Dochtertje huilt alleen maar als ze wakker is

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door einad, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn dochtertje is nu bijna drie weken en als ze wakker is huilt ze eigenlijk alleen maar.. Dit gaat ook over in echt hard krijsen.
    Soms is ze ook gewoon vier uur.lang wakker, valt ze bijna in slaap maar schrikt dan weer wakker..
    Ze drinkt redelijk goed, krijgt niet weinig.. Probeer soms of ze nog dorst heeft, dit is vaak niet zo. Lijkt ook geen reflux of krampjes.
    Toch voelt ze zich niet fijn lijkt het, wat kan ik doen want vind het heel vervelend voor haar en voel me machteloos.
    Of is het normaal dat als ze wakker alleen maar huilen op deze leeftijd?

Alvast bedankt!

2. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Knuffelen knuffelen en knuffelen.
    Neem ze lekker in een draag doek bij je ....

Heeft mijn meisje ook gehad en ineens had ik het door ze wou alleen maar bij mij hangen. Heeft ze uiteindelijk gedaan tot ze een jaar was :) en mijn heupen versleten was ahahahahah

Succes

3. Dank je wel voor je reactie, in de draagzak helpt idd wel!

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is wel heel veel huilen. Toen die van ons zoveel deed huilen (ongeveer 8 a 10 uur op een dag) ben ik eerst naar een osteopaat en daarna fysio geweest, het bleek een sterke voorkeurshouding te zijn, en toch ook last van zijn darmen. Na 3 behandelingen van de osteopaat was het huilen al bijna over. Daarna door naar de fysio voor oefeningen om de voorkeurshouding er echt goed uit te krijgen.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom denk je dat het geen reflux is? Ik vind het niet normaal dat ze alleen maar huilt. Ook het wakker schrikken zou kunnen wijzen op reflux.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik zou er ook naar laten kijken. Een baby mag af en toe huilen als ze zo klein zijn, maar in deze mate zoals jij beschrijft is niet normaal. Dan mag je er wel van uit gaan dat het kindje zich niet goed voelt. Het zal zeker schelen als je een draagzak gebruikt maar dat betekent niet dat er niks aan de hand is. Je kunt ook niet 24/7 een draagzak omhangen.

Mijn dochter huilde ook constant, en heeft reflux, wat niet meteen te zien was aangezien het 'verborgen' reflux is. Ik zeg zeker niet dat jouw baby reflux heeft maar ik zou langs de huisarts gaan of een osteopaat opzoeken. Het liefst een verwijzing vragen voor de kinderarts. Huisartsen zijn meestal niet zo meedenkend namelijk.

Je gevoel zegt al dat er waarschijnlijk iets niet helemaal goed zit, en je intuitie klopt meestal hoor! Jij kent je baby het beste en laat je niks wijsmaken. Ik geloof niet in de term 'huilbaby', soms is de oorzaak heel moeilijk te vinden, maar een baby huilt niet zo maar de hele dag.

Sterkte voor jullie! Komt goed..

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier was ze ook erg onrustig en veel huilen. Drinken wilde ze dan ook niet en als ik aandrong, dronk ze soms wat maar dan was het weer flink spugen en onrust.
    Hier nu op dieet gegaan (oudste heeft allergieen) en dat lijkt te werken. Ze is nu rustig als ze wakker is. Alleen kan ze niet meer in slaap komen als ze wakker is, ze blijft dan aan het rondkijken en dan wordt het huilen, krijsen en heel soms dommelt ze op schoot wat weg, schrikt ze en begint het weer.
    Hier doe ik haar als ze moe is, meestal een kwartier na de voeding, in de draagzak of draagdoek en dan valt ze wel in slaap.
    Ik probeer haar af en toe wat later in de kinderwagen neer te leggen omdat schoonmaken toch iets makkelijker en sneller gaat zonder een baby tegen je aan maar dat is niet altijd een succes.
    Hier wandelen we nu ook veel, slaapt zij tenminste.

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoe was de bevalling? Heeft ze lang vast gezeten of is het juist snel gegaan? Daar kan t ook wel ns mee te maken hebben. Hoofdpijn of nekpijn bijvoorbeeld?

Deel Deze Pagina