Ik heb de zoveelste kinderverjaardag. Natuurlijk is het leuk en gezellig en vooral voor de jarige job of jet! Maar vind de prijzen voor een leuk fatsoenlijk cadeautje niet meer normaal! Nu geef ik meestal iets van rond de 10 euro. Is dit nou werkelijk te weinig of kijk ik bij de verkeerde winkels? Hoe doen jullie dit?
Ik geef meestal iets van maximaal 7,50, vind ik persoonlijk meer dan genoeg... Ligt er ook een beetje aan wie het is, kindjes van mijn broer krijgen wat duurdere cadeautjes, maar normaal zo tussen de 6,- / 7,50. Ik vind bij de Hema of Kruidvat vaak leuke cadeautjes voor weinig geld, en inderdaad ook bij de Action.
ik vind 10 euro ook meer dan zat. en idd action of blokker ofzo. en een kleurboek of knutselspullen ofzo zijn vaak best rond die prijs te vinden hoor.
hier een paar leuke dingen (wij hebben een t1t winkel, zitten door het hele land, misschien ook wel bij jou in de buurt) Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed!
Action Wibra Hema Kruidvat Vooral Action is erg leuk shoppen. Ik ga meestal 1 keer in de 1,5 of 2 maanden. Ook voor toiletartikelen voor jezelf scheelt t behoorlijk, of inpakpapier. En Wibra plunder ik meestal rond 5 december. Veel voor weinig, heerlijk!
Wat ook altijd makkelijk is, is om als je in een winkel tegen een leuke aanbieding aanloopt dit te kopen. Zo kan je voor weinig geld een voorraad maken en hoef je later alleen thuis nog te kiezen.
wibra of action enzo moet je wel echt mee oppassen bij kleine kinderen.. is lang niet altijd veilig speelgoed. Mijn moeder haalt daar ook wel es speelgoed voor mn zoontje, maar mn vriend is daar nooit zo blij mee die weet dat er soms dingen van terug worden geroepen