Wisten jullie al meteen hoe jullie babykamer eruit zou komen te zien? Of zijn jullie ideeën op gaan doen via pinterest ofzo? Nu we weten dat we een zoon en dochter krijgen ben ik een beetje aan het neuzen op internet maar heb serieus geen idee. We willen waarschijnlijk voor een muur gaan met een muursticker of muurschildering en de andere muur waar een kast tegenaan komt een paar lijstjes met posters. Denk ik hoor.. Behangen en schilderen wil mn man niet. Het kamertje van onze zoon was veel makkelijker, ook omdat het een klein kamertje is dus we hadden niet veel opties. Gelukkig hebben we nog even maar een idee hebben is al we fijn
Ik ging nergens inspiratie op doen. Ik ging gewoon overal kijken bij het behang en ineens helemaal verliefd op 1 behang, daarop nog ander behang erbij gekocht en met de meubels erbij de vloer en gordijnen gekocht.
Nee ik wilde in eerste instantie het kamertje laten zoals het was. ( 1 muur zit grijs/zilver behang en 1 muur wad beton grijs geverft ) Heb daar gordijnen en een rolgordijn bij uitgekozen en dat was prima. Tot ik 28 weken was, toen wilde ik ineens toch een ander kleurtje uit t niets. Dus de ene muur is toch geverft. Soort donkerblauw/grijs. En toen vond ik de gordijnen er niet meer bij passen dus nieuwe gordijnen uitgezocht.. gelukkig lagen die andere nog bij t atelier om te worden vermaakt en kon ik dus nog net op tijd ruilen. Nu vind ik m leuk niet te veel poespas, ik hang nog een leuke naamposter op en een lampje en thats it.
Wist het eigenlijk al vrij snel wat ik wilde . Fantaseren over interieur/inrichting is dan ook mijn hobby . Vriend heeft ook mee besloten in de uiteindelijke keuzes, gelukkig zaten we grotendeels op 1 lijn. Kijk ook op pinterest hoor voor leuke ideeën! Soms staan er echt mooie dingen tussen vind ik. Voor een tweeling kan ik me wel indenken dat het wat lastiger is, zeker met een jongen en een meisje qua kleurstelling. Misschien als je een keer gaat rondkijken bij de babydump dat je meer inspiratie op kan doen? Zelf zou ik voor veel opbergruimte zorgen, ik hou ervan als een babykamer rust geeft en er niet zo van veel rondslingerende frutsels zijn. Met een tweeling kan ik me voorstellen dat je dubbel zoveel spullen, speelgoed kleren etc hebt. Dus misschien bedjes met lade eronder, breede commode met veel vakjes als je daar ruimte voor hebt. Dat soort dingen .
We(ik) ben er al uit hoe de babykamer gaat worden. Heb vee rondgekeken op pinterest en advies gevraagd aan mn sz die altijd bezig is met inrichting en interieur
Ik wil zoiets plakken op 2 muren. (Witte muren) 1 muur waar de bedjes tegenaan komen en een andere muur waar een kast tegenaan komt. Of alleen zwarte driehoekjes of met mint en roze (zo worden de accessoires op de kamer). Boven de bedjes wil ik dan ook 4 of 6 van die schilderijtjes ophangen. Posters met zwart/wit maar ook waar mint en zacht roze in terug komt. Tegen 1 wand wil ik een zwarte decoratieladder zetten, waar ik kleertjes of iets over kan hangen en tegenwoordig zie je ook van die leuke zwart/wit manden waar je speelgoed in kan doen.