Met 7,5 maand was ze 68,5 cm en 7450 gram, lengte gemiddeld en gewicht iets onder de gemiddelde lijn bij het cb.
Laatste keer was met bijna een jaar: 74 cm en 10,6 kilo Volgende week moet ik weer wegen en meten, ben deze keer erg benieuwd.. Het babyvet begint wel te verdwijnen nu ze loopt
mijn kleine is wel groot in vergelijking met jullie daarom.denken mensen altijd dat ze al 6-7 maanden is
Mijn meisje was met 4,5 mnd 9 kilo en 71 cm. van haar dachten ze ook vaak dat ze al dik 7 mnd oud was. en zijn was de kleinste van mijn 3 kids Mijn oudste was met 4 mnd 10 kilo en 82 cm. zoon 2 was met 4 mnd oud 10 kilo en 74 cm. met 6 mnd waren ze 12 kilo en 86 cm. en 12 kilo en 78 cm. ben dan ook benieuwd hoe mijn 4de wondertje het gaat doen. zal ook wel weer een flink kind worden.
wat een schatje ook al best groot voor haar leeftijd..kan zij al zitten? mijn.kleine kan dat nog niet
Nee niet eens hahaha misschien in de fam maar ik ben maar 1,70 lang en me vriend is ook niet echt lang
hier op de foto nog niet maar op de foto eronder met 4,5:mnd oud wel. ze is nu inmiddels 2,5 en nog steeds groot kwa lengte. ze is nu 1m08 en wordt in december pas 3.
Mijn zoontje was met 13 en halve maand 74 cm en 9,8 kilo Nu is hij 15 maanden en draagt maat 68 qua broekjes en maat 68/74 qua shirtjes