Hi meiden! Ik heb vanmorgen getest met een CB digitaal en die was helaas negatief . Ik heb deze maand wel een eisprong gehad, want ik heb op dag 22 mijn progesteron laten prikken en die was goed. Wanneer denken jullie dat de komen of ik weer zou moeten testen? Ik zit er vandaag behoorlijk door heen, ik heb net enorm gehuild.
Pfffff nog steeds geen Vorige maand teste ik op dag 31 positief. Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg van mijn lichaam. Ik voel me overigens niet zwanger hoor, vorige maand had ik hele gevoelige borsten en totaal geen trek nu niet.
Vannacht zijn de gekomen na een cyclys van 34 dagen, 2 dagen langer dan mijn laatste cyclus. Erg jammer dat het niet meteen weer raak was, maar toch ook wel fijn dat het niet heel erg lang op zich heeft laten wachten. We beginnen maar weer opnieuw......
Hoi gerlinde, Ik heb een mk gehad met 5 1/2 week, daarna duurde het 35 dagen voordat ik weer ongi werd, terwijl mijn cyclus altijd maar 27 dagen was en ook duurde de ongi langer een volle week terwijl het normaal vijf dagen was, groetjes lief
Hi lief, Dank je wel voor je reactie! Mijn menstruatie was gelukkig niet anders dan anders en duurde 5dgn. Dag dag