Regelmatige harde buiken....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juli2009, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik heb het niet helemaal precies opgenomen maar ze komen ongeveer om de 15 minuten..... als sinds gisterennacht! Ze zijn absoluut niet pijnlijk, soms heb ik het zelfs niet eens echt door. Ik weet dat het voorweeen zijn en dat je baarmoedermond zo klaargemaakt wordt voor de bevalling, maar gaat dit OOIT nog eens doorzetten in echte weeen? Kan dit zo een week aanhouden? Of kan je ook 2 dagen regelmatige harde buiken hebben en dat ze dan in ene weer verdwijnen?

Alvast bedankt!!!

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Helaas... het kan ook weer gewoon rustig worden. Hoop van harte voor je dat het doorzet, maar het kan ook best nog een tijd doorgaan of juist weg ebben.

3. Juli2009

Mmmm daar was ik al een beetje bang voor...... was natuurlijk niet echt wat ik wilde horen :D:D:D Pfff kom op met die weeen!!!!

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Haha, ik kan mijn reactie natuurlijk proberen te verwijderen ;):p
    Heb het trouwens al 2x inmiddels gehad (ook niet zo'n prettige harde buiken waren dat) en bij mij is (hopelijk) nog een paar weken ook niks gaande. Over 6,5 week mag meneer zich weer eens melden, maar dat geluk zal ik wel niet hebben!

Zal voor je duimen dat het bij jou wél doorzet. Elke vrouw en elke zwangerschap is anders toch! :D

5. Juli2009

Haha nou verwijder je eerste reactie dan maar..... ;) doe ik net of ik het niet gelezen heb en dan reageert er misschien nog iemand met beter nieuws dat wel in mijn straatje past :D

Ik hoop ook echt dat het eens doorzet, maar ik weet in ieder geval zeker dat het niet meer als 13 dagen kan gaan duren! Hopen dat jou kleintje inderdaad nog even blijft zitten!!

Deel Deze Pagina