Hallo We hebben vandaag dit huisje gekocht voor in de tuin. Nu moet ik het nog verven en pimpen.... Wie heeft een leuk idee?!
gaaf huisje!! misschien even langs winkels zoals de action of xenos voor leuke ideeen ook? vlinders eraan ophangen of een plantenbakje onder het raampje!
M'n zussen hebben ook de zandbak ik het huisje. Daar kunnen dan 'taartjes' mee gebakken worden. Voordeel: geen zand in heel de tuin en kinderen spelen uren in de schaduw!
Het lijkt op een winkeltje bijna! Ik zou er dat van maken hihihi...Bord met naam erop maken... En dan verven he! Plantenbakjes eraan...vogelhuisje. Dak bedekken met lijplaatjes? of hoe heten die dingen...zodat het een echt dak lijkt... En binnenin meubeltjes en gordijnetjes...enz enz...leuk hoor!
Plantenbakje zit aan de zijkant maar die ga ik aan de voorkant bevestigen want n zie je m niet. Welkr kleuren zouden jullie doen?
kleuren ja je kan doen wat je wilt het huisje zelf wit lijkt me leuk en het dak bijv. donkerrood ofzo?.
Als je gaat googelen kom je hele leuke huisjes tegen. Ik vind wit met licht/babyblauw wel iets en dan knalrode accenten. Of dat rode juist weglaten en het heel rustig houden met bijvoorbeeld plantenbakjes met lila bloemetjes erin. Of een pipo huisje er van maken Of wel met wit, lichtblauw en rood en een beetje 'pip' style ervan maken, met vlaggetjes enzo. Of van die kleine papieren lampionnen. Ik zou echt even googelen en plaatjes zoeken en dat gewoon namaken
Wij hebben ook net een huisje gekocht en die staat sinds gisteren. Ik wil er vlaggetjes aan maken vn tafelzeil.
Ga je het ook verven? Denk dat ik het wit maak, alleen t dag en kozijnen ben ik nog niet uit. Misschien grijs ofzo... Gordijntje is een leuk idee!!.
Prestige houten Speelhuis Louise - Liesjes Buitenspeelgoed Wij hebben dit huisje. Ik wil er nog een naambordje aan maken, iemand ideeen?
Grappig! ben je er al uit hoe je hem gaat pimpen? Ik ga ook even langs de xenos vanavond. Even kijken voor leuke roze vogelhuisjes ofzo. Wij gaan hem verder alleen beitsen.