Ik heb sinds gister druk op mijn rechter kaak Vandaag ook een drukkend gevoel op mijn oogkas en rechterkant van neus Ook inneens een flinke loopneus niet verkouden ofzo Het doet geen pijn maar het is echt super irritant Iemand enig idee wat dit kan zijn
Ik had dit toen ik last van me verstandskies had... Last van me kaak en wang richting me oogkas. Alleen geen last van me neus... In iedergeval sterkte !!
Kaakholteontsteking en bijholteontsteking ik had beide vorige week en precies dezelfde klachten. Koop xylomethazoline neusspray dat haalt de druk er een beetje vanaf.
Klinkt als bijholteontsteking, maar het zou misschien ook je oor nog kunnen zijn. Soms kan dat beginnen als het gevoel van kies of kaakpijn o.i.d.
Ik zou ook denken aan je holtes die verstopt zitten. Heb ik ook gehad toen ik erg verkouden was, als ik bukte dan kwam er echt enorme druk op mijn gezicht, heel naar. Neusspray gebruiken helpt wel.
Lekker stomen en niet te lang mee rondlopen als de kleur van het slijm te donker van kleur wordt (groenig- donkergroen voor 'n paar dagen is even naar de ha!) hoop dat je je snel beter voelt. Pas op met xylomethasoline; dat werkt erg verslavend en mag je niet langer dan een week gebruiken!!
Bedankt voor de reacties allemaal ik ga straks even de stad in om neusspray te kopen En dan maar hopen dat het snel weg is zo niet kijk ik het nog even aan en ga ik naar de huisarts Wat een vervelend gevoel is dat zeg die druk
Oh en ps: langer dan 5 dagen voor 'n zwangere is uit den boze- het vermindert de doorbloeding naar de placenta *kwam daar vorige week pas achte na 8,5 maanden zwangerschap+verslaving*
Kan een kaakholte ontsteking zijn. Daar krijg je een loopneus van, en je hoeft niet perse verkouden daarvoor te zijn
En als het dit alles niet is, zou het misschien kunnen zijn dat je met je tanden knarst? (er zitten nogal grote kauwspieren in je wang en in je slapen. Door hard knarsen kun je last en hoofdpijn krijgen)