Ons zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden en precies 86 cm en 10,2 kg. Klein en dun dus, hiervoor lopen we bij de ka. Broeken maat 92 en truitjes maat 86 (hij heeft hele lange benen)
Haha, mijn zoon is echt wel klein als ik 't zo lees. Hij is 4,5 en 103 cm . Met 2,5 was 'ie 86 cm. Mijn dochter is nu 2j4m en is ook iets van 85 cm. Echt twee kleintjes dus.
Jeetje, wat een grote kinderen allemaal! Jouw zoontje van 2,5 komt aardig bij mijn dochter van 5 in de buurt. Ze is ongeveer 107 a 108 cm en 15 kg. En ze is echt niet de kleinste van de klas ofzo!
Grappig die verschillen! Er zijn er zeker wel een stuk of 6 a 7 kleiner dan mijn dochter (ook jongens), maar die zijn wel nog maar 4 (dochter is in december 5 geworden).
Mijn dochter van 5,5 is met haar 1.14 en 17 kilo 1 van de kleinsten in de klas. Bij haar zitten kinderen van 1.28 en groter in de klas. Wel Friesland, dus dat kan misschien wel anders zijn.
Bosi, hier is mijn zoon van bijna 6 1,15 en gemiddeld als ik zijn klas zie, denk niet dat provincies wat uitmaken hoor.
Pinter, met 42 weken geboren maakt geloof ik weinig uit, want onze L. is met 34 weken geboren en is net zo lang en zwaar op dezelfde leeftijd.
mijn zoon van nu bijna 5,5 is de allerlangste in de klas met zijn 1m37 en 30 kilo en de kleinste jongen van 5.5 jr is 1m02. En groei is erfelijk bepaalt nidt per stad. Ik ben maar 1m63 en woon hier ook bijna heel mijn leven dus zdgt dmiets.