hoi meiden ik ben nu zo'n 9 weken zwanger, ik heb bij 7 weken erge buikkrampen en licht bloedverlies gehad toen heb ik een echo in het ziekenhuis gehad en alles bleek goed te zijn en het hartje klopte. daarna heb ik nog zo'n 6 dagen heel licht bloedverlies gehad (paar druppels op een dag) nu heb ik sinds een paar dagen geen symptomen meer nu had ik die zowiso al weinig het enige waar ik last van had was vreselijk moe zijn en veel plassen en gespannen pijnlijke borsten maar nu is dat allemaal weg. ik heb 28 dec pas me volgende echo en ik ben zooo onzeker en bang dat het niet goed is. wie heeft ook zoiets meegemaakt?
Hoi chriss2010, Dat heb ik ook gehad. Ik verloor tot de 12e week telkens een beetje helder bloed. Ook had ik totaal geen zw.kwaaltjes, dus ik maakte me iedere keer weer zorgen. En zoals je kan zien bij mijn banner, is alles goedgekomen. Heel veel sterkte, en als ik jou was, zou ik bellen naar de vk. Misschien kunnen ze wel eerder een echo plannen. Ik heb ook heeeel veel extra echo's gehad in die tijd, en gelukkig had ik een gynacoloog/vk die me serieus nam.
hoi mieperdemiep bedankt voor je snelle reactie. fijn om te horen dat bij jou alles is goedgekomen dat geeft toch weer hoop. het bloeden is nu ongeveer een week gestopt dat wel gelukkig ik kijk het nog even aan maar zodra ik weer bloedverlies heb ga ik zeker even naar de vk bellen!
Maar als je heel erg onzeker blijft, dan zou ik volgende week om een echo vragen. 28 december is wel erg ver weg... Suus
hoi suus35 ja daar heb je ook weer gelijk in.. de hele tijd in die onzekerheid zitten is ook niks en dan lijkt 28 dec nog heeeeel ver weg!