kaartje2go

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door djara, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    Zijn er mensen die ervaringen hebben met Geboortekaartjes Kaartje2go | Je eigen geboortekaartjes ??

Hoe is de service? Ik heb hier een leuke kaart gezien als geboortekaartjes. Maar ik vraag me vooral af, dat je op de achterkant geen "reclame" gegevens hebt enzo... (zoals je dat ook wel greetz ziet)

Wie o wie kan me hier meer over vertellen.

alvast bedankt

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He volgens mij komt er op de achterkant wel klein kaartje 2 go te staan. We hebben 2 proefkaartjes laten maken, hebben ons eigen kaartje ontworpen en die zagen er heel goed uit! Verder vind ik de prijs/kwaliteit verhoudingen erg goed... Maar de 'echte' kaartjes dus nog niet...

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

wij hebben onze trouwkaarten hier besteld, en gaan hier ook onze geboorte kaartjes weer bestellen... vind het een hele mooie kwaliteit! Je kan makkelijk eerst een kaartje aan jezelf sturen, om te kijken wat je er van vind... mijn ervaring met de trouwkaart was... de kwaliteit was iets donkerder en mooier dan het eerste kaartje wat we bestelden!
    Op de achterkant onderaan in het midden krijg je idd wel in het klein de tekst kaartje2go.nl
    Maar dat is de achterkant! Geeft toch niet als ze weten waar het vandaan komt? als het kaartje maar leuk is!
    Als je lid word kan je het eerste kaartje gratis aan jezelf versturen, en ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg goed!
    Weet alleen niet of je enveloppen vooruit kan laten komen... maar zelf hebben wij ons sticker adressenvel al klaar liggen.... voor 4 uur bestellen, volgende dag in huis! adressen stickers er op en versturen maar! succes

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik heb hier ook mijn geboortekaartjes laten afdrukken. Een foto van de drieling in elkaar geflanst en het resultaat was leuk en goedkoop.

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    top geweldig! Het geeft idd niet als er iets van een reclame op staat. Als het maar niet oergroot en lelijk erop staat... ik ga nog eens neuzen.

bedankt

6. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

:D oke dan... en je kan ook met je account de kaartjes makkelijk opslaan... helemaal klaar maken en dan uit eindelijk bestellen, Je past hem zelf heel makkelijk aan!
    Oergroot en lelijk staat het er niet op hoor;) komt vast goed! En gewoon ff proefkaartje doen! (daar staat dan wel je eigen adres op de achterkant... want dat versturen ze in een venster envelop... Wanneer je er meer besteld staat het adres er niet achterop hoor!

7. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o top zeg. geweldig... handig dat ik dat van het adres even weet. haha.. dat was echt weer iets waarvan ik in de stress kan schieten. hahaha

8. Mary T

Mary T Lid

10 okt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb ook een proefdruk besteld bij kaartje2go en ben echt heel tevreden met het resultaat.
    Kwaliteit van de kleuren, papier, tekstopdruk enz is heel goed en zeker voor die prijs.

De achterkant is helemaal wit met onderaan heel klein kaartje2go.nl maar je moet al echt goed kijken.

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dus dat de achterkant helemaal wit is. Als je een gekleurd kaartje hebt, lijkt het wel of de achterkant er niet echt bijhoort.

Ik had ook een proefkaartje besteld bij babycards.nl en die kwaliteit is echt slecht. Kleuren zijn streperig en ik zie zelfs witte vlekjes erin. Papier is ook net niet stevig genoeg en foto's komen ook niet helemaal tot hun recht.

Kaartje2go kwam ook als eerste uit de test van de consumentenbond.

9. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een proefkaartje besteld bij Kaartje2go en ga denk alle kaartjes daar bestellen

Deel Deze Pagina