Positieve zwtest, wel ongesteld geweest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mickey18, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Ik had afgelopen maand een iets andere cyclus dan normaal. Normaal is op cd15 ovulatie, lf van 13 dagen, 4 tot 5 dagen ongesteld.
    Maar deze maand had ik pas mijn ei op cd19, en als ik dan van een lf van 13 dagen uit zou moeten gaan, zou ik afgelopen donderdag mn nod hebben.
    Dinsdagochtend had ik een kruidvattest gedaan, met de paarse dop, en die gaf een heeeeeel licht plusje.
    Woensdagochtend werd ik echter ongesteld, die dag had ik paar keer een superob nodig.
    Donderdag was het al bijna niks meer, en vrijdag was het eigenlijk al over.
    Vandaag wilde ik even een ovulatietest doen, en die gaf gelijk knalpositief....
    Vorige week was ik nog druk bezig in het topic over ovutesten die positief aangaven als je zwanger bent, en nu zat ik er middenin, want testte vanavond met een kruidvat 2voor5 met een hele duidelijke streep, die direct verscheen!
    Ik maak me nu toch wel zorgen over het bloedverlies van afgelopen week, zijn er meer dames die dit gehad hebben?
    Morgenochtend nog een testje, en als die een net zo mooie streep geeft, bel ik even de huisarts denk ik...

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Het lijkt me dat je niet ongesteld bent geweest dus, maar dat het iets anders was. Als je geen krampen bij het bloedverlies had is dat in elk geval een goed teken. Ook het feit dat je test nu helemaal positief is lijkt me gunstig.

Ik zou morgen sowieso de verloskundige even bellen. Die kan je misschien geruststellen, hoewel een echo nog geen zin heeft.

Ik hoop dat alles goed zit!

3. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Dankje voor je antwoord!
    Heb vandaag de gyn gebeld, en kan maandagmiddag terecht. Moet dus tot maandag nog even flink in spanning zitten...
    Ze zeiden daar dat het wel vaker voorkomt dat vrouwen nog een menstruatie hebben, alleen heet het dan geen menstruatie. Dat kan natuurlijk niet tegelijk met een zwangerschap.
    Morgen nog maar een test doen, en kijken of de lijn nog donkerder wordt. Dat zal dan toch een goed teken zijn?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meis,
    Spannend hoor!
    Maar mijn moeder is nog 2 x soort van ongi geweest voordat ze uberhaupt wist dat ze zwanger was van mij.. Waren natuurlijk geen echte ongi's maar wel soort bloedingen die je er voor aan kunt zien.
    (maakt t voor mij frusterender want ik ben nu bang dat ik dat ook zou kunnen hebben )

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter als een rund gebloed 2 dagen.. en ze stapt hier nu parmantig rond;) zolang je test donkerder is geworden is hetmeestal goed nieuws.. maar ik kan mij je zorgen goed voorstellen hoor

6. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Pffff, gisteravond nog een test gedaan, en de lijn is net zo donker als de controlestreep.
    Vind het zo vreselijk spannend...
    Ik probeer nu niet meer te testen, en dan in het weekend nog 1x om te kijken of het net zo donker blijft.
    En hopen dat we maandag iets goeds te zien krijgen....

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik ben er 14 februari achtergekomen dat ik zwanger ben.
    Ik moest bij de gyn zijn voor iets anders en daar bleek ik zwanger te zijn.
    We zagen alleen een ringetje toen nog, dus de gyn liet ook nog bloed afnemen.
    Toch heb ik ( dacht ik ) een menstruatie gehad van ongeveer 4 dagen;)
    Afgelopen week hebben we een kloppend hartje gezien, dus dan moet het toch iets anders geweest zijn;)
    Gelukkig krijg je maandag al je echo:D

Gr MB2005.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hoor! Succes voor maandag!

9. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Tja, helaas...
    Het bleek een bbz. Had bij 6wk een hcg van 54, en ze zagen bloed bijj de eierstok zitten.
    Na 2 dagen weer geprikt en uitgebreide echo. Hcg was al gedaald naar 23, dus ze gaan er vanuit dat het lichaam het zelf resorbeert.
    Volgende week nog een keer prikken, en hopelijk zit het dan onder de 6.
    Wat een nare week was dit zeg. Elke keer als ik de positieve test zag kreeg ik hoop, maar na de eerste echo van maandag was het allemaal weg.
    De arts zei dat ik echt domme pech had gehad, maar dat alles er verder prima uitzag en ik gewoon weer zwanger kan worden.
    Liep dus met een sisser af.
    Maar verdrietig is het wel...:(

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat is inderdaad verdrietig:(sterkte!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid