Laminaat vloer

Discussion in 'De lounge' started by Sweetygirl84, Dec 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

Oct 29, 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Onze vloer ligt er 5,5 jaar in nu zie ik in het zonlicht dat de hele vloer vol zit met hele fijne krasjes. Wie heeft dit ook? Is dit normaal?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    Volgens mij had ik dat al na een week krasjes
    Is toch logisch je loopt erop

3. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Na 5,5 jaar lijkt me dat meer dan logisch, het is een vloer waar je waarschijnlijk met vieze schoenen overheen loopt, wij hebben geen laminaat vloeren, maar hier zie je ook krasjes in de lak op de houtenvloer.

4. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

Oct 29, 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Vroeg het me af want we lopen zelf nooit met schoenen binnen. Als de zon erop staat is het echt geen gezicht. Maar ben dus niet de enige :p

5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

May 4, 2014
    4,329
    5,185
    113
    Female
    D
    M
    Je leeft er, dus idd logisch. Kan ook van dingen verschuiven komen bijvoorbeeld!

6. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Yep hier ook, alleen zichtbaar met de zon erop. Heb je volgens mij bij een houten vloer ook hoor. Onze quickstep vloer ligt nu zo'n 12 jaar. Lopen binnen altijd op sokken of sloffen. Nu met kleine man wordt er wat "intensiever" op geleefd zullen we maar zeggen ;). Dan nog vind ik dat deze vloer veel kan hebben. Zie nog geen butsen of gaten in ieder geval.

7. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier valt het mee, maar die keer dat ik ging stofzuigen met de mondknop de verkeerde kant op (borstels ingetrokken) heb ik heel veel gekrast, oeps!
    Ach ja, een huis is om in te leven :)

Share This Page