Mijn dochtertje was met 7,5 maand 68,5 cm en 7450gram. Met haar lengte zit precies op de gemiddelde lijn bij het cb en met haar gewicht er wat onder, maar ze is dan ook mega actief met kruipen enzo
Zoon was met 6 maanden 69 cm en exact 11kilo. Nu 2 maanden later schat ik hem zo rond de 11,5 kilo en is hij 73 cm. Een flinke jongen (woog met 4 maanden 9.4 kilo), maar de lijn vlakt nu mooi af. En belangrijker; hij ontwikkelt zich prima (gewicht zit hem gelukkig niet in de weg).
Met ruim 9 mnd 70,5 cm en bijna 7,5 kilo De oudste was met die leeftijd 1,6 kilo zwaarder en 2 cm langer
Leuk om te lezen, wat een verschillen!! Mijn mannetje was met 11 maanden 11,2 kilo en 80 cm. Hij zat steeds op de +1,5 / +2 lijn, maar het gewicht wordt nu iets minder. Maar inderdaad het belangrijkste is dat hij gezond, actief en ondernemend is.
Leuk om te lezen hier alweer tijdje geleden voor het laatst wezen meten en wegen maar met 14 mnd was ze 74 cm en woog 9,1 kilo
Donderdag afspraak bij de consultatiebureau. Op dit moment zou ik het niet weten haha. Tijdje geleden en ze is een stuk zwaarder en een stuk gegroeid sinds vorig jaar.
Onze oudste was bij 5 weken trouwens 3300 gram en 51 cm, een kleintje dus. Hij wordt volgende maand vier jaar en is nu 99 cm en 12,8 kilo. Nog steeds een klein vlieggewicht 2 totaal veschillende kindjes dus
Mijn meisje is wel prematuur geboren en is nu 8450 gram en 70,6 cm en wordt aan alle kanten ingehaald door baby's die nog in de maak waren..... Ze zit nu op de -2,5 lijn Heb geen grote kinderen; de oudste zit op de -1 lijn