na miskraanm syptomen

Discussie in 'Miskraam' gestart door lieve, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve

lieve Actief lid

6 jul 2007
    129
    0
    0
    VZ iG
    in brabant
    hallo,

ik zit met een vraagje.
    ik heb vorige week maandag 1 okt. een mk gehad.
    nou sinds vandaag dinsdag 9 okt. heb ik wat last van krampen onder aan in mijn buik, en een beetje een vol gevoel in mijn buik.
    ik wil morgen een test doen om te kijken of hij nog steeds pos. is, want na je mk heb je nog een lange tijd het HCG hormoon in je urine he? weet iemand hoelang dat het hromoon nog in je urine blijft?
    en wanneer zou ik weer kunnen testen om te kijken of ik weer opnieuw zwanger ben?

kan ik na een week al weer zwanger zijn?

groetjes lieve

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Na een weekje kan je helaas niet opnieuw al weer zwanger zijn, je eisprong is zeer waarschijnlijk nog niet geweest.
    wel kun je nog hcg in je lijf hebben.

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze ontzettend moeilijke tijd. helaas kun je inderdaad nog niet weer zwanger zijn maar als je buikpijn hebt en het houdt aan of wordt erger moet je de vk of ha bellen mischien zit er nog weefsel daar kan je enorm buikpijn van hebben. liefs miriam

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik testte een week na mijn miskraam weer negatief.

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het is bij iedereen heel verschillend hoe lang het hcg in je lichaam blijft zitten. Ik zou in ieder geval de huisarts even bellen om alles na te laten kijken en is er inwendig niets te zien dan kunnen je darmen het zijn. Dat was bij mij 1 keer het geval, maar het kan ook een onvolledige mk zijn.
    In principe kun je niet weten wanneer je opnieuw kunt testen dat is gewoon een gokje tenzij je een ongi afwacht en daarna weer gaat proberen dan kun je uitgaan van je langste cylcus en als die voorbij is een testje doen.
    Maar ik zou er eerst maar even voor zorgen dat je lichaam weer op peil is.

Heel veel sterkte en succes met de volgende ronde.

xxx Joyce

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Lieve,

Allereerst veel sterkte. Het is per persoon verschillend hoe lang het HCG hormoon in je urine zit. De een test al negatief op de eerste dag van de MK. De ander heeft het na een paar weken nog in het lichaam zitten.
    Het lijkt me bijna onmogelijk dat je nu al weer zwanger bent. Het lijken me eerder de naweeën van de MK. Mochten je klachten te lang aanhouden, zou ik zeker even contact opnemen met de huisarts.

7. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Bij mij zat na 1,5 week nog hormoon in m'n lichaam, en moet volg. wk weer bloed laten prikken om te zien of het weg/minder is.
    Je kunt op z'n allersnelst weer ca. 4 weken na de 1e dag van je bloeding (mk) weer zwanger testen, maar dan moet je een week later een dikkere streep testen (toename HCG)

8. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hoi Lieve,

ik heb in september een mk gehad en had precies dezelfde klachten als jij. Wanneer je een week na je mk positief test is dat van je mk. Bij mij is het hcg hormoon nog 5 weken in mijn lichaam aanwezig geweest.
    Je kunt wel af en toe testen om te kijken of het hcg hormoon verdwenen is, geeft dan echt een beter gevoel, ik had dit niet gedaan en omdat mijn cyclus normaal 27 dagen was, raakte ik erg in de war van die positieve testen en de huisarts kon niets doen.
    Sterkte,

groetjes lief

Deel Deze Pagina