Mijn meisje is nu 9 mnd oud en weegt 12 kilo bij 83 cm. Haar hoofdje is wel te klein met 44.7 cm. Ze is wel flink aan de maat voor haar leeftijd. Zit in maat 86 / 92 en schnmt 23. Ze loopt ook al een maand los nu Dus buiten slofjes of schoentjes aan.
Hier weegt ze 12 kilo met haar net 9 mnd en bijna geen spekkies maar wel enorm boven de lijn.. Iedereen vind haar erg zwaar maar ik vind het wel meevallen
Valt echt heel erg mee vind ik! In vergelijking is ze lichter dan mijn zoontje die met 11 maanden 74cm en bijna 10.5 kg was, maar dus wel 9cm kleiner dan jouw dochtertje. In verhouding lengte en gewicht is ze prima toch?
Huh? Als ik mijn zoontjes van 75cm en 9kg kleren in die kaat aantrek dan zijn het korte zomerkleren hoor?
Ja met 74 cm was ze bijna 9.5 kilo was met 4 mnd. Bij het cb vonden ze haar met haar 12 kilo te zwaar en bij de kinderarts vinden ze haar weer te licht. Bij het cb kijken ze bij haar leeftijd de lijn en bij de kinderarts is het de lengte/gewicht op lijn curve. Zo heb ik dus 2 verschillende uitspraken Te zwaar voor haar 9 mnd volgens het cb en te licht ten opzicht van haar lengte volgens de kinderarts. Ze heeft op haar armen en benen wel flink spek maar op haar koppie niet doordat haar koppie veel te klein is. Ik vind haar prins in verhouding. Oke ze is groot en zwaar voor haar leeftijd maar wel in proportie.
Hij is heel dun 0,0 spekjes😂. Broekjes zijn 62 en dan nog bij de taille op de kleinste stand (die elastiekbanden)
Hier zeurt het consultatiebureau ook continue bij m'n dochtertje van nu 5 maanden dat ze te zwaar is. En inderdaad de hoofd te klein. Maar verhouding lengte en gewicht vindt de kinderarts ook goed. Zelf houd ik wel van een beetje spekjes hihi