen idee Kaatje, ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld.
    Ik zou vanaf nu dagelijks een ovulatietest doen en om de dag vrijen, ze zeggen toch altijd dat mn de dag voor je eisprong vrijen belangrijk is.
    Op welke dag zit je nu en op welke dag had je je vorige cyclus een eisprong?

Ik zie dat jullie beiden "gependeld" zijn, grappig hoor. Ik heb ook een verzoek gedaan, maar heb helaas nog geen reactie.

Fijne dag, het is heerlijk zonnig buiten 8) !

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heb geen ovulatietesten meer in huis. vond deze toevallig nog tussen de onderbroeken haha.

Zit nu op CD 15. had hem vorige maand pas op dag 23 met een cyclus van 27 dagen. was de eerste maand na de LEO

14. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    rarara, ik had gister ineens wat bloedverlies, wat lichtrood, nu iets bruinig, maar veel is het volgens mij niet.
    Wel raar, want als dit mijn menstruatie is, dat zou ik m'n eisprong hebben gehad, terwijl het bloeden de vorige keer nog niet eens was afgelopen. Heb nu ook wel wat steekjes en krampjes, maar voelt zeker niet als menstruatie pijn. Ben wel heel erg moe.
    rarara, wie weet wat dit kan zijn?
    Liefs Debbie

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Zit je nu 8 dagen voor je nod? Misschien is het een innestelingsbloeding? Anders misschien een vroege menstruatie? Of is het niet net zoveel als bij een menstruatie?

Weet het echt niet meid.... hoop dat het een goed teken is!

16. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    volgens mij echt geen menstruatie, dat kan echt niet. Het rode bloed was gister even en toen hield het ook weer op, nu alleen een piepklein beedje bruin.
    zit nu op m'n werk, maar lig liever nu te slapen, ben zo moe.
    Groetjes

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    duim duim duim

ik hoop dat het een innestelingbloeding was.Spannend hoor. Nog even een weekje afwachten en dan testen !

18. cede

cede Actief lid

Jul 16, 2006
    320
    0
    0
    Even een update:
    Geen verlies van iets meer. Vloeien was dus echt heel kort.
    Was dus echt was slijm met lichtrood bloed en daarna wat bruin.
    Nu allemaal steekjes en krampjes.
    Vrijdag ga ik toch naar de Gyn, ter nacontrole voor de miskraam, waarschijnlijk maakt hij dan toch een echo, wellicht ziet hij daar wat op.
    Ik zal hem over het bloedverlies vertellen, kijken wat hij zegt.
    Wachten duurt alleen zo lang.........
    Groetjes Debbie

19. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Ik zou het ook niet weten Debbie, je menstruatie is misschien een beetje vroeg.
    Wanneer had je je eisprong? Ik geloof dat een bevruchte eicel er 5 dagen over doet om in te nestelen.
    Getsie vervelend he dat je nog zo lang moet wachten.
    Sterkte en ik duim natuurlijk dat het raak is!

20. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Hi Debbie, ik ben maandag ook naar de gyn geweest. Ik heb geen echo gekregen (omdat het toen al een complete miskraam was), alleen een gesprek. Ik voel me ook goed, ben alweer fanatiek aan het sporten en hockey alweer wedstrijden.

Share This Page