Ik word er langzamerhand moedeloos van, ik heb nog geen staartje bij haar kunnen maken. En ze wordt continue aangezien voor een jongen, vanmorgen nog. We gingen haar id kaart ophalen en ik kreeg de vraag, wat is ZIJN geboorte datum? :x Op deze foto kijkt ze niet vrolijk, maar zie je het haar wel goed
herkenbaar hoor. Mijn ene dochter is pas met 3 jr voor het eerst geknipt bij de kapper en de ander nog later. En niet omdat ze toen enorm lang haar hadden maar er eindelijk wat te knippen viel...... ze hebben nu wel mooi haar!
Mijn meisje is bijna anderhalf en heeft ook weinig haar. Haar broertje had al veel meer op die leeftijd en ook dikker. Hier blijft eigenlijk ook nog niets zitten, zeker geen speldjes oid...
Laat ze een haarband niet in zitten? Dan lijkt het alweer heel anders. Deed ik ook met mijn dochter toen ze nog niet zoveel haar had.
Nee, een haarband is zo uit net als knipjes. Ik hou mij er maar aan vast dat ze over een paar jaar een volle bos met haar heeft
Hier net iets langer denk ik. Bij haar oren springt het. Achterkant is nu 2x een stukje geknipt omdat het een matje werd. Mag nu inmiddels weer. Zie ook dat ze een half jaar ouder is hier, komt dan wel aardig overeen. Speldje laat ze hier soms zitten maar meer omdat grote zus ook speldjes in heeft. Oudste liet ook niks zitten, die heeft tussen 2,5 en 3 jaar een pony gehad. Bij haar ging het na haar 2e echt hard groeien. Vanaf 3 jaar een staartje in en pony erbij laten groeien. Inmiddels is ie er aardig bij, nog 1x een bob knippen en dan wil ze graag lang haar.
Onze dochter heeft ook nog niet zoveel. Heb kort voor haar eerste verjaardag met de tondeuse iets weggehaald achter in haar nek want dat zag er echt niet uit. Ze had onderin haar nek lange plukken hangen en de rand erboven was kort, kalig en pluizig door het liggen.
Ow haar bijnaam van mij is "pluisje". Op de foto lijkt het nog wat maar het is echt heel pluizig en nog heel baby-achtig. Zoon heeft wat dat betreft veel meer geluk gehad, die heeft altiid goed haar gehad!
Hihi, ik noem mijn dochter ook altijd pluisje. Vooral 's ochtends als ze net uit bed komt staat het alle kanten op!
Ik zie hier wel eens een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd die ook heel weinig haar heeft. Zij heeft oorbelletjes en dat doet volgens mij heel wat voor het "meisjesachtige". Maar dan moet je wel van oorbelletjes bij kleine meisjes houden natuurlijk
Moet eerlijk zeggen dat ik voor ik de tekst had gelezen dacht dat het wel meeviel toch voor een jongetje. *schaam* maar het is dus een meisje. Ik zou dan meer met kleding doen, en inderdaad proberen of ze een haarbandje inlaat. Misschien als ze die zelf mag uitkiezen in de winkel?
Oorbellen doe ik liever pas als ze er zelf voor kan kiezen. Het maakt niet uit hoe roze haar kleding is of als ze een rokje aan heeft, ze wordt nog steeds aangesproken als jongen. Nog 1 voorbeeld, tijdje terug bij de huisarts (die normaal gesproken wel moet weten dat het een meisje is) de vraag, waar heeft hij last van?
Mijn zoontje was tot 2 jaar kaal. Nu, bijna 3, heeft hij wat krullen. Het is erg dun en pluizig. En hij is nog steeds niet naar een kapper geweest. Maar goed het ziet er nu stukken beter uit. Ik hoop dat het snel wat voller wordt.
dit is mijn meisje van net 2,5 jaar. ze is 5 keer naar de kapper geweest zodat het dikker is geworden was eerst ook heel dun haar.
Bianca dat noem ik niet een peuter met weinig haar hoor, zou willen dat mijn dochter zo'n bos had.. Bekijk bijlage 405813 Hier mijn dochter van bijna 2,5. Dun, vlassig en weinig. Kan geen staartje oid in en een knipje glijdt er ook vrijwel gelijk uit. Ik hoop dat het een kwestie van geduld is voordat ik ook leuke dingen met de haren van mn meisje kan doen
Ik zou willen dat ik al 5 keer bij de kapper geweest was met haar . Sasjuh, dat lijkt inderdaad veel op die dame van mij! Ik hoop dat als ze drie jaar is, ik lekker staartjes bij haar kan maken en knipjes in doen
Mijn dochter was op haar 2e verjaardag nog zo goed als kaal. Daarna begon het te groeien en nu komt het bijna tot aan haar stuitje. Tegen mij zeiden ze ook Oh wat een leuk kereltje terwijl ze een jurkje aan had. Tja.... Het is nu zo lang omdat ik er steeds maar kleine stukjes af laat knippen. Beetje inhalen voor de eerste 2 jaar. Ze vindt haar lange haar zelf geweldig trouwens