Hoi, Een vraagje, als je een foto bewerkt in zwart wit en een detail in kleur wilt maken (ogen bijvoorbeeld) hoe werkt dat? Ik heb Photoshop, kan het daarmee? Alvast bedankt.
dat ene dingetje wat je in kleurwilt selecteren (lijn trekken eromheen) dan omgekeerd selecteren en in zwart wit instellen?
2 dezelfde foto's als lagen op elkaar plakken waarvan de bovenste in zwart wit en dan van de bovenste foto uitgummen wat je in kleur wilt hebben.
Ik heb er ooit een stukje over geschreven op mijn blog, misschien heb je er wat aan http://scrapprincesss.blogspot.com/2008 ... osjop.html
Dames, Kun je photo-shop ergens veilig en gratis downloaden? Of is dat altijd een betaald programma? Heb net wel de starters edition gevonden, maar daar kun je verder bijna niks mee.
Haha die foto is echt cool! Mooi gedaan. @meisje0123 Photoshop is niet gratis. Alleen de trial versie.
oh erg dit! ik had dat niet eens gezien! ik was echt aan het staren, maar ik was denk ik te gefocust op de ogen whaha
Grmbl.... was ik ook net bezig iets leuks in elkaar te flansen, geeft mijn psp een foutmelding en sluit hij alles af.... ik was al zo ver... Maar wel leuk om te doen! Xx