Ik zie hier de naam PendelMieke staan die ook pendelt. Ik zie haar niet in de lijst staan: MissyZuilen status: Actief Wijze: pb Kaatje85 - status: Niet actief - Wijze: email pendel85@lycos.nl Angel79 - status: Niet actief - Wijze Website caruli - status: Niet Actief - Wijze: pb. daantje86 status: Actief Wijze: pb Daantje82 status: Niet Actief Wijze: pb Ik heb daantje86 en MissyZuilen gevraagd maar nog niks gehoord. Dus PendelMieke pendelt momenteel ook?
Ik heb Pendelmieke een PBtje gestuurd omdat ze bij het voorstellen zei dat ze ook deed pendelen en dat je haar een PBtje kon sturen als je dat wilde.
ik heb eind juni naar meerdere van de dames een berichtje gestuurd en nog steeds van geen van allen reactie gehad... maar het is ook niet meer nodig hier, maar vind het wel teleurstellend lang duren helaas. snap ook heel goed dat die meiden het voor de fun erbij doen en lang niet altijd tijd ervoor hebben maar dik 4maand vind ik persoonlijk wel erg lang, vooral aangezien ik meerdere dames gepb-t heb
dat ze het super druk hebben begrijp ik wel maar zeg dan dat je na een bepaalde tijd een stop erop heb omdat het tedruk wordt ofzo maar stuur in ieder geval iets terug want niks van je zelf laten horen is ook niet echt netjes vind ik
Yup daar hebben jullie gelijk in. Ik zet dit topic nu op slot. we laten weten wat we er mee gaan doen.