Hoe laat gaan jullie ( en je partner, evt kinderen ) op een doordeweekse dag, ongeveer naar bed? Er van uit gaande dat je de volgende dag zo rond half 7, 7 uur moet opstaan. Bij ons gaan de kinderen eerste rond half 8 en de oudste om half 9 naar bed. Ik probeer rond half 10, 10 uur te gaan slapen. Mijn man is nogal een nachtbraker, die vind 12 uur 'vroeg' naar bed gaan. Hij maakt het regelmatig 1 uur, en dan de volgende dag zeuren dat die moe is. :x
Ik kan ook niet zo lang opblijven als mijn man hoor, jammer dan... Ga dus ook altijd veel eerder slapen. Ben echt een ochtendmens, ik houd ervan vroeg op te staan. Mijn dochter gaat meestal tussen 7 en 8 naar bed. Op vrijdagen mag ze vaak wat later opblijven.
Ik vind 10 uur slapen erg vroeg. Mijn man moet er vaak om 5 uur uit, en dan slaapt hij rond 22 uur. Ik slaap vaak rond 23 uur, en ik moet er om 6:45 uit.
mijn man en ik gaan meestal tussen 23:00-24:00 naar bed. soms blijf ik wat langer hangen, mijn zoontje van 4,5 gaat altijd om 19:00 naar boven en dochtertje van 11 maanden slaapt om 18:30 al.
De kinderen gaan tussen 19.00 en 19.30 soms zijn ze zo moe dat ze er al wat eerder in liggen soms nog klaar wakker en dan is het meestal in de zomer als het warm is en dan mogen ze tot 20.00 uur de lamp aan om even in bed een boekje te lezen of met de knuffels spelen Ik ga tussen 22.00 en 23.00 uur naar bed mijn man meestal 12.00 uur Als hij avond dienst gehad heeft 01.30 maar staat de volgende ochtend gewoon op zonder klagen, ook als hij zo laat in bed lag vanwege zijn werk 'maar als het enigszins kan laat ik hem na zijn avond dienst als het laat geworden is wel lekker liggen
De kinderen liggen er om 19.00 uur in. Finley is altijd rond 06.00 uur weer wakker (vanmorgen rond 05.30 uur zelfs ) en ligt dan nog even bij ons op bed. Of gaat na wat borstvoeding nog even weer slapen. Aiden wordt rond 07.00 uur wakker. Wij gaan uiterlijk om 22.00 uur naar bed. En staan rond 06.30 uur weer op.
De tweeling ligt er om 19.15 in, ons oudste zoontje om 19.35 en wij gaan zelf tussen 21.30 en 22.30. De kids komen regelmatig s'nachts en in combinatie met ME/CVS heb ik mijn slaap hard nodig dus dan maar op tijd naar bed!
Onze dochter van 5 ligt om 19:00 uur in bed enom 6:45 er weer uit Ik ga nu rond 21:30 voor mijn zwangerschap tussen 22:30 en 23:00 mijn vriend ligt eigenlijk altijd rond 00:00 in bed .hoe vroeg hij opkomst opstaan. Maar inderdaad hij zeurt altijd als hij vroeg moet opstaan dAt hij te weinig geslapen heeft , maar eerder naar bed gaan ho maar , eigen schuld dikke bult dus.
Ik zit momenteel in een depressie en dan wil het ook wel eens zo voorkomen dat ik er om half 9 al in lig. Maar meestal rond 23 uur.
oeh half 10/10 uur is wel erg vroeg om te gaan slapen.. dan ben ik vaak nog bezig met trainen mn zoontje slaapt om 9 uur, vriend rond 23/23.30 en ik rond 1 uur, ook al moet ik vaak om 5.30 opstaan.. ik heb niet zoveel slaap nodig en vind het lekker om nog wat tijd voor mezelf te hebben. maar jij slaapt dus 9 uur?? wow, zou ik zonde van mn tijd vinden
Als semih na z'n laatste voeding slaapt. Dat is rond 11-12uur. Wanneer ik weer begin met werken zal ik wel eerder zijn voeding geven zodat ik ook eerder kan slapen.
De jongste van 1,5 jaar rond 19.30/20 uur. De oudste van 8 en 10 jaar tussen 20.30/21 uur. Zelf ga ik tussen 11 en 12 uur en mijn man gaat juist vaak eerder.Meestal rond 22.30 Ik heb het gewoon even nodig om 's avonds even allleen te zitten ipv al die drukte van de kinderen om me heen.
Jongste gaat om 7 uur op bed anders is ze niet uit bed te krijgen morgens. Zoon gaat om half 8 in bed wil dan vaak graag nog even in zijn Donald Duck's lezen. Ikzelf rond een 10 uur en dan nog een half uurtje a uurtje lezen. Mijn man rond een half 11.
Ik lig altijd eerder op bed dan mijn man en die ligt regelmatig pas na 1 uur op bed maar die van mij zeurt de volgende ochtend niet dat ie moe is.
Wij gaan meestal tussen 22.00 en 23.00uur op bed. Ligt er aan of we een film ofzo kijken.. de kinderen gaan om 19.00uur op bed. Soms iets eerder soms wat later Ze zijn ongeveer half acht wakker..
De kinderen slapen tussen 18:00 en 19:00 meestal iets van 18:15 uur... Tenzij we heel laat thuis zijn uit BSO ofzo.. Wijzelf tussen 21:30 en 23:00 uur wisselt hel erg. Maar heb aardig wat slaap nodig.. Kinderen maken we om 7:00 of 7:30 wakker. Ikzelf sta op werkdagen op om 6:00 uur en anders om 7:00 uur. Man staat geloof ik iets van 5:15 uur op..
De kinderen brengen we naar bed om 19.00 uur en dan slapen ze meestal tegen 20.00 uur. Ze zijn wakker rond 7.30 uur. Wij slapen meestal rond 22.00 uur en mijn man gaat er om 7 uur uit en ik 20 minuten later.