1 maand 57 cm 4 maand 68 cm 15 maaanden 82 cm 21 maanden 90 cm vanaf de eerste meting + 1 op de curve en hij blijft netjes te lijn volgen (ook met gewicht) Wij zijn zelf beide 1.80
ons mannetje is nu 78 cm bij 11 maanden, toen hij 4 maanden was zat hij op de bovenlijn van de curve.
Met 7,5 maanden was hij 77 cm en 9,5 kg. Zijn lengte zit ver boven het gemiddelde en zijn gewicht zit mooi in het midden. Papa is ook lang.
Mijn dochter was bij de geboorte 54,5 cm! Met 9 maanden 78 cm .... met zeer lange benen. Maar haar papa en mijn schoonfamilie zijn ook allemaal vrij lang. Liefs, Wonder
Joleijn is nu, met 14,5 maand 83cm lang. En weegt 9,5kg. Met de geboorte was ze ook al 52cm, dus relatief lang voor een meisje.
Meisjelief was bij de laatste controle 80 centimeter bij een leeftijd van (toen) elf-en-een-halve-maand. Volgens de Duitse maatstaven zit ze kwa lengte en gewicht op de bovenste groeilijn. Volgens de kinderarts komt het ook omdat wij "wat" groter zijn, we zijn geen reuzen hoor. Ik ben 1.72 en vriendlief is geloof ik iets van 1.86