Hoe lang kan Utrogestan menstruatie tegen houden?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even een vraagje... Heb 14 dagen na punctie (12 dagen na tp) helaas negatief getest. Ben maandag gestopt met de bolletjes. Ik zou gisteren ongesteld moeten zijn geworden (ben altijd heel stipt, nooit over tijd).
    Nu roept mijn lichaam al een week 'ongesteld' (puistjes, krampen, hoofdpijn, chocoladeaanval), maar er gebeurt maar niks. Nu wil ik mezelf niet voorhouden dat het misschien toch gelukt is (had zelfs zo'n heel gevoelige test die je 4 dagen voor NOD kan doen en de test was spierwit), maar ben wel benieuwd hoe lang het kan duren voor ik ongesteld word. Als het toch niet is gelukt moet het maar snel komen wat mij betreft...
    Aan de dames die het helaas niet gelukt is: hoeveel dagen na de Utro werden jullie ongesteld?
    Liefs,
    Botervliegje

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hoi Botervliegje,
    Balen dat het mislukt is. In elk geval sterkte.
    Ik werd eigenlijk alle keren ca. 2 dagen na stoppen ongesteld. Althans, kreeg ik de bloedingen want mijn cyclus liep de 2e en 3e keer door op de cyclus van voor de ivf poging.

Ik hoop voor je dat het snel doorkomt zodat je snel verder kunt met een cryo terugplaatsing.

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    bij mij was ik 2 dagen na het stoppen van de bollen zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar "ongesteld"!!!!!

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Bij mij was het 5 dagen na het stoppen met de bolletjes.....
    Succes

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Normaal hield het bij mij mn ongi zo tegen dat als ik op vrijdagavond de laatste zou hebben ingebracht, ik op maandag ongi werd. Alleen nu bij de IVF was het zo dat ik op vrijdag nog ingebracht had, maar maandagmiddag al begon te vloeien. Uiteindelijk duurde het toen nog wel ff voordat de hel echt los brak.

Toen ik een Progynova/Progsteron cyclus had duurde het weer langer tot dat ik ongi werd.

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    De eerste keer dat je utro gebruikt, kán het langer duren. Zolang er nog genoeg progesteron zit, breekt dat bmslijm niet los, krijgt geen signaaltje van "afbreken maar die boel"... Die utro heeft natuurlijk voor een voorraad progesteron gezorgd... dus het kan even duren.

Ik heb utro nu voor de 2e keer gebruikt: de 1e keer kwam het 3 dagen later en nu... nou ja, had ik dus een miskraam. Toen ik bij de echo hoorde dat het niet goed zat, gelijk gestopt met de utro. Mn bloeding volgde uiteindelijk 5 dagen later, maarja, was toch anders...

Wel balen meid, dat het niet gelukt! Maaaar, je weet dus wel dat die utro strx voor een goede innesteling gaat zorgen ;) !

xxxxxx

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjulliewel voor de reacties!
    Ben inderdaad flink teleurgesteld... Ben blij dat ik al gelezen had dat het spul de menstruatie kan tegen houden, had anders echt gedacht dat ik zwanger zou zijn aangezien ik nooit over tijd ben.
    Jeetje, een miskraam is wel helemaal naar :( Gaat het nu een beetje Juulzon?
    Mijn temp was nog hoog vanmorgen, dus dacht dat het nog wel even zou duren. Sorry voor het vieze bericht, maar de eerste bruine smurrie is gearriveerd...
    Ik moet een cyclus wachten van doc voor ik een cryopoging mag doen... Hoop dat ik een beetje normale cyclus krijg... En voor/in deze zomer allemaal zwanger he dames! :D

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lieve Botervliegje, ik dacht vanochtend 'Rond deze tijd moet Botervliegje toch iets kunnen weten' ....... en helaas het is niet gelukt. Wat ontzettend balen zeg.
    Wat betreft de Utrogestan, bij mij heeft het nooit echt de menstruatie tegen gehouden .... althans zeker geen dagen.
    Maar inmiddels zit er het alweer aan te komen begrijp ik. Sterkte en ik hoop dat de terugplaatsing snel en goed gaat.

Dikke kus

Deel Deze Pagina