ineens geen symptomen meer.. bang voor een miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by yunda, Jul 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yunda

yunda Nieuw lid

Jul 28, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik heb de laatste 1,5 week erg veel last van zwangerschapssymptomen (misselijk, duizelig, rugpijn, gevoelige gespannen borsten) we hebben afgelopen donderdag een test gedaan die direct super positief was, donderdag voor de test zijn we naar de efteling geweest waarbij ik in achtbanen ben geweest, ik dacht dat die bordjes bij de achtbanen vooral bedoeld is voor mensen die lang zwanger zijn dus maakte me niet zo druk.. maar nu achteraf wel.
    gister middag had ik ineens geen zwangerschapsgevoel meer en toen ik vanmorgen opstond had ik helemaal geen symptomen meer, ook mijn borsten zijn ineens niet meer gevoelig of gespannen, ik heb geen bloeding gehad en heb af en toe een lichte onderbuikpijn.
    toen ik net thuis kwam was ik enorm aan de diaree (weet niet of dit in verband staat maar dacht meld het ff ;)
    zou dit een miskraam kunnen betekenen?

dit is mijn eerste zwangerschap en ben super onzeker en vooral bang dat het mis is :( 13 augustus ga ik pas voor het eerst naar de verloskundige en lees dat nu opnieuw testen nog niks zeggend is..

2. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik zou het niet weten eigenlijk... ik ga sowieso niet meer in achtbanen eigenlijk, dus ik weet niet of het echt kwaad kan. Het kindje zit nu natuurlijk nog wel heel goed beschermd achter je schaambeen (je bent toch zo'n 5 weken nu?) dus dat is wel goed ingepakt.
    Lijkt mij wel meevallen dus. maar ik ben geen arts, ik durf er niks zinnigs over te zeggen, wilde alleen even reageren.

Dat je kwaaltjes wegzijn ineens hoeft echt niets te betekenen hoor. Bij mij was het een beetje een komen en gaan van kwaaltjes. Maar ik merkte bij mezelf wel hoe meer ik me erover druk maakte of ik nog wel iets voelde, hoe minder het werd..

Blijf ontspannen, neem wat extra rust, meer kun je toch niet doen. Zolang je niet heftig gaat vloeien zal het allemaal wel meevallen.

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Je symptomen kunnen schommelen, dan is het er wel en dan niet. Zo lang je geen bloed verliest of erge kramp hebt, hoef je je nog geen zorgen te maken.
    En misschien stelt het je gerust: diarree kan ook een symptoom zijn.
    Ik hoop dat je een mooie, goede zwangerschap tegemoet gaat!

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Voor de achtbaan hoef je je op jouw termijn niet druk te maken hoor.
    Wat betreft de symptomen, die komen en gaan.
    Het kan een signaal van een miskraam zijn maar het hoeft niet.
    Het enige dat je kan doen is afwachten. Zolang je niet bloed en geen buikpijn hebt lijkt mij dat er niks aan de hand is.

5. yunda

yunda Nieuw lid

Jul 28, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties.. vooral dat kwaaltjes kunnen komen en gaan stelt me wat gerust! ik ben er inderdaad veel mee bezig.. hoewel ik dat soms zelf irritant vind ;)
    ik ga inderdaad maar gewoon afwachten en me proberen niet te druk te maken.

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik verwacht een MK en heb nog steeds symptomen
    Dat zegt dus helemaal niks

7. yunda

yunda Nieuw lid

Jul 28, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte!!!

8. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    ik had helemaal geen kwaaltjes...ja heel af toe wat maagzuur eens in de 2 weken maar dat was het..ik snap ook niet waarom je dit topic bij Miskraam zet..ik zal het lekker bij Zwangerschap zetten..want je bent zwanger..je bezoek aan de verloskunde zal je meer duidelijkheid geven..sterkte en GEFELICITEERD met je zwangerschap!

Share This Page