Onze vloer ligt er 5,5 jaar in nu zie ik in het zonlicht dat de hele vloer vol zit met hele fijne krasjes. Wie heeft dit ook? Is dit normaal?
Na 5,5 jaar lijkt me dat meer dan logisch, het is een vloer waar je waarschijnlijk met vieze schoenen overheen loopt, wij hebben geen laminaat vloeren, maar hier zie je ook krasjes in de lak op de houtenvloer.
Vroeg het me af want we lopen zelf nooit met schoenen binnen. Als de zon erop staat is het echt geen gezicht. Maar ben dus niet de enige
Yep hier ook, alleen zichtbaar met de zon erop. Heb je volgens mij bij een houten vloer ook hoor. Onze quickstep vloer ligt nu zo'n 12 jaar. Lopen binnen altijd op sokken of sloffen. Nu met kleine man wordt er wat "intensiever" op geleefd zullen we maar zeggen . Dan nog vind ik dat deze vloer veel kan hebben. Zie nog geen butsen of gaten in ieder geval.
Hier valt het mee, maar die keer dat ik ging stofzuigen met de mondknop de verkeerde kant op (borstels ingetrokken) heb ik heel veel gekrast, oeps! Ach ja, een huis is om in te leven