Goedemorgen, We gaan in maart een weekje naar Lanzarote met onze dochter van dan 9 maanden oud. Wat zou ik haar in het vliegtuig aan moeten trekken, haar winterjas gewoon of toch maar een lekker vestje en dan een dekentje mee voor op Schiphol in de buggy? Ik heb het nl zelf altijd snel fris in het vliegtuig ivm airco. Het is daar gemiddeld denk ik overdag zon 23 graden, en snachts een graad of 12, nu ligt ze snachts in een dikke slaapzak met mouwen, echt voor de winter, zal ik deze meenemen en de mouwen eraf halen of alvast een zomerslaapzakje? En ik las ergens dat de potjes vanaf 6 maanden en ouder moeilijk te verkrijgen zijn, iemand die dit kan bevestigen? Misschien dat ik toch gewoon potjes van hier mee neem. En hebben jullie misschien nog meer tips waar we aan moeten denken? Bedankt alvast
Ik zou gewoon potjes van hier meenemen heb je daar ook geen hele zoektocht. Verder moet een vestje + dekentje wel genoeg zijn, naar Turkije was het bloedheet bij ons in het vliegtuig pfff Zou inderdaad een winterslaap zak meenemen en dan de mouwen eraf kan je altijd nog kijken of je haar een pyamabroek ofzo aandoet. Verder voor onderweg een liga, rozijntjes,wat te drinken, rammelaars enz. Verder viel zoonlief hier na 30 minuten in slaap hihi.
In het vliegtuig zou ik een vestje meenemen. Haar normale kleding en dan als extra een vestje. Ze zit op schoot, dus dat is toch al warmer. Wij hadden inderdaad ook een dekentje bij voor op het vliegveld en in het vliegtuig (voor het slapen). Voor de slaapzak is lastig, kan je ze allebei meenemen (zonder mouwen)? Ik denk dat ze snachts nog wel een dikkere slaapzak aan kan, maar overdag is dat misschien weer te warm. En anders een pyjama voor onder de dunne slaapzak. Wij hadden potjes van thuis mee, vond dat toch een fijner idee. We waren niet op Lanzarote, dus weet niet of ze ze daar verkopen. Tips: Tijdens het opstijgen en dalen laten drinken en op vakantie zoveel mogelijk haar gewone schema aanhouden, dat is het fijnst voor zo'n kleintje hebben wij ervaren. Ik vond een draagzak ideaal tijdens de reis. En ga je met de auto naar Schiphol? Laat je dan voor de deur afzetten, hoef je geen jasje mee te nemen.
Wij zijn in november in Tenerife geweest, dochter was toen 8 maanden. Ik had voor in het vliegtuig een fleecedekentje bij. Dat dekentje gebruikten we dan ook in de wandelwagen als we savonds nog gingen wandelen. Ik had een dunne zomerslaapzak bij, maar niet gebruikt. Het was op de hotelkamer warm genoeg. Ze sliep gewoon in een pyama (uit 1 stuk, met voetjes). Wij hadden een paar potjes mee van thuis, en ook daar een paar gekocht. Ik heb er niet echt op gelet welke ze allemaal hadden, Ik heb denk ik de vanaf 4 maanden - potjes gekocht. Fruit nam ik gewoon mee van het buffet bij het ontbijt. Ik had dan een soort molentje mee, daarmee kon ik het fruit pureren.
Wij zijn in jan naar Lanzarote geweest heerlijk. Ik had dr gewoon in een dunne slaapzak met dekentje. vliegtuig viel ook mee qua kou potjes hebben ze geloof ik wel vanaf 8 mnd maar zou gewoon lekker vers geven ! Geniett het is zo fijn daar in t dorp waar wij zaten waren ze zooo lief. We hebben ook een grand tour gedaan en ook alle toeristen en en tourguide was super lief.
Ohja neem ook genoeg zwempampers mee die zijn daar 10 eu en gewone luiers zijn ook duurder. Kv is denk ik ook niet het zelfde als in nl
Ohja neem ook genoeg zwempampers mee die zijn daar 10 eu en gewone luiers zijn ook duurder. Kv is denk ik ook niet het zelfde als in nl