kindercadeautjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door ann82, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik heb de zoveelste kinderverjaardag. Natuurlijk is het leuk en gezellig en vooral voor de jarige job of jet! Maar vind de prijzen voor een leuk fatsoenlijk cadeautje niet meer normaal!
    Nu geef ik meestal iets van rond de 10 euro. Is dit nou werkelijk te weinig of kijk ik bij de verkeerde winkels:)?
    Hoe doen jullie dit?

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    1 woord: Action!

3. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    jammer genoeg zit die winkel niet bij mij in de buurt :(!

4. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef meestal iets van maximaal € 7,50, vind ik persoonlijk meer dan genoeg... Ligt er ook een beetje aan wie het is, kindjes van mijn broer krijgen wat duurdere cadeautjes, maar normaal zo tussen de € 6,- / € 7,50. Ik vind bij de Hema of Kruidvat vaak leuke cadeautjes voor weinig geld, en inderdaad ook bij de Action.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

voor jongen of meisje? en wat is de leeftijd?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind 10 euro ook meer dan zat. en idd action of blokker ofzo. en een kleurboek of knutselspullen ofzo zijn vaak best rond die prijs te vinden hoor.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Action
    Wibra
    Hema
    Kruidvat

Vooral Action is erg leuk shoppen. :D
    Ik ga meestal 1 keer in de 1,5 of 2 maanden.
    Ook voor toiletartikelen voor jezelf scheelt t behoorlijk, of inpakpapier.

En Wibra plunder ik meestal rond 5 december.
    Veel voor weinig, heerlijk!

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wat ook altijd makkelijk is, is om als je in een winkel tegen een leuke aanbieding aanloopt dit te kopen. Zo kan je voor weinig geld een voorraad maken en hoef je later alleen thuis nog te kiezen.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

wibra of action enzo moet je wel echt mee oppassen bij kleine kinderen.. is lang niet altijd veilig speelgoed.

Mijn moeder haalt daar ook wel es speelgoed voor mn zoontje, maar mn vriend is daar nooit zo blij mee :) die weet dat er soms dingen van terug worden geroepen

Deel Deze Pagina