Dubbele eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door water27, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Iemand hier bekend mee?

ik voel m'n eisprong elke cyclus heel goed. Meestal zit dat gevoel rechts. Nu dacht ik deze keer he, toch links. Paar uur later dacht ik nee zie je toch rechts. En de dag erop precies hetzelfde. Het duurde deze keer ook twee dagen(ipv halve dag)het was alsof m'n ei niet wilde springen.

Paar dagen terug had ik weer steekjes aan beide kanten (innesteling? 7 dpo). We gaan het zien. Maar dit heb ik nog nooit gevoeld
    Zou het een dubbele eisprong kunnen zijn?

2. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    zover ik het weet kan een dubbele eisprong wel maar niet met een dag ertussen. Dus wel eerst de ene dan de andere, maar dat gaat vrij snel achter elkaar dus niet met uren of dagen ertussen. Je voelt waarschijnlijk iets anders

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    ik kon ff niets anders verzinnen. Maar dan weet ik dat.Dank je wel!

4. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik heb ook vaak wel meerdere dagen (2 à 3) last van ovulatiepijn gehad. Soms wist ik wel wanneer ie echt sprong, soms bleef het gissen welke dag het nou was. Dan kon ik het vaak achteraf aan m'n temperatuur aflezen.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk dat het eerder het groeien van je follikels is wat je voelt en niet de sprong zelf! De steekjes het groeien van de follikels, kan een paar dagen in beslag nemen waarna de uiteindelijke sprong plaatsvindt waar je veelal niks van voelt.

Dacht ook altijd de eisprong zelf te voelen, maar had ik me daar even in vergist! Uit ontelbare inwendige echo's/follikelmetingen bleek het het groeien van de follikels te zijn. De uiteindelijke sprong was dagen later!

Het risico er van uit te gaan dat het de eisprong zelf is die je voelt, is dat je op de verkeerde momenten sex hebt met als resultaat geen zwangerschap.

Deel Deze Pagina