Ik heb vanaf vanmorgen heel de tijd last van mijn buik net of ik ongesteld moet worden. Heb gekeken hoeveel tijd ertussen zit maar dat verschild van 10 minuten tussen een kwartier. Kan het zijn dat het nou aan het beginnen is? Heb gisteren de slijmpropverloren en heb sinds dien dat ik slijm met een beedje bloed verlies.
Vannacht duurde het tussen de 5 en 7 minuten maar in het boekje staat dat ik pas mag bellen als er tussen de 3 en 5 minuten duren maar het doet nou echt heel erg zeer heb heel de nacht in bad gezeten omdat het dan het minste pijn deed.
Ja hoor, het is dus zover! Succes en misschien heb je je kleintje al in je armen! Mooie dag om te bevallen trouwens!
gewoon bellen als het teveel pijn gaat doen, ik heb ook niet getimed, tegen de tijd dat de verloskundige kwam had ik al 5 cm en mocht meteen naar het ziekenhuis. misschien ben je al wel bezig, heel veel succes!( en alvast gefeliciteerdn )
ik ben veel te laat met een berichtje, waarschijnlijk lig je of te bevallen of je hebt je kindje al in je armen
Ik heb om 11 uur gebeld toen had ik 2 cm ontsluitng toen ze om 4 uur weer kwam had ik er 5 om 18.30 naar het ziekenhuis gegaan daar zijn mijn vliezen gebroken om 22.00 uur had ik nog steeds 5 cm heb toen aan een apparaat gelegen voor het hartje te horen en voor de weeen te meten Die waren wel heftig dus ze snapte er niets van. Toen een spuit gehad dat zou de ergste pijn wegnemen (wat niet werkte) En toen heb ik een infuus gehad. Zondag om 1.50 is ze geboren Ze heet Whitney 48 cm en precies 3500 gram