ik zie hem ook ik zou over een paar daagjes nog een keertje herhalen, dan heb je vast een superdikke streep alvast gefeliciteerd !
yeah bij mij was hij vanmorgen meteen gekleurd! en werd later net zoals deze! ik durf niet te hopen! uiteraard hoop ik voor jou wel!
Ik durf niet zo goed uitspraak erover te doen, omdat het 2e lijntje dunner is dan de controlestreep.. Wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, ik zou gewoon morgen kijken of apotheek open is en er nog 1 doen, even ochtendurine bewaren in potje..
oehhh spannend meiden alleen snap ik dat nooit met indrooglijntjes ik heb dus echt nog nooit een indrooglijntje gehad ook niet na 20 minuten ofzo.... Hoe kan het dat sommige dit wel hebben en anderen weer niet?
jojo mag ik vragne welke testjes dat zijn met die C T niet die van kruidvat en babyboom waarmee je laatst teste alvast bedankt
hey jojo. ik zie je streepjes ook hoor. en ze worden wel duidelijker he. ik hoop dat je snel een mooi donker streepje heb. ga heel hard voor je duimen,maar het ziet er goed uit hoor.