Ik heb de Viva gemaild waarin ik mezelf aanbied voor een interview of voor een serie van columms waarin ik dingen kan vertellen over de shitzooi waar ik en met mij zo veel velen onder ons momenteel in zitten. Ik wil namelijk meer begrip voor mezelf, maar ook voor jullie allemaal... Ik ben benieuwd of ik er iets van zal gaan horen...
Goed idee Maartje!! In de Flair staat sinds enige tijd nu ook een column van iemand die in de MMM zit en verteld hoe zij dat ervaart. Hoop dat je snel iets hoort!
Leuk zeg! Ik hoop dat je positief bericht terug krijgt van de Viva! Ik vind het ergens wel een beetje jammer dat er naast Freya Magazine eigenlijk geen tijdschrift is specifiek gericht op moeilijk zwanger worden. Een tijdschrift over vruchtbaarheidsbehandelingen, pleegzorg en adoptie met allerlei ervaringsverhalen, columns en waar deskundigen aan het woord komen.
Wat een goed idee Maartje!! En ja be happy, dat is inderdaad jammer. Een beetje een glossy magazine over dit onderwerp, maar wel ook luchtig. Zou leuk zijn, zou ik ook lid van worden!
ja, er zijn zoveel magazines voor vrouwen die zwanger zijn of net bevallen zijn. Waarom dan niet zo'n tijdschrift?!
Goed idee dames. Lijkt mij ook wel wat. Eens een heel andere benadering van het zwanger worden in een magazine. Verhalen genoeg lijkt me. En dan informatief, serieus en luchtig, vol met tips. Haha; we kunnen inderdaad zo aan de slag met ons eigen magazine!!
In de flair lees ik ook elke week van Manon die met ivf bezig is. Een vaste column van een van ons in de viva, vriendin, of yes zou zo goed zijn dan kunnen andere mensen ook is lezen hoe *&# het is om steeds in onzekerheid te leven maar ook de vervelende opmerkingen te horen hoe pijnlijk die zijn. Maartje, you go girl!!