hallo dametjes ik ben in een creatieve beu , heb in de garage nog 3 babybedjes gevonden waar wel van elk een stuk ontbreekt . ik wil er iets mee maken , verkopen gaat toch niet , ik dacht een kinder bank (zetel) , zou dit gaan ? welke kinder meubeltjes kan ik er nog mee maken ? oja ik weet wel wat ik moet doen qua verbindingen en stevigheid hoor , heb daar voor gestudeerd iemand tips buiten een kindersofa ?
juiste hoogte ook voor een 3 jarige en 2 jarige , en binnenkort voor een jonger ook kids zijn , 8 maand , bijna 2 jaar en juist 3 jaar dus kunnen er lang gebruik van maken
Een leuk daybed/loungemeubel voor buiten! Leuk kleurtje geven, als het mooi weer is matrasje erop en je kunt eventueel het bedje verhogen.
misschien zou je er een soort kaptafel van kunnen maken. In mijn gedachten zie ik dat helemaal voor mij door een mooi smal tafeltje met daarbovenop in een boogje de spijlen en daar een spiegel tegenaan. Aan de zijkant ook nog wat spijlen met plankjes zodat je er spullen op kunt zetten en de andere kant spijkertjes/haakjes zodat je er sieraden aan kunt hangen. Haha en nu maar hopen dat jij door mijn uitleg dit ook zo voor je ziet.
Ik heb een aantal jaar geleden een bankje gemaakt van een ledikantje. Was een groot succes! Aan 1 kant de spijlen er uit gehaald. Matrasje opgeleukt met een kleurig overtrek. Vol gelegd met kussens en ze konden heerlijk chillen!
Interieur Inspiratie Woon ideeen zelfmaken A Little Learning For Two: Repurposed Cot Things to do with an old crib Dishfunctional Designs: Check Out My Crib! Upcycled Baby Cribs baby crib redos on Pinterest Even een paar ideetjes. Succes!