Oudjaarsnacht kunnen we terecht bij de overburen voor een nieuwjaarsborrel. Het is een american style feestje, ieder die komt wordt geacht wat drinken voor zichzelf mee te nemen en wat lekkere hapjes volgens 'eigen specialiteit'. Nou zijn wij vrij simpel van de zak chips en het blokje kaas maar dat is ook weer zo wat. Wie helpt mij aan een beetje exclusief maar makkelijk en snel te maken hapjesrecept voor ongeveer 20 p?
Hartig Wraps met kruidenkaas en zalm Gehaktballetjes Rauwe ham meloen Zoet Mini cupcakes Brownies Soesjes ( om er leuker en nog lekkerder te maken gesmolten chocolade er over) Blokjes kaas is altijd lekker
Ik zou zeggen...juist wel de zak chips en de blokjes kaas... Doe het in een leuke schaal Koop glitter dat je kunt eten en doe dat over de chips Sprankelende chips Misschien kun je in de kaasblokjes feestelijke prikkers doen Bekijk bijlage 486535 Eetbare Glitter - - Edible Glitter flakes als eetbare decoratie
Wrap hapjes - zalm/roomkaas - ham/komkommer/roomkaas - salami/komkommer Bladerdeeg diagonaal snijden, ieder stukje een plakje salami en een klodder roomkaas. Dichtklappen, ei erop smeren en wat sesamzaadjes, oven in en klaar. Mini worstenbroodjes. Bladerdeeg in 4en snijden, in ieder stukje een worstje rollen, bestrijken met ei/aromat/Italiaanse kruiden en afbakken. Borek: Filodeeg als een lasagne opbouwen en de vulling is dan feta/geraspte kaas/peterselie. Bovenop een laagje ei en sesamzaadjes. Afbakken en in kleine stukjes snijden Dit is zo'n beetje wat ik ga maken met oud en nieuw
Allemaal bedankt voor de tips! Ik heb wraps gemaakt met zalm en kip, hopelijk vallen ze in de smaak! De andere tips ga ik ook zeker onthouden voor een andere gelegenheid.