Hey meiden, Nog even en dan wordt onze kleine (grote) man alweer 2 jaar, nu beginnen mensen om ons heen al langzaam naar wensen te vragen maar ik vind het erg moeilijk Van mijn ouders krijgt hij een tractor met karretje en van mijn Zusje een step.. Vorig jaar heeft hij al een driewieler en een quad op accu gehad! Nu is mijn vraag wat waren echte top cadeaus voor de 2e verjaardag van jullie kindjes?
Duplo is altijd leuk om te vragen. Auto's zijn voor een knul ook altijd leuk. Het is zo moeilijk om een cadeau te bedenken.
ik lees mee Duplo is een goed idee inderdaad. Ik zit te denken om toch echt kledingbonnen te vragen, ik weet dat het niet leuk geven is voor sommige mensen, maarja, wij hebben er wel echt wat aan!
Kleding bonnen vind ik niet zo leuk voor onze boef, hij snapt nu dat cadeautjes zijn om uit te pakken en hij snapt nog niet wat een cadeaubon is...
Duplo is vanaf deze leeftijd echt heel leuk. Thomas de trein baan en locomotiefjes. Plastic boren zagen en werkbank van bosch. Mijn zoon is 2 jaar en 3 maanden en dit is waar hij heel Veel mee speeld. En als je toevallig nog een groot kadoo zoekt dan is de Wish bonebike echt super leuk! Onze zoon van 2 is er niet van af te krijgen!
Hier is zoon ook bijna jarig en wij hebben de volgende dingen op zn lijstje gezet: - puzzels - smartmax - houten treinbaan - spel 'knappe koppen' - (nijntje) laptop - knutselspullen - andere leuke spelletjes - badspeeltjes Wj hebben al genoeg duplo en boekjes, maar dat is wellicht ook een idee. Van ons krijgt hij een loopfiets en een duplodoos met brandweerauto.
Een kinderschaartje, eigenlijk vanaf 3 jaar. En een tractor met kar eraan vast, waar je 5 dieren in kunt plaatsen. Ze maken geluid, de tractor rijdt op batterijen. Deze tractor kreeg hij van de buren, en vond het helemaal geweldig!
keukentje hebben we al, glijbaan krijgt ze van ons, loopauto en fiets heeft ze al... Duplo hebben we ook genoeg heb veel van mijn werk gekregen. En kleding wil ik altijd zelf kopen, want sommige mensen geven kleding die ik echt niet mooi vind, of rekenen uit dat ze een witte broek geven voor hartje winter...
Kikker vloerpuzzel Badpuzzel die aan de zijkant blijft plakken Speelmat met wegen er op Autostuurtje met geluidjes Tekenbord wat je telkens kan wissen
Hier heeft hij van o s de toet toet autogarage van V-tech gehad en is echt een hit. Van opa en oma heet hij de auto ambulance gehad die daar bij hoort. Je hebt er meet uitbreidingen van. Verder is leuk Klei Auto's Duplo Muziekinsturmentje Stiften en kleurblok/ boek Daarnaast zou ik ook al wat buiten speelgoed vragen. Was hier rond zoon zijn verjaardag niet te verkrijgen helaas.
De toet toet garage heeft naud inderdaad ook en speelt er iedere dag mee, die auto ambulance heb ik opgezocht en dat is een super idee! Dankje!