Hoi allemaal, Ik ben gewoon even nieuwsgierig. Onze dochter is best lang, ze zit bovenaan in de de groeicurve. Ze was bij 4 maanden 67 cm lang. Ik zelf ben nog net geen 1.70m en mijn man is ook helemaal niet zo lang zo rond de 1.85m. Ze heeft het waarschijnlijk niet van ons
zo dan heb ik idd een dwerg, ik zette dat zo omdat ik wel hoor dat ze klein is, maar als ik het dan vergelijk. Ze kan met haar 18 maanden ook nog makkelijk in een rokje/broekje 74.
Maar de lengte op deze leeftijd zijn nog weinig over de lengte wanneer ze ouder zijn hoor. Mijn vriend is 2 meter maar was met 1,5 jaar nog "maar" 82 cm. Ik ben 1.68 en met 16 maanden was ik al 84 cm, langer dus dan mijn vriend. Veel langere mensen schieten rond hun pubertijd ineens de lucht in, terwijl ze als kind gewoon een gemiddelde lengte hadden. Ons zoontje is ongeveer 88 cm en hij is nu 17 maanden.
Wat een reusje ! Onze kruimel was volgens de meting met 18 maanden pas 76 cm. Dit is natuurlijk het andere uiterste.
Peetje: Hihi hij is inderdaad wel groot he? Hij is de laatste weken enorm de lucht in geschoten. Maar 76 cm met 18 maanden is inderdaad een lief klein kruimeltje haha.
mijn dochter was met 17 maanden 86 cm, volgende maand mag ze weer, ben benieuwd, want als ze zo hard door zou blijven groeien zou ze 1.90m worden.
Kyra is nu ongeveer 77 cm en weegt bijna 11 kilo. Maar als je naar mijn lengte (1.57) en die van mijn man (1.76) kijkt is dat geen verrassing.
Haha, wie zegt dat? Geloof mij, je kindje groeit niet aan 1 stuk zo hard door hoor. Het kan prima zijn dat ze nu een groeispurt heeft maar over een tijdje "stil" staat qua groei. En mocht het niet zo zijn, dan kan ze mooi model worden